Gå til innhold

Hvorfor spiller alle 1.6 og ikke source?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så mye krangling det ble her da..... Har funnet ut at 1.6 og source er like gode. Det blir jo bare til at ca 50% liker source og 50% liker 1.6.

 

De som setter høye krav til grafikk, fysikk osv spiller source

 

De som setter høye krav til tja... INGENTING .... spiller 1.6 ;)

Lenke til kommentar
Så mye krangling det ble her da..... Har funnet ut at 1.6 og source er like gode. Det blir jo bare til at ca 50% liker source og 50% liker 1.6.

 

De som setter høye krav til grafikk, fysikk osv spiller source

 

De som setter høye krav til tja... INGENTING .... spiller 1.6  ;)

5368468[/snapback]

 

 

Les det som er skrevet. "krav til tja...INGENTING..." den bommer hardt

 

50/50 source vs 1.6 er dagens beste bom.

 

Sjekk steam sine server/spiller oversikter.

Lenke til kommentar

Nei, trakk meg ikke tilbake, men sitter ikke online 24-7.

 

Ser ut som jeg provoserte en god del mennesker her ja. Når sant skal sies mente jeg ikke en dritt av hva jeg sa, var bare litt provoserende (overdrev vel til tider) bare for å se hvordan folk reagerte, og jeg kan vel ganske enkelt konkludere med at de fløy i taket. Varmet nå tråden i alle fall.

 

Når det er sakt må jeg vel si unskyld til de som jeg tråkket på tærne, og love for det nye året at jeg ikke skal provosere igjen (gjorde det en del i fjor).

 

Og for å svare fint og direkte på spørsmålet hvorfor folk foretrekker 1.6 fremfor Source.

 

Samme grunn som at enkelte liker RPG men hater FPS. Smaken er som baken, den er delt.

 

Godt nyttår til alle som en.

 

bear^

Lenke til kommentar
Nei, trakk meg ikke tilbake, men sitter ikke online 24-7.

 

Ser ut som jeg provoserte en god del mennesker her ja. Når sant skal sies mente jeg ikke en dritt av hva jeg sa, var bare litt provoserende (overdrev vel til tider) bare for å se hvordan folk reagerte, og jeg kan vel ganske enkelt konkludere med at de fløy i taket. Varmet nå tråden i alle fall.

 

Når det er sakt må jeg vel si unskyld til de som jeg tråkket på tærne, og love for det nye året at jeg ikke skal provosere igjen (gjorde det en del i fjor).

 

Og for å svare fint og direkte på spørsmålet hvorfor folk foretrekker 1.6 fremfor Source.

 

Samme grunn som at enkelte liker RPG men hater FPS. Smaken er som baken, den er delt.

 

Godt nyttår til alle som en.

 

bear^

5369746[/snapback]

 

 

LOL ;) Godt nytt år ja...hvem du nå enn er :p

Endret av Zuckron
Lenke til kommentar
Great. En fin tråd går til helvete fordi en prepubertale snørrunger henger seg opp i lngvistikk.

5368182[/snapback]

 

De som setter krav til CSS er de som har pc til 48 tusen og ikke har prøvd cs og/eller suger så vilt i det at de gav opp etter 2 min

 

De som spiller 1.6 er de som bryr seg bittelitt om at de som er gode treffer bedre enn de som er mindre gode

Lenke til kommentar

Spillte CS siden den første modden med brekkjern i stedet for kniv osv, men kutta ut for et par år siden.

 

Spiller nå CS:S av den enkle grunn at det vekka "lidenskapen" igjen, og mener at fremtiden innen CS ligger i Source.

 

Minner meg faktisk om gode gamle dager der en kan fylle med på hvordan spillet tar form etter hver update som kommer.

Lenke til kommentar
Nei, trakk meg ikke tilbake, men sitter ikke online 24-7.

 

Ser ut som jeg provoserte en god del mennesker her ja. Når sant skal sies mente jeg ikke en dritt av hva jeg sa, var bare litt provoserende (overdrev vel til tider) bare for å se hvordan folk reagerte, og jeg kan vel ganske enkelt konkludere med at de fløy i taket. Varmet nå tråden i alle fall.

 

bear^

5369746[/snapback]

 

 

Vittig.

 

"

Påstand/argument.

Påstand/argument som knuser førstnevnte påstand/argument.

Ivirig benektelse av tidligere påstand/argument; "Det var bare kødd, jeg tøysa, mente det ikke!"

 

"

En vinner!

 

Og for å svare fint og direkte på spørsmålet hvorfor folk foretrekker 1.6 fremfor Source.

 

Samme grunn som at enkelte liker RPG men hater FPS. Smaken er som baken, den er delt.

 

 

Ja, pokker. Der naila du den. Grunnen til at vi foretrekker 1.6 er nettopp fordi at det er en HELT ANNEN SJANGER.

 

Jaja, er vel ikke mer å diskutere her da?

 

(Jævli dårlig argument der, men vi skjønte jo hva du ville fram til. Er bare hvor utrolig dårlig diskusjonen i en tråd der vi diskuterer "pro vs cons ved 1.6/source, hva er best" blir når vi sier "smaken er som baken". Btw. hardcore setning!)

Endret av Rampage
Lenke til kommentar
CS: SOURCE SUGER HYTTE PENIS

 

Seriøst? Er det den beste signaturen du kunne komme opp med?

 

..hvorfor?

5368080[/snapback]

Du har for liten fartstid på dette forumet til å ha noe grunnlag til en uttalelse. Det gjelder CavemanK også.

 

Daniel :)

5368164[/snapback]

 

OK, så hvis jeg hadde hatt 4902 innlegg, hadde du brydd deg om hva jeg sier?

 

Jeg skjønner egentlig ikke pointet. Du er mer opptatt av å få sagt hvor mye du misliker Source i stedet for å bare spille 1.6 og være fornøyd med det.

Det er ikke ditt problem om jeg spiller et spill du ikke liker.

Jeg blåser i om du spiller spill fra 123spill.no eller om du spiller CS: S. Eller om du spiller CS 1.6.

Jeg spiller Source og er fornøyd med det.

Lenke til kommentar

Du har for liten fartstid på dette forumet til å ha noe grunnlag til en uttalelse. Det gjelder CavemanK også.

 

Daniel :)

5368164[/snapback]

 

OK, så hvis jeg hadde hatt 4902 innlegg, hadde du brydd deg om hva jeg sier?

5370906[/snapback]

Tror ikke det var helt sånn han mente det. :)

 

Her, for dere uvitende.

Endret av XoRc
Lenke til kommentar
OK, så hvis jeg hadde hatt 4902 innlegg, hadde du brydd deg om hva jeg sier?

 

Jeg skjønner egentlig ikke pointet. Du er mer opptatt av å få sagt hvor mye du misliker Source i stedet for å bare spille 1.6 og være fornøyd med det.

Det er ikke ditt problem om jeg spiller et spill du ikke liker.

Jeg blåser i om du spiller spill fra 123spill.no eller om du spiller CS: S. Eller om du spiller CS 1.6.

Jeg spiller Source og er fornøyd med det.

5370906[/snapback]

Du er meg jaggu meg en fin en. Klart jeg driter i hvor mange innlegg du har. Det du ikke skjønner, er at signaturen er en "intern" greie, og det stammer blant annet fra en tråd som tydeligvis er for gammel til at du har sett den (derav utsagnet om lav fartstid på forumet). Selvsagt vil jeg provosere litt også, men det er nå så. Om du driter så mye i dette, hvorfor gidder du da å dedikere flere innlegg til signaturen min? Jeg har heller aldri sagt at det er mitt problem om du liker et spill eller ei. Det eneste jeg har gjort, er å svare i denne tråden, i tillegg til å prøve å spre et "budskap" med signaturen min. Ser ikke helt hva som skal være feil med det.

 

Daniel :)

Lenke til kommentar
Du er meg jaggu meg en fin en. Klart jeg driter i hvor mange innlegg du har. Det du ikke skjønner, er at signaturen er en "intern" greie, og det stammer blant annet fra en tråd som tydeligvis er for gammel til at du har sett den (derav utsagnet om lav fartstid på forumet). Selvsagt vil jeg provosere litt også, men det er nå så. Om du driter så mye i dette, hvorfor gidder du da å dedikere flere innlegg til signaturen min? Jeg har heller aldri sagt at det er mitt problem om du liker et spill eller ei. Det eneste jeg har gjort, er å svare i denne tråden, i tillegg til å prøve å spre et "budskap" med signaturen min. Ser ikke helt hva som skal være feil med det.

 

Daniel :)

5371608[/snapback]

 

 

Ok, da gir jeg meg.

:thumbup:

Lenke til kommentar
Du er meg jaggu meg en fin en. Klart jeg driter i hvor mange innlegg du har. Det du ikke skjønner, er at signaturen er en "intern" greie, og det stammer blant annet fra en tråd som tydeligvis er for gammel til at du har sett den (derav utsagnet om lav fartstid på forumet). Selvsagt vil jeg provosere litt også, men det er nå så. Om du driter så mye i dette, hvorfor gidder du da å dedikere flere innlegg til signaturen min? Jeg har heller aldri sagt at det er mitt problem om du liker et spill eller ei. Det eneste jeg har gjort, er å svare i denne tråden, i tillegg til å prøve å spre et "budskap" med signaturen min. Ser ikke helt hva som skal være feil med det.

 

Daniel :)

5371608[/snapback]

 

 

Ok, da gir jeg meg.

:thumbup:

5372064[/snapback]

 

 

Hehe da er vi sikkert ferdig med å "erte" hverandre og tråden er vel moden for stenging..?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...