torstehu Skrevet 29. desember 2005 Skrevet 29. desember 2005 I dag skjedde det noe høyst merkverdig på min msn, en ikke navngitt person, med en e-post jeg velger å beholde for meg selv la meg til på kontaktlisten sin. Jeg sa ja til å ikke blokkere ham/henne. Etter et par minutter startet han/henne en samtale: Mr. X: slm Mr. X: sılaa Jeg: Hi there, i do not rekcognice your email, do you speak english? Mr. X: do you anders satans Mr. X: kadir: are you fuke you Mr. X: oldun mu sımdıü Mr. X: sen kafamı yapıyon lann Mr. X: :@ Mr. X: sanaa Mr. X: bye Mr. X: has closed the conversation window. Mr. X: logged out. Spørsmålet mitt reiste seg derfor, er dette en drapstrussel. Så det er derfor jeg oppsøker dette forumet for å se om det er noen som er så språkkyndige at de kan trekke noe fornuft ut av det han/henne prøver å formidle her.
Sondre^^ Skrevet 29. desember 2005 Skrevet 29. desember 2005 haha. sikkert en syk jævel i korea elns med kraftige fritidsproblemer som synes det er gøy å skru hodene til intentanende, tilfeldige personer via msn.
icer Skrevet 29. desember 2005 Skrevet 29. desember 2005 Drapstrussel eller en annen form for voldtekt Sikkert bare en eller annen med fritidsproblemer...
Mafiabåss Skrevet 29. desember 2005 Skrevet 29. desember 2005 (endret) Si mailen til personen da, så kan noen her kontakte han/hun. EDIT: Det kan være en venn som laget en mail og ville tulle litt med deg da Endret 29. desember 2005 av Mafiabåss
Mafiabåss Skrevet 29. desember 2005 Skrevet 29. desember 2005 Jeg søkte på ordet yapıyon og da kom jeg på et engelsk og tyrkisk forum, så det kan være tyrkisk ja...
torstehu Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Skrevet 29. desember 2005 han kontaktet meg videre, noe senere: Mr. X: selooo Mr. X: sen ne yaptın yaw Jeg: Is it possible for you to talk english to me? Mr. X: ne sacmalıyon sen yaww Mr. X: noo anders tan Mr. X: sen ıngılızce bılıyorsan Mr. X: bızde Mr. X:: rusca Mr. X: taslayalım sana Mr. X: sı are mundıyen dogohfına Mr. X: nanskanıs mundeıyen homusalappp Mr. X: sı cuculıs magacıgaa Mr. X: oke Mr. X: ı fuke youu Mr. X: shoe Mr. X: showw Mr. X: oldun mu sımdı motorrr Mr. X has closed the conversation window. Mr. X wa blocket by you! Jeg blokka han/henne fordi jeg begynte å føle meg ganske ukonfotabel redd, tviler på at noen tuller med meg. Noen som har lyst å bli med i en gruppesamtale med han/henne?
pessimisten Skrevet 29. desember 2005 Skrevet 29. desember 2005 han kontaktet meg videre, noe senere: Mr. X: selooo Mr. X: sen ne yaptın yaw Jeg: Is it possible for you to talk english to me? Mr. X: ne sacmalıyon sen yaww Mr. X: noo anders tan Mr. X: sen ıngılızce bılıyorsan Mr. X: bızde Mr. X:: rusca Mr. X: taslayalım sana Mr. X: sı are mundıyen dogohfına Mr. X: nanskanıs mundeıyen homusalappp Mr. X: sı cuculıs magacıgaa Mr. X: oke Mr. X: ı fuke youu Mr. X: shoe Mr. X: showw Mr. X: oldun mu sımdı motorrr Mr. X has closed the conversation window. Mr. X wa blocket by you! Jeg blokka han/henne fordi jeg begynte å føle meg ganske ukonfotabel redd, tviler på at noen tuller med meg. Noen som har lyst å bli med i en gruppesamtale med han/henne? 5354430[/snapback] han er ikke så god i engelsk at d gjør noe :!: eks: fuke BTW:heter du anders? for da vet han hva du heter
Mafiabåss Skrevet 29. desember 2005 Skrevet 29. desember 2005 Hvorfor vil du ikke si mailen til han/hun?
Seifenblase Skrevet 29. desember 2005 Skrevet 29. desember 2005 Er nok en tyrker som snakker til feil person. Hvis du søker på noen av setningene på Google, så får du opp tyrkiske sider. Jeg kan desverre ikke tyrkisk, så hva han sier vet jeg ikke, men drapstrulser tviler jeg på at det er.
Bertelsen Skrevet 29. desember 2005 Skrevet 29. desember 2005 (endret) Oooh, dette ble nærmest spennende.. Her kan du oversette.. Endret 29. desember 2005 av Bertelsen
Hotel Papa Skrevet 29. desember 2005 Skrevet 29. desember 2005 MERE BLOD, MERE BLOD, MERE BLOD Kjenner du noen som kan tyrkisk da?
Mafiabåss Skrevet 29. desember 2005 Skrevet 29. desember 2005 helt ærlig tror jeg det er noen som tuller med deg, det er mange av disse ordene som ikke er noe språk i det hele tatt ser det ut som
Shikaru Skrevet 29. desember 2005 Skrevet 29. desember 2005 Mr. X: sen ıngılızce bılıyorsan = jeg snakker ikke engelsk. Ren gjetting men jeg fikk en følelse av at det det personen mente
Mafiabåss Skrevet 29. desember 2005 Skrevet 29. desember 2005 (endret) Mr. X: sen ıngılızce bılıyorsan = jeg snakker ikke engelsk. Ren gjetting men jeg fikk en følelse av at det det personen mente 5354775[/snapback] Fra oversetteren til Bertelsen, sen : you Endret 29. desember 2005 av Mafiabåss
bortevekk Skrevet 29. desember 2005 Skrevet 29. desember 2005 Jeg får stadig vekk innbydelse om å legge til en eller annen [email protected], og som regel er de tyrkere som sjelden sier noe fornuftig! Tenkte kanskje de fikk adressa mi fordi jeg har vært på nettcafe der nede og brukt pc'n + msn osv osv. Tror ikke fyren vil deg noe vondt, altså
Bertelsen Skrevet 29. desember 2005 Skrevet 29. desember 2005 Kanskje det er et lite tyrkerbarn som søker hjelp?
royale Skrevet 29. desember 2005 Skrevet 29. desember 2005 Her er en jeg fikk for en stund siden: MR. X: DU SKAL DØ!! Jeg: Ikke nå, spiller wow, MR. X just sent you a Nudge! Jeg: omfg, block til deg blokker MR. X :O
SKAÐI Skrevet 29. desember 2005 Skrevet 29. desember 2005 (endret) lol, jihaaad elns:P Han/Hu virka jo meget koselig...ville jo ha sex med deg og greier... kanskje tilogmed en daijt først Endret 29. desember 2005 av Best0
Sylvarius Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 Arti med sånne. Heter du Anders da? - Sylvarius
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå