Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)

kewell79

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ahhhh...husker på 80-tallet Da bodde vi på de forskjellige automathallene i Bergen by. Der sto vi å brukte alle lommepenger på Streetfighter, Double Dragon++, og det største ønske var å kunne ha en arcademaskin i stuen. Dengang var det totalt uoppnåelig. Det var kun millionærer som hadde det.

Nå, 20 år etter går drømmen i oppfyllelse for meg også, og det på en 32-tommer...i stuen.

Herregud dette er en god følelse!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ahhhh...husker på 80-tallet Da bodde vi på de forskjellige automathallene i Bergen by. Der sto vi å brukte alle lommepenger på Streetfighter, Double Dragon++, og det største ønske var å kunne ha en arcademaskin i stuen. Dengang var det totalt uoppnåelig. Det var kun millionærer som hadde det.

Nå, 20 år etter går drømmen i oppfyllelse for meg også, og det på en 32-tommer...i stuen.

Herregud dette er en god følelse!

6027128[/snapback]

Hehe, jeg som en ung gamer har ennå ikke skjønt hvorfor dere tar så av pga dette spillet. Men etter denne forklaringen lysner det litt ;)

Skrevet (endret)

Street Fighter ja...damn så mange kongebra timer vi hadde med det på SNES hos en kamerat :love:

EDIT: Fikk pokker meg frysninger når eg såg den filmen det var linket til på forrige side :w00t:

Endret av Mala
Skrevet
Trailer av blandt annet Extreme Conditions  er lagt ut nå... Ser veldig lovende ut det spillet.

6035969[/snapback]

Blir flott med en demo de neste ukene :thumbup:

Skrevet (endret)
Trailer av blandt annet Extreme Conditions  er lagt ut nå... Ser veldig lovende ut det spillet.

6035969[/snapback]

en uke siden den kom.......

Endret av kewell79
Skrevet
virdan vet du at Lost Planet Demo kommer 9 mai?  mange digg demoer som kommer da :D

6038552[/snapback]

Viss du laster need pre e3 traileren så står det på slutten at det vil være en demo 9mai på markedplace. :thumbup:

Skrevet

Ser for seg en kul fyr på en scenen,med masse halvnakn damer,øredøvene techno,som roper ; "Here we go again"

:!:

Demoer ftw!!

Skrevet
jeg gleder meg til å prøve saints row jeg :D

6046830[/snapback]

Jeg gleder meg egentlig mer til "Lost planet: extreme condition" demoen som kommer 9. mai :w00t: "pre-E3" traileren på marketplace sa hvertfall det :thumbup:

Skrevet (endret)
HAr det kommet en PDZ update? Har hørt så!

6046595[/snapback]

PDZ Autoupdate. Ser ut som det bare er bots som er lagt til. Skulle vel komme noen nye maps ved en senere anledning.

Endret av Kadaju

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...