Gå til innhold

Hvilken utdanning har du?

Lanka

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går for tiden på VGS (VK2), og i den sammenheng så er jeg usikker på min framtid. Hva jeg vil bli og hva jeg vil studere. Jeg vil defintivt ha høy utdanning på høyskole/universitet. Men akkurat hva? det vet jeg ikke.

Men føler det kan være interessant å høre hvilken yrker og utdanning dere har. Evt for dere mindre om hva dere har tenkt å bli =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går VK1 Media og kommunikasjon. Har lyst til å begynne med film, og føler kanskje jeg kunne ha klart meg der, men står egentlig på helt bar bakke når det gjelder hva jeg ska bli.

Skrevet

har inntrykk av at mange som går på elektro sliter. men det virker også som om GK er det vanskeligst året og at mye blir repetert på VK1. Er vel kanskje sånn generelt, merker hvertfall det på media.

Skrevet (endret)

3-årig almennfaglig utdannelse (elns).

Til våren skal jeg (forhåpentligvis) studere Fysikk, Astronomi og Meterologi på UiO.

Endret av Skurupu
Skrevet
Har fullført Grunnskole, fullført GK Almenne fag og går nå VK1 Almenne fag.

5346571[/snapback]

Halla nomix :D

on topic:

Vk1 elektro er lettere ja.. men tvile på jeg kommer så langt enda iallefall :p

Skrevet

hmm, har gått service elektronikk data og kontorsystemer, som er/blir lagt ned nå.

Har ikke tatt fagbrevet enda, hoppet over lærling perioden min ("glemte" å søke lærling plass).

Jobber til daglig som Teknikker i en bank, primært med Datakomunikasjon men også andre systemer.

\\Sp33D

Skrevet

Jeg har gått GK Elektro - VK1 Elektronikk - VK2 Serviceelektronikk Data og Kontorsystemer og er nå på slutten av uka ferdig med lærlingtiden (1 1/2 år) fikk fagbrevet her i forrige uke ^^

Så til sommeren blir det vel førstegangstjeneste og etter det noe høyskole ^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...