Gå til innhold

Kommer mot i brøstet på dvd?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Ulf : Hvem er det , hvem er det , hvem er det ??

 

Karl : Kan du ikke holde smella et ørlite sekund , ser du ikke at jeg er på tlf ?!

 

Karl : Smestad , hva i hælvete har du gjort med varmtvannet ?!

Lenke til kommentar
Hvem vet....når Mot i Brøstet er ferdig utgitt, kan det alltids hende at de kjører på med Karl & Co dvd også. :p

9203905[/snapback]

Det håper jeg virkelig, Karl & Co på sitt beste er ikke langt unna Mot I Brøstet.

 

Stod noe i denne tråden om at man skulle få mulighet til å bytte inn disken som det er feil på. Har dette tilbudet åpnet seg eller må vi vente litt til?

 

Noen som vet om det har kommet en offisiell lanseringsdato for del 2?

Lenke til kommentar

Ok, da venter jeg litt før jeg spør.

 

Hadde forresten vært kjempemorsomt om vi kunne anbefalt våre favorittepisoder til hverandre, jeg kan starte :!:

 

Vil gjerne anbefale episoden(e): "En stjerne er født" (del 1 & 2) episodene finnes på disk 8 av DVDene og er etter min mening en av de beste og morsomste episodene på dvden som har kommet ut. Spesielt den første delen. Den morsomste scenen er når Nils skal vise Karl sine buktaleregenskaper og Karl ikke blir veldig imponert :!:

 

Håper flere vil poste sine favorittepisoder :)

Endret av Termometer
Lenke til kommentar

Enig at ''En stjerne er født'' er bra. :)

 

Ellers er jo '' Man er i fare hvor man går, del 1&2 på disk 6 er veldig bra, da Nils finner en annonse i avisa om at Tv2 skal lage et program med hjemmevideoer, han lager seg en utkikksplass under trappa og skal smugfilme Karl når han blir sint, og legger ut feller, blandt annet faller blomsterpotten ned når han går på kjøkkenet:

Sitat Karl: ''Jaja, de barna de barna, han har forlest seg på Donald han''

 

Tåkelur tilkoblet telefonen.

Sitat Karl: Målfrid! Henry vi må redde oss det er flyalarm! Hvorpå han løfter av røret og sier: Er det noen der? Er det fra fyrvesenet? Ok hvilken fyr er du da? :!:

 

Svamp i sofaen:

Sitat Karl (Oppdager Nils)Nei og nei så våt jeg ble nå gitt! Bra at ingen så meg nå, kors og kors, kom deg ut din jævla bavian!

Hva driver du med under der? Lager film,? hvilken da, Oprasjon Løvsprett? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...