Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN


MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Hva slags foreldre har du da? Lar de deg virkelig få fyre opp alt det? Er ikke noe rart det kan bli totalforbud

 

jeg er 15 og jeg har en pakke med 100 hylere jeg får lov til å fyre på det er alt.

Vel, det er ikke noe bedre om det er bare en liten ting eller så mye så lenge man er under 18 ;)

Selv er jeg 16, og jeg skal ikke ha noe mer enn kanskje 1 pakke med speedfire (grisehyl-lignende greier til 35,- for 100stk hos europris tror jeg...) og kanskje et par pakker med knitter fritz. Men enig i at det han skal ha var noe vel mye for en under 18

 

Godt nyttår alle sammen selv om det er noen timer til enda! (ikke sikkert at jeg har tid til å komme hit før etter;))

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Les mine lepper, seriøst sagt; vi vil absolutt ikke miste noen av våre brukere med redusert /mistet syn/musehånd osv. grunnet fyrverkeri.

Ikke gjør noe modifikasjoner, ombygg eller på en annen måte forandre fyrverkeri. Husk å ta hensyn til alle og deg selv når du håndterer disse tingene.

 

Hold avstand til bangs og bruk verneutstyr når du/dere fyrer opp disse. Fylle folk og fyrverkeri hører ikke sammen, kutt ut en av delene eller/og la andre overta.

 

Jada!

Mine ord er ikke ment som mas til dere, bare gammel visedom som deles ut gratis, her og nå...

 

 

Kos dere videre :)

 

 

 

Edit : http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/12/30/522511.html

Endret av Jarmo
Lenke til kommentar
Vurderer å kjøpe et par batterier hos enten Europris eller Festival i morgen.

 

Noen anbefalinger?

Gå for Festival, da får du kvalitet og mye for pengene :)

 

Om du finner Big Boy-batteriet fra festival vil jeg anbefale det. Fikk dessverre ikke tak i det selv dette året :(

 

Hvilken prisklasse snakker vi da?

Festival er ikke dyrt, men etter min mening er det god kvalitet på artiklene. Men andre ord: Mye for pengene. Svea er vel kanskje best på kvalitet, men også noe dyrere. Cosmos har jeg egentlig ikke testet. Men disse Power Star sakene du får hos Europris har bare skuffet meg, selv om de er billige. Eneste som er verdt å kjøpe der er hylere og småputtel.

Lenke til kommentar
Vurderer å kjøpe et par batterier hos enten Europris eller Festival i morgen.

 

Noen anbefalinger?

Gå for Festival, da får du kvalitet og mye for pengene :)

 

Om du finner Big Boy-batteriet fra festival vil jeg anbefale det. Fikk dessverre ikke tak i det selv dette året :(

 

Hvilken prisklasse snakker vi da?

Festival er ikke dyrt, men etter min mening er det god kvalitet på artiklene. Men andre ord: Mye for pengene. Svea er vel kanskje best på kvalitet, men også noe dyrere. Cosmos har jeg egentlig ikke testet. Men disse Power Star sakene du får hos Europris har bare skuffet meg, selv om de er billige. Eneste som er verdt å kjøpe der er hylere og småputtel.

 

Pleier ikke å kjøpe mye på Europris, men Star Track batteriet er meget bra til en overkommelig pris. Ellers er jeg enig at kvaliteten kan være meget varierende på Europris. Har kjøpt en del raketter fra Cosmos i år, og er veldig spent på hvordan de er.

 

*GLEDER SEG* :D

Lenke til kommentar
Synes det er kjipt at det ikke er selvbetjening på fyrverkeri, skjønner det pga av sikkerheten

 

Men hvis det hadde vært selvplukk på det så hadde det vært litt lettere å få studert ting. Blir litt stressa når det står 10 stk bak deg i kø og skal handle.

 

fårstår hva du mener :p

 

Bra :D

 

Blir liksom, ta en av den og en av den og kanskje den ta med den å du, også på nyttårskvelden blir du så kjempeskuffa og hvor ræva det du har kjøpt er :p

Lenke til kommentar
Synes det er kjipt at det ikke er selvbetjening på fyrverkeri, skjønner det pga av sikkerheten

 

Men hvis det hadde vært selvplukk på det så hadde det vært litt lettere å få studert ting. Blir litt stressa når det står 10 stk bak deg i kø og skal handle.

 

Her jeg bor er det selvplukk.

 

 

Bra du passer på Jarmo :)

 

Du får kose deg i morgen!

Lenke til kommentar
Synes det er kjipt at det ikke er selvbetjening på fyrverkeri, skjønner det pga av sikkerheten

 

Men hvis det hadde vært selvplukk på det så hadde det vært litt lettere å få studert ting. Blir litt stressa når det står 10 stk bak deg i kø og skal handle.

 

Her jeg bor er det selvplukk.

 

 

Det er jo ikke lovelig det?

 

Jeg har opplevd en gang at jeg kunne plukke selv men det er mange år siden

Lenke til kommentar

Quote i spoiler:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Vurderer å kjøpe et par batterier hos enten Europris eller Festival i morgen.

 

Noen anbefalinger?

Gå for Festival, da får du kvalitet og mye for pengene :)

 

Om du finner Big Boy-batteriet fra festival vil jeg anbefale det. Fikk dessverre ikke tak i det selv dette året :(

 

Hvilken prisklasse snakker vi da?

Festival er ikke dyrt, men etter min mening er det god kvalitet på artiklene. Men andre ord: Mye for pengene. Svea er vel kanskje best på kvalitet, men også noe dyrere. Cosmos har jeg egentlig ikke testet. Men disse Power Star sakene du får hos Europris har bare skuffet meg, selv om de er billige. Eneste som er verdt å kjøpe der er hylere og småputtel.

 

Pleier ikke å kjøpe mye på Europris, men Star Track batteriet er meget bra til en overkommelig pris. Ellers er jeg enig at kvaliteten kan være meget varierende på Europris. Har kjøpt en del raketter fra Cosmos i år, og er veldig spent på hvordan de er.

 

*GLEDER SEG* :D

Har ikke testet Star Track batteriene, kanskje jeg burde det? Har kjøpt litt fra Cosmos i år for å teste. Ellers er det Festival og litt fra Svea :)

Lenke til kommentar

Hvordan tror dere en "finale" som dette ville sett ut :

 

2 x Multipower og 2x Star Track hvor Multipower`ne blir satt på sidene og Star Trackene skytes opp i midten.

 

Ikke noe voldsomt iforhold til de store gutta selvsagt, men kanskje det beste jeg har når vi kun er 4 til å tenne på.

 

Andre forslag ?

 

Bilde av mitt pang pang ligger på side 129.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...