Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN


MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Og sånne klapper slanger smeller og bråker en del, og hvis du tar ut de småe kulene av krutt inni dem så er det en del morro med dem :) husker ikke helt hvor de selger dem..

 

Er fra festival trur jeg. sånn lang remse som smeller? har masse av de 7 stykker som er små en stor fra europris og en mellom stor som fulgte med power pack;D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og sånne klapper slanger smeller og bråker en del, og hvis du tar ut de småe kulene av krutt inni dem så er det en del morro med dem :) husker ikke helt hvor de selger dem..

 

Er fra festival trur jeg. sånn lang remse som smeller? har masse av de 7 stykker som er små en stor fra europris og en mellom stor som fulgte med power pack;D

Ja det er den lange remsa som skal være rød tror jeg ;) Prøv å ta ut alle de krutt kulene fra en og ta litt papir og legg dem sammen inni der, snurr papiret sammen og så surrer du el teip rundt der igjen, men sett i ei lunte før du teiper ;) kan hende det blir ett lite smell da ;)

Endret av Gramex
Lenke til kommentar
Har noen tips til sånn pakke som inneholder mest småting sånn om Big Bang? Jeg er mest glad i bakketing. Batteri er kjedelig. Så er det noen som vet om en pakke med bakketing? Helst ikke Big Bang eller 150pack med crackling balls siden det har jeg fra før. Og post link i tillegg.

 

Ærlig talt Latterkongen, kan jeg ikke helt forstå at du vil ha mer småtteri.

Big Bang er jo full av det. Alt det andre småtteriet fra andre produsenter er omrent likt...

Men hvis du absolutt vil ha mer småtteri annbefaler jeg fra Europris ;)

Multisol 15kr ---Et "hjul" som du spikrer opp på en stolpe eller lignende. Roterer raskt runt og lager et kult hypnotisk lys, varer i over 2 minutter og skifter retning 3 ganger :w00t:

Camelia Jordsol 10kr ---Du må ha en glatt overflate eks. is

Endret av Pc Lynet
Lenke til kommentar
Multisol 15kr ---Et "hjul" som du spikrer opp på en stolpe eller lignende. Roterer raskt runt og lager et kult hypnotisk lys, varer i over 2 minutter og skifter retning 3 ganger :w00t:

 

Skal multisolen spikres opp på horisontal stolpe?? Trodde den ikke klarte å skifte retning da...

Men men kan godt gjøre det slik jeg om du (eller andre) vet at det funker... blir sikkert mye tøffere da! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...