Gå til innhold

Warsong Gulch 20-29 alt character, forslag noen?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg vil starte en character som jeg kan spille i Warsong Gulch med (20-29). Det jeg lurer på, er hvilken class kicker mest butt på lvl 29? :p

 

Har dissen characterene under lvl 29:

Hunter lvl 28 (dritt lei høyden på NE Male..!)

Warrior lvl 15

 

Når jeg spør etter forslag, så mener jeg absolutt alle classene, trenger ikke være noen av de jeg har fra før av. Har lyst på Alliance player, så jeg kan sende items og stuff fra min main. hehe

 

Takk på forhånd!

Endret av Oli-Poli
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stor koste meg der når jeg hadde warlocken min på 28-29. Det var artig og feare folk som tok flagget og ventet til noen flere kom, eller knærta jeg den vesnet som hadde tatt flagget. Om je gtok vedkomende kom helt annpå hva det var for noe.

 

Som warlock er hunter og rogue dine verste fiender og de finnes det nok av :( .

 

Druid var også artig. Store murligheter med hva du kan gjøre. Stikke av med flagget en gang i blandt heale en eventuel annen flag bærer. Leke litt rogue i catform. Eller man kan prøve seg som mage men det funker dårlig på grunn av lite spells som kan ta damage.

Lenke til kommentar

Tror nok hunter er det aller aller beste frem til lvl 29. Jeg var alltid på toppen av lista med flest HK's og Killing Blows i de tidene der!

Døde knapt heller.

 

Og med den nye patchen etterhvert blir de enda bedre som flagstealer, pga at DoTs ikke dazer deg i AotC.

Hvis du tar Lupos som pet gjør du skummelt mye skade mot mail- brukere også (Muligheter for at han skal miste shadowdamage med den nye patchen, men det er ikke sikkert).

 

Jeg var forresten MM speccet på den tiden.

Lenke til kommentar
hunter er sykt lett å få killingblows med, har en 51 hunter, var i AV lå på 3 plass med killingblows

 

det er jo ganske bra på den lvl med tanke på at de fleste i av er lvl 60.

og WSG alltid på toppen

5342178[/snapback]

 

Havnet på 4. plass med warrioren min da jeg var 51.. :D

 

Gjett om jeg var fornøyd da (hadde sikkert mest deaths av alle da men..) :yes:

Lenke til kommentar

hadde en lvl 29 rogue med rundt 500g i enchants og libram på head og legs.

220 agi, 2007 HP, 320 AP med agi 15 på begge daggers.

 

 

Brukte claw of the shadowmancer. Hadde vel noen 700-800 ambushes, 35% dodge.

 

One-shotta cloth og two-shotta mail. de lagde til og med noen threads om han på sylvanas forumet. Pcpinkyboy het han, liten gnom :love:

 

har du masse gull til overs, mekk en rogue

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...