Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.

hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hvor mye koster en rull i sverige?

er de strenge på aldersgrensa der eller? :p

5351080[/snapback]

De er ikke strenge på aldersgrensa nei. Det finnes snusautomater. Prisen vil variere, men rundt 20sek pr. boks var det sist jeg var hos søta bror.

Skrevet

Det er faen meg skummelt å tenke på hvor mye dyrere det er her i norge!:( Men man trenger jo ikke dra over grensa for å handle så billig snus da, men kan bestille på nettet. buysnus.com ..noen som har testa det der eller en annen nettbutikk?

Skrevet

Betalte vell en 20sek pr boks i Strømstad ;) Noe sier meg at de var litt dyre akkurat der.Billig er det uansett :w00t: De er greie med aldergrensen :D Fikk kjøpt selv om mor sa til meg at jeg aldri ville få kjøpt foran kassadamen, mens hun slo dem inn :p

Skrevet
En godt bakt lacket i leppa gjør g i byen og hos dama.. :)

5345517[/snapback]

Med merker ikke foreldrene dine det eller synes de det er greit?

5354350[/snapback]

Om foreldrene dine ikke liker slikt, bør du rett og slett ikke snuse hjemme. I så fall bare med ryggen mot døra og snusen mot skjermen. :tease:

Jada, hadde det slik en stund selv. Men nå derimot.. Hehe, det er en tilvenningssak.

Skrevet

Er det noen som har noen erfaringer med de kjøp snus web-sidene?. Tenkte litt på å bestille ei pølse, forutsett at det ikke tar så alt for lang tid, og at man ikke må betale skjørta i frakt o.l.

Skrevet

Slår vel ikke meg som sølte ut snus på bordet til morra til kameraten min når jeg skulle bake. Trodde jeg hadde fått fjerna alt, men neeeida! Og TROR dere ikke den grelle lillesøstra hennes sladra? Fikk ikke komme inn der noe mer gitt..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...