Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Tror jeg burde slutte å lese denne tråden. :scared:

 

Nå får jeg lyst til å begynne og snuse. Er 13 år. :p

5401234[/snapback]

Ikke begynn med det, om du har lyst på dame senere i livet. :)

 

 

 

Vel, jeg har lyst til å editere hylo litt, du må gjerne begynne å snuse men husk å skaff deg dame først og få hu forelska i deg. DA kan du begynne å snuse.. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg svarte vel i den andre tråden som var her, men får vel repitere meg da.

 

Jeg snuser for det meste General. Eneste som funker for meg. Er kanskje litt fancy av og til og tar meg en Ettan. Jeg syns General har den rette smaken og rette konsistensen.

 

Noen som har prøvd amerikansk snus? Hvordan er den? Grovere/finere..?

Lenke til kommentar
Jeg svarte vel i den andre tråden som var her, men får vel repitere meg da.

 

Jeg snuser for det meste General. Eneste som funker for meg. Er kanskje litt fancy av og til og tar meg en Ettan. Jeg syns General har den rette smaken og rette konsistensen.

 

Noen som har prøvd amerikansk snus? Hvordan er den? Grovere/finere..?

5402673[/snapback]

Amerikans snus er oppskrytt. :p

General ftw! :)

Lenke til kommentar
Jeg svarte vel i den andre tråden som var her, men får vel repitere meg da.

 

Jeg snuser for det meste General. Eneste som funker for meg. Er kanskje litt fancy av og til og tar meg en Ettan. Jeg syns General har den rette smaken og rette konsistensen.

 

Noen som har prøvd amerikansk snus? Hvordan er den? Grovere/finere..?

5402673[/snapback]

Skal vistnok være full av smakstilsetninger.

Lenke til kommentar
Vel, jeg har lyst til å editere hylo litt, du må gjerne begynne å snuse men husk å skaff deg dame først og få hu forelska i deg. DA kan du begynne å snuse.. ;)
Eller bare ikke si noe om det til dama, og snus i skjul de første måndene. Etter det kan du si at du snuser, og hvis hun slår opp med deg av den grunn er a rett og slett ikke noe å spare på. ;)
Lenke til kommentar
Fikk en svensk Petterøs Blå løs med mint smak på byn i dag, var sjåfør :(, og det er faktisk den første gangen på nesten et halvtår jeg faktisk fikk sviing i leppen :D... Snusen var forresten god og :D

5403131[/snapback]

 

Ja, helt enig. Den smaker veldig godt, men leppen min tåler ikke den :( Jeg svir som bare det og det er ikke godt :/

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

En Løytnant i avdelingen min har sluttet å snuse etter 10 år. Det virker helt jævlig. Tror jeg slutter selv snart, før det er for sent.

Lenke til kommentar
En Løytnant i avdelingen min har sluttet å snuse etter 10 år. Det virker helt jævlig. Tror jeg slutter selv snart, før det er for sent.

5404887[/snapback]

 

Det er en veldig god grunn til at det er så vanskelig, og det er at når man snuser så får man i seg såpass store mengder nikotin at man blir helt gal etter det. ;) Husker ikke helt hvor mye det var i forhold til sigaretter, men det var iallefall en betydelig større andel. Og det at vi legger den opp i leppen, så går det direkte i blodet.

Lenke til kommentar
En Løytnant i avdelingen min har sluttet å snuse etter 10 år. Det virker helt jævlig. Tror jeg slutter selv snart, før det er for sent.

5404887[/snapback]

 

Det er en veldig god grunn til at det er så vanskelig, og det er at når man snuser så får man i seg såpass store mengder nikotin at man blir helt gal etter det. ;) Husker ikke helt hvor mye det var i forhold til sigaretter, men det var iallefall en betydelig større andel. Og det at vi legger den opp i leppen, så går det direkte i blodet.

5405016[/snapback]

En pris gir deg rundt 2-3 ganger mer nikotin enn en sigarett ;)

Lenke til kommentar
Tror jeg burde slutte å lese denne tråden. :scared:

 

Nå får jeg lyst til å begynne og snuse. Er 13 år. :p

5401234[/snapback]

Nei! Snus er motbydelig, gir deg kreft. Damene liker deg ikke.

 

*Bake en feit en*

5401270[/snapback]

Om han begynner å snuse nå så kommer han til å bli populær hos damene :cool:

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...