Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff, må bli aktivere her igjen, har ikke lagt merke til at godtråden har åpnet igjen før nå :blush:

 

 

Etter å ha snuset siden oktober eller deromkring har jeg etterhvert funnet meg noen favoritter. Det bør vel kanskje nevnes at jeg kun snuser porsjoner, men dette er fordi det er mye letter å "rote bort" beviser om pappa bestemmer seg for å snuble inn døra, dessuten synes det omtrent ikke om jeg har to porsjoner liggende under leppa. Hadde trodd at resten av klassa kom til å hakke litt på at jeg kun snuser porsjon, men de er glade så lenge de får en porsjon i ny og ne til stusslige timer.

 

Det går helst i Skruf Stärk, men om man ikke har kommer seg til Sverige går det fint med vanlig Skruf porsjon også, som annet alternativ har jeg Røda.

Lenke til kommentar

Nybegynner sjokket gikk ikke over hos meg før jeg begynnte å røyke i tillegg. Hver eneste, bidige dag fikk jeg sjokket av første prisen for dagen i hvertfall over et halvt år. Men det var hele grunnen til at jeg begynnte. For sjokket, men for meg er ikke nikotinskokket en ubehagelig opplevelse. Det er tverrt imot nærmere nirvana... eller noe sånt :p

 

Skal slutte å røyke jeg nå (har røyka en halv en siden forige lørdag, vanligvis går det 10-15 om dagen, pluss at jeg så på KOLS reklamene :p) så jeg kan få oppleve nikotinsjokket atter en gang :p:D hehe

Lenke til kommentar
Det er mange jenter/gutter på trinnet mitt som snuser fordi de syns det er kult. :ermm:

 

KULT av alle ting......

5459827[/snapback]

Er det ikke det ? :dontgetit: Lurer du meg nå ? :p

Neida, er forsåvidt enig det er ikke kult, dog ei heller ukult. Men JÆVLIG digg da :p

 

Foresten den "venn" av meg driver og stjeler snus som han selger :no: Eier folk ingen skam ? ^^

Lenke til kommentar
Det er mange jenter/gutter på trinnet mitt som snuser fordi de syns det er kult. :ermm:

 

KULT av alle ting......

5459827[/snapback]

 

 

Triste greier, man skal snuse fordi det er GODT.

5459837[/snapback]

Ja, enig. (Snuser ikke jeg, men hvem gjør en ting bare fordi at det er kult??)

 

Det er mange jenter/gutter på trinnet mitt som snuser fordi de syns det er kult. :ermm:

 

KULT av alle ting......

5459827[/snapback]

Er det ikke det ? :dontgetit: Lurer du meg nå ? :p

Neida, er forsåvidt enig det er ikke kult, dog ei heller ukult. Men JÆVLIG digg da :p

5459861[/snapback]

 

Nei, jeg lurer deg ikke nå. :p

Mange snuser fordi de syns det er kult, men egentlig syns de at det smaker dritt.

Endret av ZeroMac
Lenke til kommentar
Jeg må innrømme at når jeg ser de såkalt "keege" kara med rosa og blingbling med  prisn nedpå pungen, ser det ikke spesielt delikat ut. En godpris som passer i flabben ser derimot barskt og karslig ut ;)

5461229[/snapback]

Prisen nedpå pungen ? :S

 

Slutta og snuse jeg :p

Bare litt vondt i hodet dagen etter. Jeg sa jo jeg ikke var avhengig. Blir for dyrt for meg som har inntekt kroner 0,-

Kutta ut med cola også, sikkert en måned elns. Fettet på magen er mjukere :S

Drikker bare litt i helga :)

5461317[/snapback]

Gratulerer :) Hvor lenge siden er det siden du slutta da ? :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...