DJ-Sonic Skrevet 10. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2006 Hei. Najs najs , dette blir bare heeelt toppers, og grattis med nye psu og penger i lomma Et toppers prosjekt så langt og gleder meg til resten av det også. Stå på og mekk som fa..... he he Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. januar 2006 DJ Ovin: Jupp.. DJ-Sonic: Takk! Fikk tips om gå til rørlegger for kobberblokk.. Øhhh.. Der var det lite å finne gitt! Skal til byen på torsdag og da skal jeg sjekke hos en blikkenslager. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. januar 2006 Limte ramma idag: Ting ble litt skeivt (for andre gang) så jeg er ikke helt fornøyd. Føler at ting går litt mot meg etter at sparklinga av viftehullet bak gikk til helv**** også... FÅr se hva jeg gjør med det.. Her ihvertfall min fremtidige front: *sukk* What a bad day.. Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 10. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2006 *sweet* det ble bra det der da... keep on the good work... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) Har ikke vært så nøye med limina pga. sparkling.. Men uff.. *tenkeboks* Tror nok den ramma går i søpla etter kraftig mishandling fra meg gitt.. Endret 10. januar 2006 av Glisevask Lenke til kommentar
spyro Skrevet 10. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2006 Bra arbeid, men en ting: hva skal du ha den rammen til? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 10. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2006 Han skal ha den til fronten, for å få den litt utover, ellers passer den ikke med dvd-romen og sånne ting.. Så jo ganske bra ut det der da, litt skeiv ja, men ikke verst! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. januar 2006 Jupp DJ Ovin, skal også ha den funksjonen at selveste frontplata skal festes i denne med tommelskruer e.l... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. januar 2006 Har nå en gladnyhet! Har fått no avkapp, nærmere bestemt sponplater, av et innredningsfirma 200 meter fra meg her. Her var det MASSE å ta og jeg kunne ifølge dem bare forsyne meg. Noen var litt fuktige, men de fleste var tørre og fine. Så imorra skal jeg få henta detta og i tillegg skal jeg få kjøpt noen trelister på Byggkjøp som ligger 100 meter ifra innredningsfirmaet igjen. Det kosta 14kr metern for 2cm brede lister. Så imorra og i helga i det hele tatt blir det nok litt knoting med epoxy, spikre og sparkel! Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 12. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2006 Ville ikke anbefalt og bruke spikere, skruer blir MYE finere Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 12. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2006 Ville ikke anbefalt og bruke spikere, skruer blir MYE finere 5427438[/snapback] Ja helt enig Du kan jo bare bore til et hul som er litt støre en kruen. men bare bor litt, sånn at du kan sparkle over skuen til slutt Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. januar 2006 Skruer eller spikre, bare for litt ekstra feste i tillegg til epoxylimet. Skal uansett sparkle over hele greia etterpå! Så samme kan det være, tar det jeg har.. Har forresten noen planer om å kjøpe passiv radiator! Men får se litt økonomien og sånt først.. Lenke til kommentar
spyro Skrevet 12. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2006 Bruk skruer. Det blir mye finere. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 12. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2006 Hvilken kjerne har 2000+ din? selv har jeg en Palomino kjerne som har "dead-time" ved 90Celcius Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 12. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2006 Tre har også en tendens til og sprekke ved bruk av spikre, hvertfall har jeg lært det Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 12. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2006 Tre sprekker med skruer og. Derfor er det viktig å forborre, og bruke riktig størrelse skruer eller spiker. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. januar 2006 Har en AMD Athlon XP 2000+ for å være helt nøyaktig.. Hmm, takk for infoen om at tre sprekker. Tenkte jeg egentlig ikke over, men så vidt jeg vet er det vel mindre sjanse for at det skjer med sponplater? spyro: Finere? Det sees jo ikke over sparkelet uansett.. =S Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 12. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2006 nja spørs vel egentlig glisevask men det er alltid lurt og være på den sikkre siden , så for og være sikker så forbor også sett inn skruer slepper du noen som helst problemer, og en ting til: den ramma et lite tips til og få den rett kan være og sette "støtter" som holder det sammen i 90* noe slikt |\ | \ |_ \ funker ganske bra hvis du vil ha helt rette vinkler, i sammen slengen gir det litt styrke på treverket Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. januar 2006 Skal nok kjøpe 90graders vinkelbeslag ja! Ta meg en tur på Biltema igjen i helga.. Nå fikk jeg skattekortet/frikortet så nå er det bare å sende det til arbeidsgiveren min og til uka vil det nok da ramle inn noen 3000 spenn på kontoen! 170 til røyk, 400-500 til minne, 1500-2000 til S030 HK + tilsvarende CPU. Har lagt ut annonse om det på bruktmarked.no, så får håpe jeg får no respons! Skal også kjøpe LCD-display da.. *gjesp* Hehe.. Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 12. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2006 tar egentlig ikke lang tid og lage noen 90 graders vinkler, bare finn noe billig tre og kapp det opp i en trekant lignende form, HUSK alle linjene må være 100% rette hvis ikke blir det skjeve former en ting til, slutt og røyk og heller legg på litt mer til minne eller cpu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå