Gå til innhold

Rpg fan?Skaff deg Gothic 2, NOTR, nå.

Anbefalte innlegg

Skrevet

For de som ikke vet hva "vanilla" betyr, så er det liksom standarden. Det "første".

For eksempel, når jeg snakker om å spille vanilla Gothic 2 (eller vanilla BF2 og et hvilket som helst annet spill), mener jeg at jeg spiller det vanlige spillet, uten noen utvidelse. Er bare noe gaming-miljøet spesielt har begynt å brukt.

Jasså, 12 King's sorrels? Trodde den var mer sjelden enn dèt jeg ja.

Men det er da en plante i G2 som man kun finner èn eller to av, er det ikke? Dragonroot? Sun Aloe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har folk hatt gode erfaringer med den Texture packen som var linka til tidlegare i tråden?

5388106[/snapback]

Det er bare å laste ned å sette fila inn C://Gothic/Data så er alt fiksa.. Du kan også bare ta ut fila hvis du vil ta den tilbake til normalt.. Så det skader ikke å prøve.

Skrevet

Jeg har bestemt meg for å gå Merc men jeg vet ikke hva jeg burde oppgradere meg i... 2hand våpen eller 1hand våpen. Jeg vil ikke bruke opp LP på ting som jeg ikke trenger! Hva anbefaller dere?

Skrevet

Ikke for å gå helt off-topic.. Men, jeg kjøpte Gothic II på Narvesen / Byporten i Oslo idag, for 149,- kroner.. Tråla flere spill-butikker, men Narvesen var det faktisk som hadde spillet, utrolig nok.. Til nå har jeg hatt en pirat-versjon, men gode spill som man spiller skal man som sagt kjøpe!! Og det har jeg nå gjort, som jeg pleier!!

Skrevet
Jeg har gjennomført Gothic som både Mage og Mercenary. Kanskje jeg skal ta det en gang til, med Paladin denne gangen.

Hadde vært jævlig gøy.

5390275[/snapback]

Militia og Paladin synes nå jeg var det morsomste. Var artig å få bounties på kriminelle, og redde han leiesoldaten som ble satt inn uten grunn. :)

Skrevet

Jeg har alltid hatt en forkjørlighet for magikere. Det er alltid det jeg ender opp med å spille på slike spill.

Jeg likte meg godt som Fire Magician, og jeg tviler på at Paladin og Dragon Hunter noen gang kan bli like kraftig som en god Magician.

Skrevet
Jeg har alltid hatt en forkjørlighet for magikere. Det er alltid det jeg ender opp med å spille på slike spill.

Jeg likte meg godt som Fire Magician, og jeg tviler på at Paladin og Dragon Hunter noen gang kan bli like kraftig som en god Magician.

5391838[/snapback]

Neidå, det er ingen ting som kjem opp mod ein god magikar/trollmann. Det var kanskje litt meir krevande i byrjinga, men mot slutten banka eg alt utan vanskar. Eg kunne valse rett inn i eit rom fullt av orkar, skyte ut ei isbølgje som fraus alt i 15 meters omkrins, for so å avslutte kampen med å la det regne lava. Og slik synest eg det skal vere òg. Gandalf må vere sterkare enn Gimli. :)

Kay

Skrevet
Snart i postkassa di? Det tar nå som oftest mellom to og tre uker før man får pakker fra USA da, med mindre man har betalt veldig mye ekstra for express shipping.

5340923[/snapback]

Det viser seg at EBGames sender med UPS, so det tok faktisk berre ei veke og ein dag frå det vart sendt til det ringte ein kar og ville levere det. Sidan eg ikkje er heime på dagtid leverte dei det på jobben (på lageret, av ein eller annan grunn). Henta det i dag. Litt uvant å få levert ut dataspel på lageret, men det kom i alle fall relativt raskt fram, og eska var fullstendig uskada (i kontrast til ein del av dei spela eg har fått levert gjennom Posten). :)

So då blir det nok NotR i helga. :D

Kay

Skrevet
Og du slapp unna momsemonsteret? :ohmy:

5392663[/snapback]

Klart det. :) Det er verdien på sjølve pakken som avgjer kva som skal fortollast, frakt blir ikkje rekna med. So dersom du kjøper noko som kostar 199 kroner frå utlandet, med frakt på 5000 kroner, skal du stadig ikkje betale moms. Gothic 2 Gold kosta $20 dollar, frakta var på $32...

Kay

Skrevet

Har vært ute å snoket litt idag. Har funnet Gothic2 i en slik Best Buy versjon.

Den er rimelig "ny", står ikke noe om at den expansion saken er med. Er den det? Og trenger en den?

Fant også spillet i sin orginale papp eske...

Skrevet
Gothic 2 Gold har exp. med, viss ikkje må du kjøpe dei to separat tipper eg.

5394322[/snapback]

Ja jeg regnet med det, Gold edition er ikke å få tak i lenger her til lands så det blir så si umulig.

Men hva er det i denne Gold edition da? Vil opplevelsen bli dårligere om jeg ikke har denne?

Skrevet (endret)

Gold Edition har ein ekstra disc med NOTR på. Er vel det einaste trur eg. Eg skaffet meg denne, må bare leite litt ekstra. ;)

Endret av Ed Hunter
Skrevet

har prøvd å spille Gothic 2 to ganger før.. men kontrollene er rett og slett så ræva at jeg ikke holder ut mer enn 10 min.

Skrevet
Jeg har bestemt meg for å gå Merc men jeg vet ikke hva jeg burde oppgradere meg i... 2hand våpen eller 1hand våpen. Jeg vil ikke bruke opp LP på ting som jeg ikke trenger! Hva anbefaller dere?

5388436[/snapback]

Ingen som kan hjelpe meg? :cry:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...