Gå til innhold

iPod nano eller Zen Micro?


Anbefalte innlegg

Hei...

 

Lurer på en del ting når det gjelder mp3 spiller, for meg virker det så vanskelig å velge. Jeg vet apple er en god merke og vurderte meg en ipod nano 2gb. ellers en zen micro med 6gb, forskjellen er at nano har 2gb mens zen micro har 6gb og like pris. Da tenker jeg vel å ha en spiller som er brukervenlig, lett og ha med seg, god lyd, osv...

 

Da tenker jeg hva anbefaler dere? ipod nano eller zen micro?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil anvefale en Zen Micro. Der får du mer spiller for pengene. Ipod er everpriset pga designet (noe jeg hater..). Men Zen Micro er en meget fod spiller med god lyd og et brukervenlig meny system. Den er å anbefale. Kjenner en del som har hatt Ipod, og når den gikk til helvete kjøpte de seg en Zen Micro, og de gliser nesten enda.

Et annet pluss er at du slipper å bruke Itunes...

Lenke til kommentar
Jeg vil anvefale en Zen Micro. Der får du mer spiller for pengene. Ipod er everpriset pga designet (noe jeg hater..). Men Zen Micro er en meget fod spiller med god lyd og et brukervenlig meny system. Den er å anbefale. Kjenner en del som har hatt Ipod, og når den gikk til helvete kjøpte de seg en Zen Micro, og de gliser nesten enda.

Et annet pluss er at du slipper å bruke Itunes...

5314497[/snapback]

Du kan bruke flere andre programmer enn itunes.

Er grei lyd også(bytt headsett, altfor mange fjortisser med orginale ørepropper, ikke rart folk klager på fora..). Er blitt mote og hate ipod :no:

 

Men trådstarter: Hvis du skal ha plass, kjøp Zen ;)

Mye mer plass for prisen av ipod 2GB.

EDIT: ipod nano tåler MYE mer støt enn zen. Nano er flash-basert. Zen er HD.

Jeg sier ikke at man ikke kan jogge med Zen, med jeg ville ikke ha jogga med en HD spiller,

Og vi vet at folk er uheldig og detter og ødelegger harddisken..

Kan også legge til att jeg har behandla ipoden litt hardt. Tryne med sykkel på vinteren er bare kos.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Jeg vil anvefale en Zen Micro. Der får du mer spiller for pengene. Ipod er everpriset pga designet (noe jeg hater..). Men Zen Micro er en meget fod spiller med god lyd og et brukervenlig meny system. Den er å anbefale. Kjenner en del som har hatt Ipod, og når den gikk til helvete kjøpte de seg en Zen Micro, og de gliser nesten enda.

Et annet pluss er at du slipper å bruke Itunes...

5314497[/snapback]

 

Hvordan iPod var det de du kjenner hadde?

En hardiskbassert regner jeg med... Det er urettferdig å svartliste iPod fordi det har vært mye klager på hardiskspillerne. Nano er en helt ny spiller som jeg ser det veldig vanskelig å ødelegge, annet enn å ripe den opp. Zen Micro kan du riste i stykker og jackpluggen går i stykker.

Designet på Zen Micro er jo bare en kopi av iPod så finner det du sier litt ironisk...

Lenke til kommentar

Legg på et par 100-lapper og gå for iPod Nano 4 GB. Den er så utrolig liten, og så er det flash minne, så du kan løpe, hoppe og sprette med den uten at den blir ødelagt. (Det kan du ikke med Zen Micro.)

 

Jeg har hørt at det er fryktelig mye feil på Zen Micro, men har ikke hatt den selv så har ikke så mye erfaring med den. Men jeg kan anbefale Nano på det varmeste!

Lenke til kommentar

Du trenger heller ikke drivere til Zen Micro når du har installert den nyeste firmwaren. Det eneste du trenger er en oppdatert pc med WMP 10. Et annet pluss med Microen er jo så klart radioen, den funker faktisk over all forventning. En annen ting for de som er lovlydig: WMA med DRM. Det støtter ikke Ipod, den støtter jo heller ikke WMA generelt da.

Så.. Ikke vær så "La Mote", kjøp en Zen og du vil se hvor mye den kan kose. :thumbup:

Lenke til kommentar

hmm vet ikke om det skal hjelpe, men jeg har en creative zen touch med 20 gb lagringskapas. sånn at man kan ha ca. 4000 sanger (har enda ikke brukt halv parten av 20 gb). den er meget god og stabil, noen sier at den er litt forstor, og jeg er enig med dem, men uansett kan jeg ikke trekke ned snittet bare på grunn av den er litt stor. bra kjøp! løp og kjøp!

snittet er 5av5

:p

post-91056-1135712164_thumb.jpg

Endret av << Alex >>
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...