Gå til innhold

Deres første Epic drop/kjøp Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nightblade droppet for meg da jeg spilte med en kineser :p Kineseren skulle ha 30g for at jeg skulle få den, fant AH prisen på 300g den helgen :D

 

Wall of the dead droppet for mr.Zilter (her i forumet) i Searing Gorge

 

Så dro vi begge til Searing Gorge med andre chars da Nightblade droppet xD

Andre epicen til begge to, samme item for meg, samme sted for mr.Zilter

Lenke til kommentar
Ikke første, kjøpte Pattern: Robe of the Void for 50g, skal reselge når prisene stiger til et akseptabelt nivå igjen. Også kjøpte jeg Underworld Band for 1g50s i dag! /cheer

6749514[/snapback]

 

Vet ikke om det er verd det. Droprata på den må være bugga eller helt feil.

Den har droppa på dem tre siste scholo runsa mine.

Guild members sier dem også har sett den droppe flere ganger. I går kveld kl 22 var det så mange som 7 patterns på AH.

Lenke til kommentar

Føler jeg har vært heldig, eller kanskje har jeg bare spilt mye, men jeg har funnet Nightblade, Stockade Pauldrons, Helm of Narv og Destiny mens jeg har vært på eventyr alene. Sistnevnte fant jeg på en ghoul i Eastern Plaguelands mens jeg laget Stormshroud Pants til en venn. Førstnevnte fant jeg som level 39 på en level 39 ulv nær Feathermoon Stronghold i Feralas.

I tillegg har jeg kjøpt en del episke ting, Warlord's Deck, 2x Shadowblade, Gutgore Ripper, Blackskull Shield, Nightblade, Ardent Custodian, Edgemaster's Handguards, Bow of Searing Arrows, Hurricane, Skullflame Shield, Axe of the Deep Woods og to Swift Mounts.

Dette inkluderer ikke alle de episkee ting jeg har kjøpt for å selge videre.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hmm.. første epic?

 

Kjøpte vel Robes of Insight for å selge med profitt da jeg var 30 ellerno.

 

Sitter på 3 Glowing Brightwood Staffs jeg har fått billig (300g) og skal selge videre (450g) når markedet kjøler seg ned. Har ikke equippet noen epics ennå, da Robes of Insight ikke er -så- bra og det knapt finnes noen gode priest epics (Underworld band kanskje, men den er dyr og WSG ringen er bedre for non-twinks) før litt oppi level 50.

Lenke til kommentar

første epic'en min var på en nå abandoned priest, som jeg slettet og som jeg angrer sykt på at jeg slettet. uansett, droppet en Nightblade i STV fra disse Naga'ene du finner der. solgte det for 50g, helt greit.

 

siden så var mine første epics på den tidligere main'en min to drop jeg fikk når jeg farmet til lionheart helm mats'ene mine, droppet hurricane og destiny fra to mobs med 30 min mellomrom, var den sykeste kvelden :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...