Gå til innhold

Deres første Epic drop/kjøp Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
3 chars spilt opp til 60. Har til gode å høste en epic world drop solo.

Har droppa flere i grupper, men det er stuff jeg har tatt pass på siden jeg ikke kan bruke det.

Cloudkeeper droppa til warrioren en gang, men jeg tapte rollen. Eneste jeg har vært i nærheten av.

6690907[/snapback]

 

Det droppa tre epics mens jeg levlet opp min aller første character. :)

Lenke til kommentar
I tilleg til at han har kvartert prisene på arcane crystals på sylvanas...

5313179[/snapback]

 

Hater at folk gjør det. Husker at prisen på Silvermoon var rundt 40g per stk, men da vi flytta til KulTiras begynte noen å legge de ut for 20g... Ødelegger både for seg selv og andre med samme professions.

6690994[/snapback]

Arcanite crystal prisen har lugget gennerellt på mellom 20-30g på silvermoon det siste året. Men nå er prisene ca på 17-20g Endret av Phyx
Lenke til kommentar
I tilleg til at han har kvartert prisene på arcane crystals på sylvanas...

5313179[/snapback]

 

Hater at folk gjør det. Husker at prisen på Silvermoon var rundt 40g per stk, men da vi flytta til KulTiras begynte noen å legge de ut for 20g... Ødelegger både for seg selv og andre med samme professions.

6690994[/snapback]

Arcanite crystal prisen har lugget gennerellt på mellom 20-30g på silvermoon det siste året. Men nå er prisene ca på 17-20g

6692248[/snapback]

 

Før migraten, altså høsten 05 lå prisen på ca 38-40g ;)

Lenke til kommentar

Fikk min første epic på Lørdag. (World drop) Regner kun dem siden resterende epics er fått via dkp eller kjøpt. Ganske rart hvor mye flaks egentlig har å si i dette spillet. Spilt opp 3 chars til 60 nå som nevnt i tidligere post, og dette er min første world drop vunnet på party roll. Ser en annen her fikk sitt første epic world drop rundt lvl 40, og med første char hehe. Det er hva jeg mente med flaks. :)

Epicen var heller ikke verdt noe spess for meg. Solgte den for 75g. Overpris egentlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...