Gå til innhold

Samleemne for problemer med X360


Dolphin

Anbefalte innlegg

Jeg har først et spm:

Jeg har en 360 som fryser, og bråker noe helt forjæ*****.

Men har hørt et eller annet sted at en X360 V.1,2 er på vei. Kan det være noe i det ryktet?

For da vil jeg i såfall vente med å bytte min X360 til den nye versjonen kommer - kanskje den ikke overopphetes så fort/ er mer stillegående??

Men på en annen side er jeg da redd for at spiderman ikke gidder å bytte 360'n min i det hele tatt om jeg venter for lenge.. :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har først et spm:

Jeg har en 360 som fryser, og bråker noe helt forjæ*****.

Men har hørt et eller annet sted at en X360 V.1,2 er på vei. Kan det være noe i det ryktet?

For da vil jeg i såfall vente med å bytte min X360 til den nye versjonen kommer - kanskje den ikke overopphetes så fort/ er mer stillegående??

Men på en annen side er jeg da redd for at spiderman ikke gidder å bytte 360'n min i det hele tatt om jeg venter for lenge.. :hmm:

5308280[/snapback]

Hmm trur ikke dette komme før ut i neste år en gang. Men min xbox bråker omtrent likt som den gamle xboxen når jeg spiller pgr3 og den har ikke noe varme problemer eller noe sånt så om du bytter så trur jeg det vil løse problemet. Men trur vel xbox v1.1 kommer før 1.2 da

Lenke til kommentar
Tenker jeg skal prøve å bytte min utpå nyåret jeg, når de nye modellene antageligvis kommer ;)

Noen som vet åssen man ripper musikk foresten - får det ikke til..

5309629[/snapback]

Står det ikkje forklart her da?

Altså at du må brenna ut ein cd som audiocd og ikkje mp3, (eller dvd). Eventuelt ha ein original-cd du putter inni? :hmm:

Lenke til kommentar
360 fryste istad når jeg spilte halo 2!

5309320[/snapback]

Heller ikke imponert over back-compat. Splinter Cell: CT kræsja 2 ganger i går. Håper de kommer med en oppdatering snart.

5309452[/snapback]

 

WOW! Funka den oppdateringen? På meg, når jeg laster den ned fra xbox.com (jeg laster ned desember oppdateringen) og brenner den på en cd og stapper den i xboxen så sier den at den er allerede up to date!

Men når jeg ser på den oppdateringen så ser jeg at det står sist endret: 17.11.05!

 

Du lasta vel ned fra "Live!"?

Lenke til kommentar
360 fryste istad når jeg spilte halo 2!

5309320[/snapback]

Heller ikke imponert over back-compat. Splinter Cell: CT kræsja 2 ganger i går. Håper de kommer med en oppdatering snart.

5309452[/snapback]

 

WOW! Funka den oppdateringen? På meg, når jeg laster den ned fra xbox.com (jeg laster ned desember oppdateringen) og brenner den på en cd og stapper den i xboxen så sier den at den er allerede up to date!

Men når jeg ser på den oppdateringen så ser jeg at det står sist endret: 17.11.05!

 

Du lasta vel ned fra "Live!"?

5310808[/snapback]

Ja jeg bare satte cden i og den lasta ned oppdateringen automatisk (via live). Akuratt det funka helt greit.

Jeg prøvde spillet 1 gang....funka strålende. Så skulle jeg prøve å logge på xbox live og spille litt med det, da begynte jeg å få problemer...da lastet spillet selv ned en oppdatering, når den var ferdig å installere og jeg skulle gå videre så klikka det....dagen etter prøvde jeg å starte opp singleplayern igjen og da klikka det på slutten av loading screenen.

Så det gjenstår nok litt arbeid før de får til back-compat'n sin skikkelig.

Endret av Crockett
Lenke til kommentar

Hvis flere lurer på det med Splinter Cell: Chaos Theory. Så ja, det er noe galt med emulatoren. Spillet klikker når spillet selv prøver å laste ned multiplayer patchen. Etter den er lastet ned funker ikke solo og coop lengre. Det som da må gjøres for å få de til å fungere igjen er å slette alle lagringene du finner på harddisken av splinter cell. Dette gjør du via Xbox Dashbordet.

Så inntil de kommer med en fix på dette problemet så ser det ut til at spillet bare funker offline.

Vet ikke om dette gjelder alle, men har lest om et par som har har dette problemet.

Lenke til kommentar
Crockett, du lastet ned december updaten, brente den og putta'n i - og deretter lastet 360'n din ned den samme updaten fra live?

Hvorfor installerte den ikke bare den som var på cd'n?

 

Min vil ikke installere! Og jeg har ikke live enda...

5315729[/snapback]

Brente ikke noe på en cd. Jeg kjøpte Splinter Cell: CT, putta den i Xbox360, og så begynte Xbox Live automatisk å laste ned en oppdatering.

Lenke til kommentar

Jeg har en 360 som fryser, får en eske jeg skal putte den i, så skal jeg sende den av gårde, så skulle jeg få en ny.

 

Problemet er at jeg ikke er helt sikker på om det er maskinen det er noe galt med, men går utifra det.

 

Her er de problemene jeg har:

 

PDZ: den fryser på ett bestemt punkt i videoen før 4. oppdrag. visst jeg "skipper" videoen fryser den med en gang etterpå.

 

Den fryser på 3-4 av banene på multiplayer: stasjonen, tempelet og ørkenen er de jeg husker. De fryser uten unntak. Mens noen av banene ikke fryser i det hele tatt.

 

Kameo demoen: har spilt den to ganger, og begge gangene fryser den etter ca 15 min spilling

 

Halo 2: Her Fryser den HELE tiden i menyen. Visst jeg er heldig så kommer jeg meg inn på Live, før det klikker, og da funker det

 

PGR 3: her har den fryst en gang mens Liveresultatene ble upploada.

 

Er egentlig ikke sur siden jeg likte velig godt hva jeg hitill har sett av maskinen.

PGR3 er helt konge, untatt cone challengen som mistet litt av sjarmen, med de nye stygge gule pinnene. PDZ har konge grafikk, og er kanon på lokal flerspiller. Og det med å laste ned demoer og arkadespill er veldig bra.

 

Liker ogå disse Achivementspoenga, for meg som har litt samlemani.

 

så det oer litt bittert, da jeg hadde gledet meg til å spille i jula:-(.

 

det egentlige spm mitt er hvor lang tid det vil ta for meg å få den nye xboxen. Har de noen "klar" for oss som må få ny? eller blir det like lang tid som ellers rundt om kring, når det gjelder 360?

Lenke til kommentar

Har et lite spørsmål: når man er inne på et spill og trykker på den meny knappen (den det lyser rundt på kontrollen) og menyen kommer opp, ser det da meningen at den skal reagere tregere og ikke være like kjap som når man ikke spiller samtidig? mulig det er noe feil med konsollen min eller er det sånn for alle?

 

Takkerr for svar...

 

Maskinen henger seg forresten i PGR, men det er kansje spillet og ikke konsollens skyld?

 

...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...