Jump to content
Sign in to follow this  
John Keats

Modifikasjoner av Legendaries?

Recommended Posts

I går i guildchatten linka dene ene magen et legendary som het: Thunderfury, blessed blade of the Windseeker of Arcane Wrath.

Dette var akurat som thunderfury men den hadde +53 Arcane Spell Damage. :s noen som vet hva dette er for noe ubalanserte hunter-greier?

I går i guildchatten linka dene ene magen et legendary som het: Thunderfury, blessed blade of the Windseeker of Arcane Wrath.

Dette var akurat som thunderfury men den hadde +53 Arcane Spell Damage. :s noen som vet hva dette er for noe ubalanserte hunter-greier?

5307434[/snapback]

Bilder sier alt...

Tok du noen screenshots?

Syntes dette virka litt usansynlig, hvis du ikke spillte på en private server da.

Jeg hadde en slik bug engang. Jeg holdt først musa over en green lens of stamina, deretter over en eye of flame. Da var linken bugga, slik at den het Eye of flame of stamina, med +20 ekstra stamina. Dette var bare visuelt. Eye of flame var den samme.

Var i BG i går, mot 2 rogues, begge dual wieldet Thunderfury og Chromatically tempered sword =( jeg ble rivd i filler.

5309313[/snapback]

Holy shit, det kan jeg tru :D

Var i BG i går, mot 2 rogues, begge dual wieldet Thunderfury og Chromatically tempered sword =( jeg ble rivd i filler.

5309313[/snapback]

Trur eg var i den samme BG'en :S

Faen det var imba..

Det er ikke mulig å bruke lootlink fra private til vanlig server (kan ikke engang bruke den crossservers) Var nok en bug han brukte (jeg var der og så den selv :>)

De linka den gamle essence of firelord som dropped før de patcha den bort..

[Essence of the Firelord DEPRACATED] Requires level 100 Quest item

Det er ikke mulig å bruke lootlink fra private til vanlig server (kan ikke engang bruke den crossservers) Var nok en bug han brukte (jeg var der og så den selv :>)

Det er mulig å gjøre om koden i LL da ;)

Har nå funnet bilder av dette itemet samt et annet. En i klassen sendte meg screen når det ble linka i hans guildchat.

OffTopic: Yay, bilde fra Balnazzar! Kjenner igjen flere av nickene der, bl.a. Fastfood ^^