Gå til innhold

Stor økning for Hardware-nettverket

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Så hvorfor klarer dere ikke å fixe nettverke da? Dette forumet er så buggy at det finnes ikke noe lignende.

5293978[/snapback]

Hvorfor tror du det er så tregt? Fordi det er mer pågang for serverene kanskje?

Egentlig var ikke den statistikken overraskende. :) Kjempebra. Go hw-nettverket.

Skrevet
Oisann, ikke rart at jeg synes forumet er tregt til tider. :)

5293970[/snapback]

Det har du rett i. Men har ikke merket at det er såmange fler innlegg på forumet.

Nå kommer det jo en ny side i hardware-nettverket, så da blir det sikkert enda fler.

Skrevet
Nå kommer det jo en ny side i hardware-nettverket, så da blir det sikkert enda fler.

5294030[/snapback]

Å ?

Fortell :dribble:

Tror dere vi kommer til å ta igjen vg.no sitt forum ?

Skrevet

5294030[/snapback]

Å ?

5294035[/snapback]

Kulturo.no. Om filmer og musikk.

Skrevet

5294030[/snapback]

Å ?

Tror dere vi kommer til å ta igjen vg.no sitt forum ?

5294035[/snapback]

Kulturo.no?

Gjest Slettet-8I4zQlayY3
Skrevet

Tror endel av grunnen er at dere kjører endel flere tester av "daglig elektronikk", men synes at det har blitt for lite tester av slikt snacks for oss nerder. :)

Skrevet
Oisann, ikke rart at jeg synes forumet er tregt til tider. :)

5293970[/snapback]

Det har du rett i. Men har ikke merket at det er såmange fler innlegg på forumet.

5294030[/snapback]

Rundt 5 000 innlegg til dagen, og når man regner litt kommer man frem til at forumet serverer noe 16 700 ganger i timen, noe som blir 280 ganger i sekundet, og det er bare i snitt. Så det er litt aktivitet. :)

Skrevet

Synes det er kult vi er over Neowin.net. Og hadde vært koselig hvis dere gadd å fikse serverne. Litt kjett å poste til tid og annen.

Neste mål er å bli større en VG Nett!

*keep ut with the glory work*

Skrevet
Så hvorfor klarer dere ikke å fixe nettverke da? Dette forumet er så buggy at det finnes ikke noe lignende.

5293978[/snapback]

Hvorfor tror du det er så tregt? Fordi det er mer pågang for serverene kanskje?

Egentlig var ikke den statistikken overraskende. :) Kjempebra. Go hw-nettverket.

5294014[/snapback]

Men de byttet jo nettopp servere! Disse nye må jo være alt for dårlig i forhold til behovet.

Skrevet
Rundt 5 000 innlegg til dagen, og når man regner litt kommer man frem til at forumet serverer noe 16 700 ganger i timen, noe som blir 280 ganger i sekundet, og det er bare i snitt. Så det er litt aktivitet. :)

5294159[/snapback]

De kunne fort bli mer om maskinparken holdt følge med presset; jeg har selv stadig problemer med å få inn mine vedlegg, og ser stadig melding om at systemet er for overbelastet.

Har dere tenkt litt mer på optimalisering? Jeg nevnte i en tidligere tråd at det er endel å hente uten å måtte oppgradere maskinene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...