Gå til innhold

Stor økning for Hardware-nettverket


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132
Vær vennlig og spar meg for kommentarer av typen "det er leserne hardware.no lever av". Jeg tror nok at de som bestemmer er fullstendig klar over dette, men spørsmålet er hva som koster mest

<snip>

5305333[/snapback]

 

Jeg har da aldri skrevet/"sagt" det.. Det for stå for din regning/tolkning..

Har forøvrig en viss forståelse for at noen av dere "tunge" brukere med tilknyting til hw.no nettverket går inn og "forsvarer"/modererer eventuell kritikk..

Mine "sure oppstøt" er vel også ett resultat av frustrasjon samt for stor "avhengighet" til forumet...

:blush:

Jeg tror jeg har "rrrrooa meg krrrraftig ned no"...

:innocent:

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har forøvrig en viss forståelse for at noen av dere "tunge" brukere med tilknyting til hw.no nettverket går inn og "forsvarer"/modererer eventuell kritikk..

Mine "sure oppstøt" er vel også ett resultat av frustrasjon samt for stor "avhengighet" til forumet...

5306044[/snapback]

Nå er det en viss forskjell i å moderere kritikk og å være uenig. Den dagen vi går over til å moderere kritkk er ikke dette forumet verdt serverne det kjører på.

 

Men for å gå direkte til bunnlinjen så har vi en tråd om at hardware nettverket har stor økning, og tråden om dette handler i stedet om hvor tregt forumet er. Regner derfor med at de rette bjellene har ringt/runget/rangt også andre steder enn i markedsavdelingen og drift :)

 

Når det gjelder avhengighet høres det mistenkelig kjent ut, men det er likevel tider da frustrasjonen overskygger avhengigheten.

Så kan en lure på hvor mange postensielle forumbrukerer som aldri kommer så langt som til å bli medlem i frustrasjon over tregheten.

Endret av el-asso
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...