Gå til innhold

EA skriver om nye patchen (1.2)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Faen da. Nå ble jeg frustrert.

 

- Helicopter now carry 8 missiles rather than 14

- TV-Guided missile now have a shorter range

- AA missile lock has been improved

 

Drittpatch. Fiks bugsa istedet for å ødelegge for oss kosete helipiloter. :grin:

 

8 missiler kan gå bra. Men shorter range på TV? NO WAY! Funker utmerket slik den er nå, all moroa med helifights forsvinner jo nå.

5301800[/snapback]

 

Agreed :(

 

Men det er bra at AA locken er forbedret, desverre går dette lett utover heliene også :(

 

Jeg håper de kan gjøre M95 litt mer nøyaktig men samtidig burde de fikse på siktet, mange skudd avhenger bare av flaks særlig pga det fordømt brede siktet.

Også bra at de fikser på nøyaktigheten på support-våpnene, MG36 fra SF treffer jo dårligere enn PKM :no:

 

Bra de har gjort noe med Dolphin Diving og at det ikke er mulig å skyte mens man hopper.

Lenke til kommentar
Drittpatch. Fiks bugsa istedet for å ødelegge for oss kosete helipiloter. :grin:

5301800[/snapback]

Jeg hater helihorer, flyhorer, you name it.

Hvorfor er det ingen brett basert på ren infanterikamp, og ikke svææhære slagmarker? Det er mye morsommere, det..

5311008[/snapback]

 

Har man ikke det i SF?

 

Dere infjævler kan holde dere til Karkand og Masthuur. :tease:

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar
Jeg hater helihorer, flyhorer, you name it.

Hvorfor er det ingen brett basert på ren infanterikamp, og ikke svææhære slagmarker? Det er mye morsommere, det..

5311008[/snapback]

BF2 er vel basert på at man skal kunne spille på store områder med masse hardware. Hvis man ikke liker det er BF2 rett og slett feil spill. Da er vel f.eks CS:Source er mye bedre alternativ, evt DoD:Source hvos du liker WW2.

Lenke til kommentar
Drittpatch. Fiks bugsa istedet for å ødelegge for oss kosete helipiloter. :grin:

5301800[/snapback]

Jeg hater helihorer, flyhorer, you name it.

Hvorfor er det ingen brett basert på ren infanterikamp, og ikke svææhære slagmarker? Det er mye morsommere, det..

5311008[/snapback]

 

Helihorer er da ikke et problem, bare finn deg en bil og spill som Anti-Tank :)

Flyhorer derimot :(

Lenke til kommentar
Drittpatch. Fiks bugsa istedet for å ødelegge for oss kosete helipiloter. :grin:

5301800[/snapback]

Jeg hater helihorer, flyhorer, you name it.

Hvorfor er det ingen brett basert på ren infanterikamp, og ikke svææhære slagmarker? Det er mye morsommere, det..

5311008[/snapback]

 

så hvis du skulle gått til krig mot et annet land ville du heller hatt masse millioner soldater enn masst fly og helikopter? da hadde du garantert tapt :nei:

Lenke til kommentar
Drittpatch. Fiks bugsa istedet for å ødelegge for oss kosete helipiloter. :grin:

5301800[/snapback]

Jeg hater helihorer, flyhorer, you name it.

Hvorfor er det ingen brett basert på ren infanterikamp, og ikke svææhære slagmarker? Det er mye morsommere, det..

5311008[/snapback]

 

Helihorer er da ikke et problem, bare finn deg en bil og spill som Anti-Tank :)

Flyhorer derimot :(

5311585[/snapback]

 

 

Når ett heli tåler opptil 3 AT skudd for å gå ned? jada...lett det... :no:

 

1AT skudd burde være nok til å ta ned både transport og angrepsheli..det er tross alt ett våpen basert på å ta ut tanks...Helikopter er ikke pansret så godt (AH64 tåler f.eks. opp til 23mm treff). Da ville heli måtte bevege seg mye mer og sveipet områder mer, mindre sannsynlighet for at den jævla fullautomatiske granatkasteren kan slakte absolutt alt. :thumbdown:

 

evt. sektorbasert skade (treff i halerotor = ukontrolerbar spin)....

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Det tåler kun 2 AT skudd.

 

Dessuten skrev jeg finn deg en bil og spill som Anti-Tank, som først en treffer med AT og så pumper du det fullt av bly fra maskingeværet på bilen etterpå, men som regel går det helt fint bare med bilen også.

 

Med litt teamwork er som regel ikke et helikopter store motstanden.

 

 

Enig med deg at granatkasteren gjør for mye skade på kjøretøy.

 

Men hvis AT skuddet var kraftigere ville det blitt for lett å ta ut tanks og helikopter. Og selv om det er urealistisk så blir det iallafall mye morsommere å spille.

 

Folk vil at Barret M95 skal oppføre seg som det våpenet det er i virkeligheten, men da ville den blitt "AWPen" i Battlfield 2 og alt for mange hadde spilt sniper.

Det samme ville AT om den sprengte alt den kom over med 1 skudd.

 

Battlefield 2 er et spill, det er lagd for at vi skal ha det morro og da går det litt utover realismen.

Endret av da_devil
Lenke til kommentar
så hvis du skulle gått til krig mot et annet land ville du heller hatt masse millioner soldater enn masst fly og helikopter?  da hadde du garantert tapt :nei:

5311807[/snapback]

Du misforsto innlegget.

Det jeg skal fram til, er at det burde være noen brett tilgnet for kun infanteri, og kanskje en stakkarslig apc eller en sånn buggy-ting, da de gigantiske brettene fokuserer på ferdigheter i fly, tanks, helikopter, etc.

Endret av Share the pain
Lenke til kommentar
så hvis du skulle gått til krig mot et annet land ville du heller hatt masse millioner soldater enn masst fly og helikopter?  da hadde du garantert tapt :nei:

5311807[/snapback]

Du misforsto innlegget.

Det jeg skal fram til, er at det burde være noen brett tilgnet for kun infanteri, og kanskje en stakkarslig apc eller en sånn buggy-ting, da de gigantiske brettene fokuserer på ferdigheter i fly, tanks, helikopter, etc.

5314527[/snapback]

Det finnes da det. Karkand og Masthuur!

Dessuten er pistolen best uansett. Den har acc 100% :roll:

Jeg har drept mange sniperhorer som ligger 100meter oppi et fjell og skyter etter meg med pistolen min. :love:

Spiller som Anti-Tank. Det kitet er helt perfekt for meg. =)

Lenke til kommentar

Få samme accuracy og tykkelse på trådkorset på M95 som på M24, så blir jeg fornøyd.

Helt unødvendig å ha noe one-shot-kill-tull....

Kunne også fått opp hvilket lag folk som du ser i kikkertsiktet, på lang avstand, er på...ofte jeg ligger å lurer på om de er venner eller fiender...boom,headshot...ups...

Lenke til kommentar
så hvis du skulle gått til krig mot et annet land ville du heller hatt masse millioner soldater enn masst fly og helikopter?  da hadde du garantert tapt :nei:

5311807[/snapback]

Du misforsto innlegget.

Det jeg skal fram til, er at det burde være noen brett tilgnet for kun infanteri, og kanskje en stakkarslig apc eller en sånn buggy-ting, da de gigantiske brettene fokuserer på ferdigheter i fly, tanks, helikopter, etc.

5314527[/snapback]

Det finnes da det. Karkand og Masthuur!

Dessuten er pistolen best uansett. Den har acc 100% :roll:

Jeg har drept mange sniperhorer som ligger 100meter oppi et fjell og skyter etter meg med pistolen min. :love:

Spiller som Anti-Tank. Det kitet er helt perfekt for meg. =)

5314570[/snapback]

 

skyter de på deg med din egen pistol?

:roll:

Lenke til kommentar
så hvis du skulle gått til krig mot et annet land ville du heller hatt masse millioner soldater enn masst fly og helikopter?  da hadde du garantert tapt :nei:

5311807[/snapback]

Du misforsto innlegget.

Det jeg skal fram til, er at det burde være noen brett tilgnet for kun infanteri, og kanskje en stakkarslig apc eller en sånn buggy-ting, da de gigantiske brettene fokuserer på ferdigheter i fly, tanks, helikopter, etc.

5314527[/snapback]

 

spillet skal jo "liksom" forestille en ekte krig da....

 

hvis et land ikke hadde hatt tank/apc eller fly/helikopter i en krigsone så hadde de vært fortapt :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...