Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Argh! Har powerfarma etter Gren Lens of shadow wrath i 2 uker nå. De eneste jeg har fått er "Gren lens of regeneratio" og "Gren lens of healing" :wallbash: (Ja, har fått 2x Regen og 2x Healing)

 

De blir i det minste dissa til en Large Radient Shard da, men det dekker ikke alle utgiftene :(

 

Edit: Likte den første builden din Petter, tror jeg skal gå den veien og :D

Endret av J@cob
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva synes dere folk om denne builden?

 

Jeg tenkte jo at den skulle være for pvp, meg litt fo PvE også.

Det blir jo sacced succu for ekstra dmg, eller sacced imp i BG's.(soulfire)

Eneste jeg plages med er hvor jeg ska sette tier 2 talentsene på desruction....Kom gjerne med forslag!

5926217[/snapback]

Affliction ser fin ut, demonology også, men det er en del ting jeg stusser over i destruction.

 

Først av alt, du setter 5 poeng i Cataclysm. Dette betyr at den reduserer kostnaden på alle destruction spells med 5%. Det er ufattelig lite! F.eks. du er i en instance og skal spamme shadowbolts, og du har 5000 mana. En rank 9 SB koster deg 370 mana. Du rekker å caste 12 stk. før dyret dødt. Hvor mye sitter du igjen med?

 

Uten Cataclysm: 600 MP

Med Cataclysm: 820 MP

 

Det er ikke så mye, og i tillegg så har du jo Improved Life Tap. I mine øyne syns jeg det talentet er bortkastet. Derfor setter du de 5 poengene i Improved Shadow Bolt.

 

I tier 2, så ville jeg heller satt alt jeg hadde i Bane og gitt blaffen i Aftermath. Altså, jeg sier meg ikke uenig i at det er bra med hele 5 sekunder dazed, men sannsynligheten er det verre med. La oss si du caster 100 SB, teoretisk sett så vil bare 6 av dem procce aftermath. Jeg ville sagt det er altfor lite.

 

I tier 3 ser alt greit ut :) .

 

Tier 4 ser jeg du har latt være å sette inn poeng i Destructive Reach :o . Her har vi heltigvis poengene fra der vi lot være å bruke i Aftermath. Jeg kan nesten ikke si det hvor herlig det er med Destructive Reach, særlig når de prøver å stikke fra deg! Jeg vet ikke hvilken faksjon du er på, men Destructive Reach får du bruk for mot shammies.

 

Resten ser OK ut. Intensity får du bruk mye av i instances og Ruin er jo bare elsk :love: .

 

Lykke til :)

 

Edit, Slik ble min build.

Endret av Seian
Lenke til kommentar
Hva synes dere folk om denne builden?

 

Jeg tenkte jo at den skulle være for pvp, meg litt fo PvE også.

Det blir jo sacced succu for ekstra dmg, eller sacced imp i BG's.(soulfire)

Eneste jeg plages med er hvor jeg ska sette tier 2 talentsene på desruction....Kom gjerne med forslag!

5926217[/snapback]

blabla

5926459[/snapback]

 

DU er lur og smart.

 

Jeg er enig med enern

 

Jeg er uenig med toern. Jeg tror det er ganske bra å stunne target i 5 sec.

 

Og treern er jeg litt enig med.

 

slik tror jeg jeg vil ha det.

Lenke til kommentar
Hva synes dere folk om denne builden?

 

Jeg tenkte jo at den skulle være for pvp, meg litt fo PvE også.

Det blir jo sacced succu for ekstra dmg, eller sacced imp i BG's.(soulfire)

Eneste jeg plages med er hvor jeg ska sette tier 2 talentsene på desruction....Kom gjerne med forslag!

5926217[/snapback]

blabla

5926459[/snapback]

Jeg er uenig med toern. Jeg tror det er ganske bra å stunne target i 5 sec.

5926646[/snapback]

La meg på poengtere at jeg mente ikke at det var dårlig med 5 sekunders stun, men at sjangsen for at den skal procce en ufattelig liten.

 

psilo, er det ikke slik at det har 26% for å stunne hvert tick?

Lenke til kommentar

Ditto. Den builden ser finfin ut.

 

Jeg ville likt å sett de to siste poengene i Destruction treet, ettersom du likevel skal sacce en. Improved Searing Pain f.eks. Critter opptil 800 dmg, som er det største jeg har opplevd ihvertfall. Eller hva med Improved Immolate? Hæli'

Lenke til kommentar
Men jeg skal faenmeg ha sjanse til å stunne target, hvis ingen absolutt fraråder meg det.

5931495[/snapback]

Jeg fraråder deg til å bruke hele 5 poeng i det bortkasta talentet Aftermath.

 

Aftermath rank 5/5

Gives your Destruction spells a 10% chance to daze the target for 5 sec.

10% is a rather low chance to proc something. 5 second daze isn't very useful against most classes, though it is a death sentence to your opponent in certain situations. I personally found this talent to be worthless because when I spec Destruction, I still use Seduce nukes. Daze does not help me at all if I already have my opponent under control with Seduce. Most Warlocks consider Aftermath to be a worthless talent, while others believe it's one of the most underrated talents in the game. I don't really see any place to fit this talent in even the most Destruction heavy builds, because you're spending 5 points for a 10% chance. Like CoEx, the value of this talent is matter of taste and playstyle. Most Warlocks find it to be near worthless.

Lenke til kommentar

siden den forrige posten min ikke fungerte helt bra vil jeg bare si talent builden her:

 

Affliction = ingen points

 

demonology: 5 poeng til master demonologist, få med deg demonic sacrfise og master summoner + diverse andre.

 

Destruction: Opp til ruin.

 

Summon succumbus, sacrifise, få en paladin , priest , shaman til å ressurecte succumbusen og så får du en 15% + shadow damage og en 10% + damage. Som blir 25% mer damage på shadowbolts og corruption som er de mest brukte raid spellsa. Jeg har det, og det er digg ;D Merke veldig stor forskjell fra ingen + % damage til 25%. Litt stress med ressurectinga hver halv time da :(

 

Men du får big crit numbers :D

 

Synspunkt?

Lenke til kommentar
siden den forrige posten min ikke fungerte helt bra vil jeg bare si talent builden her:

 

Affliction = ingen points

 

demonology: 5 poeng til master demonologist, få med deg demonic sacrfise og master summoner + diverse andre.

 

Destruction: Opp til ruin.

 

Summon succumbus, sacrifise, få en paladin , priest , shaman til å ressurecte succumbusen og så får du en 15% + shadow damage og en 10% + damage. Som blir 25% mer damage på shadowbolts og corruption som er de mest brukte raid spellsa. Jeg har det, og det er digg ;D Merke veldig stor forskjell fra ingen + % damage til 25%. Litt stress med ressurectinga hver halv time da :(

 

Men du får big crit numbers :D

 

Synspunkt?

5939497[/snapback]

 

Exploit. Sendte ticket til GM og han bekreftet det.

Lenke til kommentar
siden den forrige posten min ikke fungerte helt bra vil jeg bare si talent builden her:

 

Affliction = ingen points

 

demonology: 5 poeng til master demonologist, få med deg demonic sacrfise og master summoner + diverse andre.

 

Destruction: Opp til ruin.

 

Summon succumbus, sacrifise, få en paladin , priest , shaman til å ressurecte succumbusen og så får du en 15% + shadow damage og en 10% + damage. Som blir 25% mer damage på shadowbolts og corruption som er de mest brukte raid spellsa. Jeg har det, og det er digg ;D Merke veldig stor forskjell fra ingen + % damage til 25%. Litt stress med ressurectinga hver halv time da :(

 

Men du får big crit numbers :D

 

Synspunkt?

5939497[/snapback]

 

Exploit. Sendte ticket til GM og han bekreftet det.

5939646[/snapback]

 

Ikke exploit, sendte også ticket og fikk det bekreftet.

 

Han sa klart at dette var et trick man kunne benytte seg av frem til dem(blizz) kom med en offesiel endring av det standpunket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...