Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Max Suppression (2) og sett de 2 andre i improved Drain Soul eller noe slikt, evt. Curse of Agony..

6963483[/snapback]

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=6960676

 

Imp. Drain soul kicker inn hvis det er spellet "Drain soul" som gjør kål på en mob/spiller. Om du bruker rank 4 (som ingen gjør), gjør det 455 skade + bonusdmg fordelt over 15 sekunder, som koster 290 mana. Om det er en Drain soul-tick som gjør den siste skaden (ikke en Corruption-, CoA-, Siphon life-, eller Immolate-tick), så øker mana-regen med 100%. Dette er basert på spirit, og ingen warlocker har nevneverdig mye av det. Bortkastete talentpoeng, med andre ord.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heslt seriøst? Hva skjer?

6963671[/snapback]

 

jepp seriøst, sist gang så ga vi bort headen til en ny i guildet siden ingen members hadde lyst på den. Selv om de fleste magene har nw crown.

 

Eg har ikke hatt lyst til å rolle på non-set items ennå siden 8 / 8 nemesis bonusen er gudomelig, men tror eg skal starte å skaffe meg litt ekstra pvp snaks nå siden eg har nesten alt eg trenger fra BWL. :)

 

edit: eller nesten alle items, necken som du har på profilen kan vi ikke skaffe enda siden guilden min har akkurat starta på twins :p

Endret av Zippio
Lenke til kommentar
Du trenger ikke 8 set nemesis når du er alliance:D

6963696[/snapback]

 

hehe, kanskje ikke :p men den er fremdeles utrolig bra, har sett et par warlocks dratt aggro nå og da, mens eg har stått å nuka som faen og ikke vært i nærheten engang med md bonusen :]

 

Så når gearet mitt blir bedre så kan eg bare ta bonusen fra nemesis og gå gal med nuke specc :p

Lenke til kommentar

Vis jeg ikke Husker totalt feil Fortalte en kompis av meg at han kjente en som spilte Warlock og han hadde Gear som Nesten Bare gidde +spell/shadow Damage ^^ og han gikk i alt fra Blues Greens og epic men han klarte og skaffe seg over 1k + damage og gjorde så mye skade med lvl 1 shadowbolt at det var like mye som Full lvl shadowbolt uten +skade ^^

så han spamet lvl 1shadowbolt i Inst og eide alt :p

Lenke til kommentar

Våre mages er (u)heldigvis kun interessert i å maxe sin +spelldamage, det samme som alle warlockene. Mish'Undare var ikke akkuratt billig den ene gangen den droppet.

 

8/8 netherwind er ikke bedre enn at den eneste magen som har fullt sett hos oss kun brukte det i 1 uke før han gikk for mix 'n match for max damage/crit og ca 4 hit. Han er sannsynligvis også den beste magen vår.

 

Jeg har fått tak i Fetish of the Sand Reaver og da har jeg ikke bruk for 8/8 nemesis. Den trinketen er genial på aggrosensitive bosskamper, og veldig grei på trash også. Nå kan jeg ha både 3 og 4 crits i starten av kamper uten å få aggro :D

 

Nemesis er nå kjekt å ha for resist, mens jeg kommer til å satse på å få Doomcaller eller Plagueheart og selvfølgelig ikke-klassespesifikt +spelldamage gear. Trenger en skulderoppgradering nå.

 

Edit:

blackwing cabal, mish'undare og ebony flame har vel omtrent bare gått til prester hos oss

Disse items er eksklusivt til mages og warlocks hos oss. En prest vil nok aldri få noen av disse så lenge mages eller locks vil ha de, men så har vi ingen shadow priests i raidene våre heller.

Endret av Maltas
Lenke til kommentar
some things to add: why not 2/2 imp firebolt? 1 sec cast on your imp's firebolt is insane right? true this is very sweet, but thanks to the wonderfull world of warcraft 2/2 doesn't work. there's a global cooldown in spells (1.4 seconds) wich ruins it all, so you only gain a 0.1 second bonus from 2/2 ... worth it? I still think yes, but most ppl don't ..

 

http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...=14381672&sid=1

 

Noen som vet om dette har blitt fikset på?

Er ikke så veldig gammel den threaden, men det er lov å håpe =P

 

 

edit_

 

Dumper litt av min tidligere post her, i nytt håp om svar_

 

Er det ikke slik at warlock dots = 100% av "shadow spells and effects by up to", og cast er mer av effekten til lengere castet er ?

 

imens shadow damage + = et absolutt, uansett hvor lang casting tiden er

 

Noen har tallene bak dette? (hvordan blir det kalkulert?)

eks. shadowbolt med default cast timer = mer dmg med endgame "upto" gear, enn shadowbolt med 0,5sec kortere?

Endret av genesis
Lenke til kommentar
Vis jeg ikke Husker totalt feil Fortalte en kompis av meg at han kjente en som spilte Warlock og han hadde Gear som Nesten Bare gidde +spell/shadow Damage ^^ og han gikk i alt fra Blues Greens og epic men han klarte og skaffe seg over 1k + damage og gjorde så mye skade med lvl 1 shadowbolt at det var like mye som Full lvl shadowbolt uten +skade ^^

så han spamet lvl 1shadowbolt i Inst og eide alt :p

6963808[/snapback]

 

Kompisen din, evt vennen til kompisen din, har ikke peiling på hva han snakker om.

Lenke til kommentar
Vis jeg ikke Husker totalt feil Fortalte en kompis av meg at han kjente en som spilte Warlock og han hadde Gear som Nesten Bare gidde +spell/shadow Damage ^^ og han gikk i alt fra Blues Greens og epic men han klarte og skaffe seg over 1k + damage og gjorde så mye skade med lvl 1 shadowbolt at det var like mye som Full lvl shadowbolt uten +skade ^^

så han spamet lvl 1shadowbolt i Inst og eide alt :p

6963808[/snapback]

 

Kompisen din, evt vennen til kompisen din, har ikke peiling på hva han snakker om.

6963905[/snapback]

 

så vis han ser på damagen i logen så er det liksom Feil der da?

Lenke til kommentar
så vis han ser på damagen i logen så er det liksom Feil der da?

6963918[/snapback]

 

#1 - Med det beste damage gearet fra bwl/Aq og naxx (det BESTE.) så er det ikke mulig å oppnå +1000 damage.

#2 - Rank 1 shadowbolt har 1.2sec casting speed, og kan ikke gjøre like mye skade som rank 10. (med +637 damage gjør min rank 1 SB 115damage)

#3 - Eide alt med rank 1 shadowbolt? Se #2

Lenke til kommentar
Vis jeg ikke Husker totalt feil Fortalte en kompis av meg at han kjente en som spilte Warlock og han hadde Gear som Nesten Bare gidde +spell/shadow Damage ^^ og han gikk i alt fra Blues Greens og epic men han klarte og skaffe seg over 1k + damage og gjorde så mye skade med lvl 1 shadowbolt at det var like mye som Full lvl shadowbolt uten +skade ^^

så han spamet lvl 1shadowbolt i Inst og eide alt :p

6963808[/snapback]

 

Kompisen din, evt vennen til kompisen din, har ikke peiling på hva han snakker om.

6963905[/snapback]

 

så vis han ser på damagen i logen så er det liksom Feil der da?

6963918[/snapback]

 

Jeg kan først la tvilen komme tiltalte til gode, og si at vennen til kameraten din hadde +1000 spell/shadow damage tilsammen. SB rank 1 er 1,7 sek cast og gir 12-16 damage. Det er kun spells som har castingtid på 3,5 sek eller mer som får fullt utbytte av +spelldamage. spells med kortere casttid får avkuttet deler av damagen i forhold til casttiden. Formelen blir da 1000*1,7/3,5=486. Det gir rank 1 SB hits på 498-502. Med talent i redusert casttid på SB can den castes hver 1,2 sekund.

 

Som han over sier vil SB rank 1 blir aldri instant, og med 1,2 sek cast tid kan den alltids interruptes eller forsinkes hvis du mottar skade. I tillegg vil du slite hardt med å nå over +800 shadow damage selv med Naxx loot, så historen er heftig overdrevet.

Lenke til kommentar
så vis han ser på damagen i logen så er det liksom Feil der da?

6963918[/snapback]

 

#1 - Med det beste damage gearet fra bwl/Aq og naxx (det BESTE.) så er det ikke mulig å oppnå +1000 damage.

#2 - Rank 1 shadowbolt har 1.2sec casting speed, og kan ikke gjøre like mye skade som rank 10. (med +637 damage gjør min rank 1 SB 115damage)

#3 - Eide alt med rank 1 shadowbolt? Se #2

6963946[/snapback]

 

vel vis du finne mye gear med shadow+ damage som er Green Blue så går det ann og få en 900-1000+ damage

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...