Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Helt ustyrtelig morsomt. 150hp/4s med voidwalker saccet er jeg avhengig av, så den må jo være med. Siphon life var faktisk ikke helt råtten, men det var mest fordi den varer i 30 sekunder og forhindrer folk i å bandasjere. At jeg får 70-80hp per tick er bare en liten bonus.

6959856[/snapback]

 

Laget en Macro en gang som sjekket om target hadde Siphon Life, og kastet siphon life på han om han ikke hadde den, og gikk vidre å sjekket en ny enemy om han allerede hadde siphon life.

 

Spam den og du har heeelt grei liferegen :whistle:

Endret av Zepticon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Øh, var ikke du 38? Og hva er planen her, PvP eller PvE?

 

Noe voldsomt i Suppression har du ikke behov for hvis du skal PvPe, med mindre du skal sloss mot lvl60-er når du er lvl50 selv.

 

Imp. CoA er bortkastet. Med mine +450dmg (og nå SM) ville jeg gått fra ca. 1600 til ca. 1700. 100 ekstra skade, på ett eneste spell, og attpåtil på et spell som gjør 2/3 av skaden på den siste tredjedelen av varigheten.

 

CoEx er heller ingenting å samle på. Klasser du vil kite (rogue, warrior, shaman.. druid?) har spells og egenskaper som gjør at de holder seg nær deg uansett (crippling poison, hamstring, frost shock, roots). Det er også en dot mindre.

 

2% mindre mana brukt på Destruction-spells. På r10 Shadowbolt vil det si 8 mana spart. Nødvendig for en klasse som er relativt uavhengig av mana?

Lenke til kommentar
Øh, var ikke du 38? Og hva er planen her, PvP eller PvE?

 

Noe voldsomt i Suppression har du ikke behov for hvis du skal PvPe, med mindre du skal sloss mot lvl60-er når du er lvl50 selv.

 

Imp. CoA er bortkastet. Med mine +450dmg (og nå SM) ville jeg gått fra ca. 1600 til ca. 1700. 100 ekstra skade, på ett eneste spell, og attpåtil på et spell som gjør 2/3 av skaden på den siste tredjedelen av varigheten.

 

CoEx er heller ingenting å samle på. Klasser du vil kite (rogue, warrior, shaman.. druid?) har spells og egenskaper som gjør at de holder seg nær deg uansett (crippling poison, hamstring, frost shock, roots). Det er også en dot mindre.

 

2% mindre mana brukt på Destruction-spells. På r10 Shadowbolt vil det si 8 mana spart. Nødvendig for en klasse som er relativt uavhengig av mana?

6960676[/snapback]

Her snakkes det respecc med andre ord?
Lenke til kommentar

MD / ruin ftw!

 

tenker på å respecce nå, for å få en forandring.

 

Tenker litt på conflag build eller SM / Ruin, har aldri vært noen av delene. :]

 

SM / ruin tenkte eg litt ala dette:

http://www.wowhead.com/?talent=IA0bVRbkAZZxx0tr0z

 

Conflag:

http://www.wowhead.com/?talent=Ii0bZfxZxx0tr0tt

 

har som sakt ikke noen spesiel erfaring med dette, så vil bare høre fra noen som har kanskje speccet slikt har å si :)

 

Hva slags bruks områder har buildene i pve pvp.. hvordan går det ? aggro i pve? / imp, succu i pvp?

Lenke til kommentar

SM Ruin..

 

Dropp Curse of 'wannabe' hamstring, den er ikke noe særlig..

 

Betyr 4 poeng fri..

 

Max Suppression (2) og sett de 2 andre i improved Drain Soul eller noe slikt, evt. Curse of Agony..

 

Conflag..

 

ser greit ut, men vil man ikke egentlig ha +10% searing pain crit der?

Lenke til kommentar
SM Ruin..

 

Dropp Curse of 'wannabe' hamstring, den er ikke noe særlig..

 

Betyr 4 poeng fri..

 

Max Suppression (2) og sett de 2 andre i improved Drain Soul eller noe slikt, evt. Curse of Agony..

 

Conflag..

 

ser greit ut, men vil man ikke egentlig ha +10% searing pain crit der?

6963483[/snapback]

 

 

Nja, CoEX virker som er litt moro i pvp, er ikke akkurat så mye å velge mellom der eller da.

 

Improved drain soul syns eg er totalt ubrukelig, kan vel kanskje putte de i coa , men blir ikke brukt så mye i pve eller pvp for min del, bruker som regel CoE / CoS. Men siden eg forandrer build så må eg jo forandre spille stilen og.

 

Trodde det var 3 poeng som var "max" du trengte for pve og 2 for pvp?

 

edit: og searing pain crit, nja kanskje men har ikke så mange poeng å dele ut der og eg bruker det nesten aldri i pve, for høy aggro =|

Endret av Zippio
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...