Gå til innhold

Hvordan forføre jenter?


bobinge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Generelt så kan man ta disse punktene:

 

1. Vær snill

 

2. Vis at du er opptatt av henne, og bryr deg om henne og hva hun driver med

 

3. Ikke spar på "sukkeret", men dosèr det ut i riktige mengder

 

4. Skriv dikt og slikt, og gi henne generelt med oppmerksomhet. Husk at du skal være, sånn som alle de andre eks-kjærestene hennes IKKE var.

 

En ting du må passe på, er at mange jenter blir helt betatt av deg, men til slutt finner ut at du er for god venn, så de vil ikke bli sammen med deg fordi det ødelegger forholdet, så pass deg for hvor god venn du er. Har selv gått i den fellen etpar-tre ganger.

Lenke til kommentar

En kompis av meg (psykolog og greier) fortalte meg at tipset som Will Smith gir i Hich faktisk stemmer:

 

Følg med når damen prater. Viktig å virke interresert, gjerne ved å se henne i øynene.

Når hun slutter å prate, still henne et fornuftig spørsmål om det hun nettopp har pratet om. På denne måten får du henne til å føle seg som verdens midtpunkt, å damer liker vissnok det.

 

skal ikke garantere for at dette gir deg dame så utprøving skjer på eget ansvar.

 

mvh.

Valentino

Lenke til kommentar

fra en annen tråd i forumet

finn ut hvilke musikktype hu liker og heng deg på der. da kan du alltids få startet en diskusjon. gi plenty av komplimanger, så får du sikkert noen tilbake.

skal du "forføre" ei jente må du finne et eller annet å ha felles med henne. alt kan fungere så lenge dere har nok å snakke om. flett inn komplimenter i samtalen og vær hyggelig så hun blir trygg på deg. pass på å ikke virke uinterisert i det hun sier til deg. vær oppmerksom og husk ting som telefonnummer og fødselsdato. der sjarmerer alltid og viser at du er interisert. så, etter en stund, er banen klar til litt seriøs flørting.

Forføre som i å verbalt forføre henne eller også kalt flørting, eller å forføre henne fysisk?

jeg tok det ihvertfall som flørting

Lenke til kommentar

jan-erik: dessuten går hun fra å se kjemesøt ut til ûberbitch/scary ut fra bilde til bilde :p

 

Hvis jenta ikke er totalt bubblegum blond (state of mind, ikke hårfarge), så tror jeg hun vil sette pris på ett dikt. Det har jo også noe med alder å gjøre. en 14-15 åring er vel mindre mottakelig for dikt enn en som er ca 20..(men igjen, det kommer helt ann på personen)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Dikt? Hvilket århundre lever dere i? :p

 

Vær heller deg selv, og pøs på med god humor og sjarm!

:thumbup:

5266477[/snapback]

Det er enkelte som skriver dikt innimellom i dette århundret også. Nå skal det sies at ingen av dem har blitt brukt til å forføre jenter, men skrevet er de.

 

Til dere som vvil skriveret dikt: Prøv å skriv et bra dikt fremfor å overøse det med komplimenter i form av sukkersøte språklige bilder.

Lenke til kommentar
Det er enkelte som skriver dikt innimellom i dette århundret også. Nå skal det sies at ingen av dem har blitt brukt til å forføre jenter, men skrevet er de.

5266525[/snapback]

 

Nå var vel spørsmålet "hvordan forføre jenter?" og det var det jeg

svarte på :)

 

Jeg er fult klar over at det er mange som skriver dikt i dette århundre.

-Men at det funker å forføre ei dame med det, har jeg heller mindre tro på :p

Lenke til kommentar
Det er enkelte som skriver dikt innimellom i dette århundret også. Nå skal det sies at ingen av dem har blitt brukt til å forføre jenter, men skrevet er de.

5266525[/snapback]

 

Nå var vel spørsmålet "hvordan forføre jenter?" og det var det jeg

svarte på :)

 

Jeg er fult klar over at det er mange som skriver dikt i dette århundre.

-Men at det funker å forføre ei dame med det, har jeg heller mindre tro på :p

5266574[/snapback]

Det er en grunn til at diktene ligger urørte da. Kan ikke ha en skokk jenter flygende etter meg. :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...