sim Skrevet 3. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2005 Som tidligere gardist er det en gledelig nyhet! Gratulerer til kongefamilien og kronprinsparet! Alt for H M Kongen og fedrelandet! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2005 Kan hu ikke snart gi seg med å få unger? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 3. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2005 Kan hu ikke snart gi seg med å få unger? 5245166[/snapback] Harald: "Dette er fupert! Den nyfødte er føt, og ligner få sin far. Det er en herlig følelfe!" Men, kan ikke si at jeg feirer noe mer bare fordi Mettis har fått seg en unge til. Noen som vet hva den skal hete? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2005 Dessverre så kom sønnen litt for sent. :-\ Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2005 Kan hu ikke snart gi seg med å få unger? 5245166[/snapback] Noen som vet hva den skal hete? 5245548[/snapback] Sven-Olav Ari-Harald Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 3. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2005 Og?? Vi kommer aldri til å se han eller søsteren hans komme til makten. Og takk gud for det. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 3. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2005 ...enda en ny sosialklient er født! Hehe, neida - vi får gratulere Jonny og Mette. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 3. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2005 Gratulerer med dagen lille gutt! Skule ønske jeg var en jente som var like gammel som den nyfødte, også kunne jeg blitt konge en tid!! :!: Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2005 Gratulerer med dagen lille gutt! Skule ønske jeg var en jente som var like gammel som den nyfødte, også kunne jeg blitt konge en tid!! :!: 5245970[/snapback] Skulle ønske du var jente og ble konge? Jeg bryr meg egentlig ikke så veldig mye.. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 3. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2005 Jøss, viste ikke engang at hu var gravid.... Kongefamilien er care. Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 3. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2005 Enda en god start på dagen Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 3. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2005 Enda en person som kan holde Se og Hør og VG ved like en stund. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 3. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2005 Enda mer mat for sladderblekkene. Jeg er glad jeg ikke er født inn i en kongelig familie. Hadde jo aldri kunnet gjort som jeg ville. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2005 Enda mer mat for sladderblekkene. Jeg er glad jeg ikke er født inn i en kongelig familie. Hadde jo aldri kunnet gjort som jeg ville. 5248069[/snapback] Hadde vært mye artig du kunne gjøre, da Provosere som f* uten å gå over kanten, kan nok være et artig geskjeft. Eller.. hva slags følger får det dersom en kongelig voldtar/blotter osv.. ? Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 7. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2005 Etter hva jeg vet har kongen imunitet mot norsk lov, men det er ikke akurat bra for kingenhuset hvis kingen flyr rundt og voldtar damer i oslo heller da. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2005 jeg hater mette-marit.. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 8. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2005 La meg sitere tungtvann på dette. "Æ gjer mæ nu fan" Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 8. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2005 Jippi. Enda en soss som skal bruke skattepengene våre på luksusmat og hatter. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 8. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2005 "Sverre Magnus" hadde jo et fint fornavn #2 Lenke til kommentar
ePers Skrevet 17. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2005 JAAAAAAAAAAAAAAAA, HU FIKK EN SØNN!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå