Gå til innhold

Fortell litt om da du kjøpte 360!


AltTrombone

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kom til elkjøp hamar 40 minutter før det åpnet, da var det over 30 stk der. jeg var to plasser unna å få tak i den siste premium de hadde igjen :( de gikk tom for kameo på ca 20 minutter, og pgr3 noen minutter etter det. de gikk og tom for hardisker etter ca 20 min. har tenkt å bytte min core til premium hvis de har bytterett på spillemaskiner.

 

de hadde forøvrig fått inn 40 premium og kanskje 7-8 core.

 

smud at man kan skru den av og på med kontrollern forresten, og smud med trådløs :D :D

 

 

en ting som var jevla kjipt var at de sa de ikke skulle drive med kølapp opplegg men de gjorde det alikevel. og jeg kom forsent så de hadde allerede delt ut over 30 kølapper da jeg kom dit.

Endret av 2mass
Lenke til kommentar

Lurer alltid på... hvem er først i disse mystiske køene? Når kommer dem? :hmm:

 

Fikk meg forøvrig en bomtur til elkjøp vinterbo. Kom 9.55 med da var det ca 60 der allerede. Gadd ikke kjøpe core. Alt ble stort sett utsolgt i løpet av 15 min... premium altså. Hørte fra en nå at de hadde 6 core pakker igjen der akkurat nå.

Lenke til kommentar

Møtte opp kl 07.40 på Elkjøp, Skøyen. Var 2 foran meg i køen som hadde vært der siden kl 7. Innen 08.30 var vi 16-17 stk, innen kl 0900 var vi 27. Jeg tror at vi var rundt 60-70 stk når det åpna. Jeg og de to andre som hadde kommet kl 07 organiserte en liste for folk til å skrive seg på, for å unngå kaos. Kl 9 kom en Elkjøp mann ut å delte ut kølapper, utifra listen. Så det virka som den fungerte :). Elkjøp Skøyen hadde omtrent 30 Premium og 15-16 Core. Det var nok en del som ble forvirret da de kom nærmere 10 og hørte snakk om "lapper og lister". Svært få av de fikk Premium, de måtte vel nøye seg med core.

Uansett, når de åpnet kl 10 stormet vi første i køen inn og fikk tak i spilla vi skulle ha. Tror spesielt PGR3 ble revet vekk RASKT.

 

Alt i alt en liten opplevelse dette her, morsomt å møte på så mange dedikerte xbox fans :D. Men jeg hadde virkelig ikke trodd vi skulle være så mange...

Lenke til kommentar

Mhm lurer litt på om ansatte har fått tak i endel xboxer til seg sjøl, kom rundt halv 10 på lefdal rundt 13 i kø. gode ting tenkte eg, men så fikk eg høre at dem kun hadde 20 xboxer. og 8 var premium et merkelig lite tall syns no eg, så gikk eg til expert og lkjøp alle dem var jo seff utsolgt, men hadde masse core. Fikk ikke xbox i dag :wallbash:

Merkelig at dem store butikkene i bergen har fått tak i så lite xboxer. eller ivertfall lite premium :thumbdown:

Lenke til kommentar
Lurer på om det finnes en måte eller et sted vi kan sjekke dette..... Dem ansatte har vel ikke lov å ta med seg\kjøpe

5241157[/snapback]

 

Såklart kan ingen nekte dem det... er opptil hver butikk/kjede...

5241163[/snapback]

 

mener å ha lest et merkelig sted at dem ikke fikk lov av microsoft var det vel kanskje..

Lenke til kommentar

Forøvrig flere enn meg som syntes det var tull å lansere to pakker som premium og core? Alle vil da vel ha premium når man uansett må kjøpe en del av dette ekstrautstyret for å få utnyttet maskinen helt... live, gamle spill osv... det lille mellomlegget på disse to pakkene gjør meg bare enda mer frustrert.

Lenke til kommentar

Må bare legge med ett bilde av all den jævla hardplast innpakkinga.

Fikk tak i core utgaven og kjøpte alt annet utenom.

Måtte nesten fram med tang for å få opp alle pakkene fort nok :!:

Må nesten si at core utgaven med den hvite cd-trayen ser bedre ut :D

Måtte en ekstra tur ut til spiderman i bogstadveien og kjøpe advanced scart kabel.

Bildet var bare søppel med den som fulgte med.

post-5024-1133527168_thumb.jpg

post-5024-1133527176_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Lurer på om det finnes en måte eller et sted vi kan sjekke dette..... Dem ansatte har vel ikke lov å ta med seg\kjøpe

5241157[/snapback]

 

Såklart kan ingen nekte dem det... er opptil hver butikk/kjede...

5241163[/snapback]

 

mener å ha lest et merkelig sted at dem ikke fikk lov av microsoft var det vel kanskje..

5241192[/snapback]

 

Neida, får da lov av dem, men Elkjøp-ansatte får ikke lov å kjøpe den de første dagene pga. prisen og etterspørselen.

Lenke til kommentar
Lurer på om det finnes en måte eller et sted vi kan sjekke dette..... Dem ansatte har vel ikke lov å ta med seg\kjøpe

5241157[/snapback]

 

Såklart kan ingen nekte dem det... er opptil hver butikk/kjede...

5241163[/snapback]

 

mener å ha lest et merkelig sted at dem ikke fikk lov av microsoft var det vel kanskje..

5241192[/snapback]

 

Neida, får da lov av dem, men Elkjøp-ansatte får ikke lov å kjøpe den de første dagene pga. prisen og etterspørselen.

5241252[/snapback]

 

Hehe mener vel første dagen :!: dem er jo vekke no, lurer på kortid det kommer flere, må ha meg en til jul

Lenke til kommentar
Må bare legge med ett bilde av all den jævla hardplast innpakkinga.

Fikk tak i core utgaven og kjøpte alt annet utenom.

Måtte nesten fram med tang for å få opp alle pakkene fort nok :!:

Må nesten si at core utgaven med den hvite cd-trayen ser bedre ut  :D

Måtte en ekstra tur ut til spiderman i bogstadveien og kjøpe advanced scart kabel.

Bildet var bare søppel med den som fulgte med.

5241242[/snapback]

hehe pure gamer du ;) mangler jo bare ps1 psp nintendo sega commandore osv osv :)

Lenke til kommentar

Jeg møtte opp på elkjøp ved lørenskog kl 8 idag tidlig, da var det ca 14 foran meg, men ettersom kl nærmet seg 10 så var vi vel opp imot 80-100 som sto å ventet.

 

De to første som hadde vært der siden kl 3 inatt fikk faktisk Xbox360'en sine gratis, heldige :p må si jeg missunet dem litt da.

 

Uansett jeg fikk værtfall min Premium xbox 360 og kjøpte spillet PDZ, sitti å spilt litt single player og så langt storkoser jeg meg, får en grafikk sier jeg bare!

Syns heller ikke maskinen bråker så mye som folket skal ha det til, men det er vel forskjellig fra person til person.

Skal komme meg på xbox live i løpet av dagen også regner jeg med.

 

Edit: En ting til, har vel spilt i ca 3 timer i strekk nå og så langt så har maskina verken fryst eller noe annet lignende, den lager heller ikke ripe i platene(så langt)har min liggende, altså den står ikke på høykant.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Kom til Elkjøp i Trondheim litt over 8, nr. 20 i køen. Fikk tak i boxen men ikke spill. :(

5241063[/snapback]

 

Tiller eller Leangen?

 

Jeg kjøpte min Premium på Tiller i dag. Møtte opp rundt 08:15 tenker jeg (åpner 09), ble nummer 25 i køen. De hadde tatt inn 32 premium og 14 core. Av en eller annen grunn startet ikke salget av konsollene før 10, men når kjøpesenteret åpnet 09:00 ribbet folk Elkjøp for alle interessante spill på sekunder (ja, sekunder). Ble med andre ord ingen spill på meg her. Kjøpte imidlertid en grisebillig wlan-adapter (299,-).

 

Etter å ha slått kørne i konsollen satte jeg kursen til Lefdal, hvor de heldigvis hadde et par eksemplarer av Kameo igjen. Deretter gikk veien til Expert, hvor det endelig var mulig å få tak i PGR3. Både Lefdal og Expert hadde forresten flere core igjen når jeg var der.

 

Så nå sitter jeg her og fikler med den nye maskina. Litt antiklimaks egentlig, har spilt begge spilla ganske mye fra før. Men moro likevel. Litt borte nå, sov 1 time i natt. :)

Lenke til kommentar
Jeg møtte opp på elkjøp ved lørenskog kl 8 idag tidlig, da var det ca 14 foran meg, men ettersom kl nærmet seg 10 så var vi vel opp imot 80-100 som sto å ventet.

 

De to første som hadde vært der siden kl 3 inatt fikk faktisk Xbox360'en sine gratis, heldige :p må si jeg missunet dem litt da.

 

Uansett jeg fikk værtfall min Premium xbox 360 og kjøpte spillet PDZ, sitti å spilt litt single player og så langt storkoser jeg meg, får en grafikk sier jeg bare!

Syns heller ikke maskinen bråker så mye som folket skal ha det til, men det er vel forskjellig fra person til person.

Skal komme meg på xbox live i løpet av dagen også regner jeg med.

 

Edit: En ting til, har vel spilt i ca 3 timer i strekk nå og så langt så har maskina verken fryst eller noe annet lignende, den lager heller ikke ripe i platene(så langt)har min liggende, altså den står ikke på høykant.

5241309[/snapback]

 

Gratis? bare fordi de hadde vært der så lenge?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...