Gå til innhold

Fortell litt om da du kjøpte 360!


AltTrombone

Anbefalte innlegg

Ok, tallene jeg gav fra Tiller var de jeg fikk av fyren som leverte ut fra lageret. Men de kan jo ha vært "justert" etter at de har forsynt seg selv, for alt jeg vet. ;)

 

trykketor: Det er ganske stor forskjell i pris, spesielt om du vil ha alt som er i premium, og du ikke er interessert i trådbasert gamepad. Men jeg er glad jeg ikke trengte ta det valget. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ok, tallene jeg gav fra Tiller var de jeg fikk av fyren som leverte ut fra lageret. Men de kan jo ha vært "justert" etter at de har forsynt seg selv, for alt jeg vet. ;)

 

Men hva var egentlig opplegget med prisnivået på ekstrautstyret? Alt var jo priset himmelhøyt over det de annonserte med i blekka si: Harddisk kostet 990,- Trådløs kontroller 499,- Headset 299,- osv osv. På tross av dette, ble varene revet vekk.

 

Det "morsomme" er jo at senere på dagen var det fylt opp igjen av stort sett alt, men da med "normale" priser.

Lenke til kommentar
Men hva var egentlig opplegget med prisnivået på ekstrautstyret? Alt var jo priset himmelhøyt over det de annonserte med i blekka si: Harddisk kostet 990,- Trådløs kontroller 499,- Headset 299,- osv osv. På tross av dette, ble varene revet vekk.

5242661[/snapback]

 

Og WLAN-adapter til 299,- (det er lett under halv pris). :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Men hva var egentlig opplegget med prisnivået på ekstrautstyret? Alt var jo priset himmelhøyt over det de annonserte med i blekka si: Harddisk kostet 990,- Trådløs kontroller 499,- Headset 299,- osv osv. På tross av dette, ble varene revet vekk.

5242661[/snapback]

 

Og WLAN-adapter til 299,- (det er lett under halv pris). :)

5242781[/snapback]

299,- for en WLAN adapter? :O Hvor?

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
299,- for en WLAN adapter? :O Hvor?

5242922[/snapback]

 

Elkjøp på Tiller som sagt i første post. ;)

5243393[/snapback]

Okei, var der jeg kjøpte min box i dag men da syns jeg den kostet 699,- :hmm:

Lenke til kommentar
Jeg skjønner heller ikke de som ikke kjøpte core når de hadde muligheten men ikke fikk premium.

Veiledende premium 3.400,-

 

premium kosta vel bare 2900 på elkjøp så...........

5242194[/snapback]

 

Joda, men jeg tok i forhold til veiledende pris 3.400 som hele norge forholdt seg til for 10 dager siden.

 

Det som slå meg er, alle er interessert i å få premium pack første dag.

Ingen er interessert i å legge noen få hundrelapper ekstra på bordet, da venter de heller i uviss tid.

For alt vi vet koster 360 3.400,- hos Elkjøp og Lefdal også fra mandag av og i de nye sendingene.

Tilbudsavisen varer bare til og med 3.desember og vi har ingen garantier for at tilbudet kommer igjen på en lang stund.

 

Det blir liksom som om folk ligger i kø på billetter til Ringenes Herre, og når de endelig kommer fram så sier de nei til billett fordi det var en dårlig plass i salen, eller billetten kostet mer enn den gjør på nabokinoen.

5242342[/snapback]

 

Klokt sagt trykkertor ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Fader, angrer litt på at jeg kjøpte mem-kort og ikke hd. Noen som vet om den 30-dagers returrett garantien gjelder mem-kort?

5243595[/snapback]

 

Så lenge du ikke har åpnet innpakningen så, ja da kan du bytte den.

Lenke til kommentar
Forresten, var det 2 strømkabler i deres pakker også? En med 3 plugger og en vanlig med 2 ? Ble litt skremt da jeg åpnet og fant den med 3 og trodde de hadde fucket opp.

 

Sånn med 3 brukes vel i England eller noe ?

5243652[/snapback]

 

Japp, alle får det. Hvis du ser i manualen, så er den andre til de som bor i Danmark m.m.

 

Ble litt forvirra i begynnelsen jeg også :)

 

Snakka med ei venninnen som jobber i Elkjøp-butikken hvor jeg kjøpte konsollen. Var ikke no problem å bytte mem-kortet med en hd. Flotte flott altså!

Endret av ridgea
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Har så klart åpnet den, måtte til og med klippe den opp. Men jeg tror likevel det skal gå an å bytte den...hm...

5243639[/snapback]

Skal nok gå greit å bytte den selv om den er brukt, bare du har med alt av embalasje og slikt tror jeg.

 

Forresten, var det 2 strømkabler i deres pakker også? En med 3 plugger og en vanlig med 2 ? Ble litt skremt da jeg åpnet og fant den med 3 og trodde de hadde fucket opp.

 

Sånn med 3 brukes vel i England eller noe ?

5243652[/snapback]

 

Den med 3 var for Danmark sto det i manualen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Jeg og to kamerater møtte opp på Elkjøp i Kobbervikdalen (utenfor Drammen) litt over sju, da havnet vi som nummer 6, 7 og 8 i køen, og iflg. infoen som hang på døra hadde de bare 14 platinum og 10 core. Dette viste seg å være 13. platinum, og 10-11 core (husker ikke så godt), og det var fort nok folk i køen til å bli kvitt platinum pakkene.

Rundt halv ni var vel køen stor nok til at alt av core var revet bort, og kvart over ni fikk alle kølapp av Elkjøp-folka, og slapp å stresse for å få hva man hadde stått i kø for.

Mellom halv ti til ti kom det veldig mange skuffede foreldre gående, og flere skjelte jo ut Elkjøp etter noter.

 

De hadde knapt nok spill eller tilbehør, så jeg kjøpte en ekstra trådløs kontroller samt PGR3 og PDZ på EB Games i Drammen. Så nå har jeg vært storfornøyd hele dagen, og har i skrivende stund vært våken i 20 timer.

Xbox 360 ser suveren ut på min HDTV-projektor, iallefall etter at jeg fant ut at man måtte switche over til HDTV på lyd og bilde-kabelen som går ut fra Xboxen ;)

 

Er nå registert med gamertaggen GangsterPanda og forsøker å kicke ass nå og da.

Lenke til kommentar
2mass, du kom 9.20? Jeg kom 9.00 og fikk kølapp nr.20 utdelt av en elkjøp mann.

Du skulle ha kommet tidligere ass.

En fyr som jeg så, han kom 9.55 og pusha på, han fikk kølapp nr 23!

Engasjement skulle du hatt mer av :p

Har kost meg med pgr3 i hele dag. fy søren for et deilig spill.

5244273[/snapback]

 

stemmer det. hehe ja jeg kom jo inn der men trodde at de som ikke hadde fått kølapp ute der tidligere bare skulle vente til det ble deres tur. så jeg trakk ikke kølapp før etter en liten stund, så da ble jeg to plasser unna å få den siste premiumen :thumbdown: spilt en del pgr3 jeg og, najs ja :D Kameo er fedt det og :D

Lenke til kommentar

Forhåndsbestilte på EbGames jeg. Betalte spill og konsoll den 1.desember. Så kunne jeg labbe inn der 14.15 og hente med meg hele greia uten stress. 5 000 for to spill, to kontroller og 12mnd live er jeg storfornøyd med.

 

På bussen hjem hørte jeg fra en som prata i mobil (ja jeg sniklytter) "må legge på, en her med xbox 360 jeg ska sjekke ut" så kom da to kids og så på eska mi. Alltid digg med oppmerksomhet!

 

Bare jeg som synes pgr3 var skuff i forhold til 2'ern?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...