Gå til innhold

Fortell litt om da du kjøpte 360!


AltTrombone

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jakten i dag ble et skikkelig rotterace. Elkjøp i Moss er en ganske avsidesliggende butikk, og en kompis og jeg tenkte at det holdt å komme 0930 (åpner 1000). Han hadde hørt at de fikk inn fire maskiner.

 

Klokka 0900 ringte han - "det er ingen her", sa han, og kunne meddele at han allerede satt utenfor i bilen. Jeg hadde ingen bil disponibel, så han tok en kjapp tur for å hente meg. Da vi kom tilbake stod det selvsagt et par andre karer der. Vel vitende om at de hadde fire, var vi fornøyde - en til hver av oss.

 

Men - så viser det seg at de hadde to av hver (Core/Premium)! Vi som selvsagt skulle ha premium fortsatte jakten rundt i Østfold - til Elkjøp i Sarpsborg, Rolvsøy; alt selvsagt utsolgt.

 

Så fikk vi ringt Expert i Sarpsborg og holdt av de to han hadde (!). Duret opp og kjøpte hver vår. Det hører også med til historien at jeg bare måtte sitte på til Fredrikstad etterpå og ta bussen hjem, så hele "jakten" tok fire timer før jeg var hjemme. Ganske ironisk når jeg bor 300m fra en Expertbutikk og sikkert bare kunne kjøpt den der med en gang, hehe.

 

Men nå er alt pakket opp - har ikke noen spill ennå (skulle fått et par til omtale i posten i dag, men den postkassa var tom), så jeg får smøre meg med tålmodighet. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Kom til elkjøp Kongsberg kl.0930 og var da nummer tjue i køen, i og med at de hadde 14 premium og 8 core tilgjengelig blei det selvfølgelig "bare" core på meg siden de første fikk velge etter kø og lappe systemet, men med harddisk og fjernkontroll ved siden av så er jeg storfornøyd.Kom mange etter meg som ikke fikk, alt blei borte på null niks.

Lenke til kommentar
Jeg møtte opp på elkjøp ved lørenskog kl 8 idag tidlig, da var det ca 14 foran meg, men ettersom kl nærmet seg 10 så var vi vel opp imot 80-100 som sto å ventet.

 

De to første som hadde vært der siden kl 3 inatt fikk faktisk Xbox360'en sine gratis, heldige :p må si jeg missunet dem litt da.

 

Uansett jeg fikk værtfall min Premium xbox 360 og kjøpte spillet PDZ, sitti å spilt litt single player og så langt storkoser jeg meg, får en grafikk sier jeg bare!

Syns heller ikke maskinen bråker så mye som folket skal ha det til, men det er vel forskjellig fra person til person.

Skal komme meg på xbox live i løpet av dagen også regner jeg med.

 

Edit: En ting til, har vel spilt i ca 3 timer i strekk nå og så langt så har maskina verken fryst eller noe annet lignende, den lager heller ikke ripe i platene(så langt)har min liggende, altså den står ikke på høykant.

5241309[/snapback]

 

Gratis? bare fordi de hadde vært der så lenge?

5241366[/snapback]

 

Vet ikke hvorfor, var vel fordi at dem hadde vært der lengst og var først i køen, de var heldige værtfall

Uansett jeg er stor fornøyd, spiller PDZ nå og er vel på 6-7 bane alt og så langt syns jeg spillet er veldig kult, gleder meg til jeg får kommet meg på Xbox live senere :D

Lenke til kommentar

Jeg hadde ihvertfall flaks i dag, møtte opp på Elkjøp lørnskog ca. 0925, og fikk meg en liten overaskelse når jeg så at køen faktisk var så lang som han var, jeg ble nummer 63 i køen, de hadde 64 premium bokser!!!!!!!!!!

 

Menne ble en glad mann, bare så jææævlig synd at dette er en julegave til meg selv som jeg bare skulle handle for modern så blir ikke noe spilling på meg før den 24.

 

Dette blir laaange uker !!!! :cry:

Lenke til kommentar

Bor i Moss, men siden jeg trodde de ikke kom til å få noen maskiner her, så dro jeg til Sarpsborg for å kjøpe. Kom frem ca et kvarter før åpningstid - laaaang kø. Startet derfor opp bilen igjen og prøvde meg i Fredrikstad - utstolgt! Trodde slaget var tapt, så jeg kjørte hjemover mot Moss. Tenkte så at jeg kunne jo sjekke sånn bare for sikkerhetsskyld om de hadde noen Core maskiner igjen i Sarpsborg. Dermed stakk jeg dit igjen - Lucky me! De hadde 3 stk. igjen.

 

Etter å kommet meg hjem og klundra litt med maskinen i noen timer, drar jeg til de lokale elkjøp-butikkene her i Moss for å kjøpe meg et spill til. Til min store overraskelse har begge butikkene flere maskiner igjen (men _ingen_ spill), kun Core, men likevel. Kunne spart både bensin og tid på kjøpe maskinen i hjembyen. Jaja, nå er hvertfall maskinen i hus og alt er bare fryd og gammen....bortsett fra at jeg skal på jobb nå om et kvarter.

 

Happy game-time alle! :D

Endret av ridgea
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Lurer på om det finnes en måte eller et sted vi kan sjekke dette..... Dem ansatte har vel ikke lov å ta med seg\kjøpe

5241157[/snapback]

 

Såklart kan ingen nekte dem det... er opptil hver butikk/kjede...

5241163[/snapback]

 

Dette stemmer ikke. Elkjøp ansatte har ikke lov til å kjøpe til seg selv, de har heller ikke lov til å legge av eller si når de får inn nye sendinger.

Lenke til kommentar
Lurer på om det finnes en måte eller et sted vi kan sjekke dette..... Dem ansatte har vel ikke lov å ta med seg\kjøpe

5241157[/snapback]

 

Såklart kan ingen nekte dem det... er opptil hver butikk/kjede...

5241163[/snapback]

 

Dette stemmer ikke. Elkjøp ansatte har ikke lov til å kjøpe til seg selv, de har heller ikke lov til å legge av eller si når de får inn nye sendinger.

5241688[/snapback]

var det eg og tenkte, gjelder dette for lefdal og?? syns den butikken er grådig stor for kun å ha 20 boxer liggende, og verre 8 premium

Endret av protozyko
Lenke til kommentar

Var tilfeldigvis i byen en tur (Bergen) da jeg bestemte meg for å kjøpe en Xbox360. Klokken var 11:30, så så veldig tidlig ute var jeg da ikke hehe. Gikk først på Platon (eller Play Now som de heter nå) og der var det veldig utsolgt, gikk så til Spiderman hvor det også var utsolgt. Men akkurat når jeg skulle til å gå kom det inn en fyr med to nye core editions og jeg kjøpte selvfølgelig den ene.

 

Stresset altså minimalt og har sittet og kost meg med Kameo og Fifa 06 RtTWC et par timer nå.

 

Edit:

 

Kjøpte de to fordi jeg ville ha flerspiller spill, liker ikke fps på konsoll og de hadde ikke PGR3 inne.

Endret av SBS
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke de som kom rett før åpningstid og trodde det skulle gå bra.

Det har da lagt i kortene hele tiden at her ble det trangt.

 

Jeg var litt mer enn 2 timer før åpning. Ble nummer 3 i køren på 20 premium.

En liten time før åpning var ikke flere plasser i premium køen.

 

Jeg skjønner heller ikke de som ikke kjøpte core når de hadde muligheten men ikke fikk premium.

Veiledende premium 3.400,-

 

Elkjøp core 1.995,-

Trådsløs kontroller 399,-

HDD 849,-

Headset 179,-

DVD-remote 249,-

------------------

3671, og da har en TO kontrollere og en bedre remote til dvd.

 

Eventuelt kjøpe core, hdd og headset, og en har en premium-light til kun 3.023,-

Lenke til kommentar
Jeg skjønner heller ikke de som ikke kjøpte core når de hadde muligheten men ikke fikk premium.

Veiledende premium 3.400,-

 

Elkjøp core 1.995,-

Trådsløs kontroller 399,-

HDD 849,-

Headset 179,-

DVD-remote 249,-

------------------

3671, og da har en TO kontrollere og en bedre remote til dvd.

 

Eventuelt kjøpe core, hdd og headset, og en har en premium-light til kun 3.023,-

5242046[/snapback]

 

premium kosta vel bare 2900 på elkjøp så...........

Lenke til kommentar

På onsdag stod jeg selv og så på skjermen til Elkjøp Tiller at de skulle få inn 44 premium og 10 core. Idag kom jeg ca 09.15 i butikken uten noe stress og jag, og de hadde da igjen kun 3 core. Takket pent nei takk til det, da jeg ikke stresser med å få tak i XBox 360. Jeg spurte imidlertid hvor mange de fikk inn, og fikk til svar 35 stk Premium (i motsetning til 32 som ble nevnt tidligere i tråden) og 10 stk core. Siden antallet core stemmer med det jeg fikk se på onsdag, så er det da merkelig at det ikke gjorde det med premium også. Jeg tror nok de ansatte har forsynt seg her ja...

 

Til de av dere som mangler spill: Siba fikk mye ekstrautstyr, men kun et fåtall maskiner - så alle launchtitlene var tilgjengelige der i mangfold enda kl 13.

Lenke til kommentar
Jeg skjønner heller ikke de som ikke kjøpte core når de hadde muligheten men ikke fikk premium.

Veiledende premium 3.400,-

 

premium kosta vel bare 2900 på elkjøp så...........

5242194[/snapback]

 

Joda, men jeg tok i forhold til veiledende pris 3.400 som hele norge forholdt seg til for 10 dager siden.

 

Det som slå meg er, alle er interessert i å få premium pack første dag.

Ingen er interessert i å legge noen få hundrelapper ekstra på bordet, da venter de heller i uviss tid.

For alt vi vet koster 360 3.400,- hos Elkjøp og Lefdal også fra mandag av og i de nye sendingene.

Tilbudsavisen varer bare til og med 3.desember og vi har ingen garantier for at tilbudet kommer igjen på en lang stund.

 

Det blir liksom som om folk ligger i kø på billetter til Ringenes Herre, og når de endelig kommer fram så sier de nei til billett fordi det var en dårlig plass i salen, eller billetten kostet mer enn den gjør på nabokinoen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...