Gå til innhold

Fortell litt om da du kjøpte 360!


AltTrombone

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var innom 2 elkjøp butikker og 1 lefdal og fikk ikke tak i. Hadde igrunn gitt opp, men så stakk jeg innom siba og der hadde de 1 exemplar igjen, litt flax må man ha. Det ble jo seff core utgaven da, men jeg kjøpte med extra trådløs kontroller, HDD, 3mnd live, PGR3 og PDZ. Ble litt dyrere enn viss jeg hadde hatt tolmodighet til å vente på neste premium-ladning, men det har absolutt ikke jeg! :roll: Btw, så ble jeg overasket av hvor mye spill og tilbehør siba hadde fått inn i forhold til siba og lefdal, der var det praktisk talt ribba, men på siba var det MYE igjen når jeg kom inn, greit nok siba er litt dyrere men ble forsatt overasket av hvor mye spill og tilbehør som stod igjen når jeg kom inn. ( ca 13.30)

 

Foressten, på den første elkjøp butikken jeg ikke fikk tak i var det visst en kar som fikk kølapp og 360, men saken var den at han ikke hadde fått lønna på konto ennå, han visste han fikk lønn iløpet av dagen. Han hang visst på elkjøp stort sett hele dagen med kølappen sin og ringte som en gal til kontofonen. Han fikk jo lønna til slutt, men snakk om stress :D

 

edit:leif

Endret av AcIdica
Lenke til kommentar

jeg synes det var veldig varierende antall konsoller som butikkene fikk inn. selv var jeg på elkjøp notodden og fredagen og de fikk inn kun 2 premium og 2 core. heldigvis var jeg der kl 7.40, og det var bare ei føre meg i køen, som jeg apåtill kjente fra en gammel jobb, så det ble et par hyggelige timer med prat i den gode varme bilen hennes føre folka på elkjøp kom ut med kølapper til oss :D

 

var noen voksne/foreldre som kom rett føre kl 10, og de var rimelig gretne, da spesielt en fyr, som vistnok hadde fått beskjed om å møte kl 10 :hm: en kompis av meg fikk beskjed om å møte med telt :p

 

han fikk nå ikke sin konsoll, men dagen ettepå var jeg på expert i bø, og de hadde fremdeles alle maskinene sine inne :ohmy: de fikk inn minst 6 av hver. og bø er mye mindre enn notodden og elkjøp, så jeg vet ikke helt...nå må jeg bare spare til neon spill :p

Lenke til kommentar
jeg synes det var veldig varierende antall konsoller som butikkene fikk inn. selv var jeg på elkjøp notodden og fredagen og de fikk inn kun 2 premium og 2 core. heldigvis var jeg der kl 7.40, og det var bare ei føre meg i køen, som jeg apåtill kjente fra en gammel jobb, så det ble et par hyggelige timer med prat i den gode varme bilen hennes føre folka på elkjøp kom ut med kølapper til oss :D

 

var noen voksne/foreldre som kom rett føre kl 10, og de var rimelig gretne, da spesielt en fyr, som vistnok hadde fått beskjed om å møte kl 10 :hm: en kompis av meg fikk beskjed om å møte med telt :p

 

han fikk nå ikke sin konsoll, men dagen ettepå var jeg på expert i bø, og de hadde fremdeles alle maskinene sine inne :ohmy: de fikk inn minst 6 av hver. og bø er mye mindre enn notodden og elkjøp, så jeg vet ikke helt...nå må jeg bare spare til neon spill :p

5255942[/snapback]

 

Spirre, ditt svin! Jeg ville også ha en X-Box på Notodden, men jeg kom meg ikke dit på morgenen siden jeg var på... Elevråds Seminar :blush:

Ellers ville vi nok ha møttes der ja, på lik tid også ;)

Det var forresten helt tomt på Rjukan også... fikk inn samme antall.

 

Vet du om de fremdeles har inne noen Boxer i Bø?

Lenke til kommentar
jeg synes det var veldig varierende antall konsoller som butikkene fikk inn. selv var jeg på elkjøp notodden og fredagen og de fikk inn kun 2 premium og 2 core. heldigvis var jeg der kl 7.40, og det var bare ei føre meg i køen, som jeg apåtill kjente fra en gammel jobb, så det ble et par hyggelige timer med prat i den gode varme bilen hennes føre folka på elkjøp kom ut med kølapper til oss :D

 

var noen voksne/foreldre som kom rett føre kl 10, og de var rimelig gretne, da spesielt en fyr, som vistnok hadde fått beskjed om å møte kl 10 :hm: en kompis av meg fikk beskjed om å møte med telt :p

 

han fikk nå ikke sin konsoll, men dagen ettepå var jeg på expert i bø, og de hadde fremdeles alle maskinene sine inne :ohmy: de fikk inn minst 6 av hver. og bø er mye mindre enn notodden og elkjøp, så jeg vet ikke helt...nå må jeg bare spare til neon spill :p

5255942[/snapback]

 

Spirre, ditt svin! Jeg ville også ha en X-Box på Notodden, men jeg kom meg ikke dit på morgenen siden jeg var på... Elevråds Seminar :blush:

Ellers ville vi nok ha møttes der ja, på lik tid også ;)

Det var forresten helt tomt på Rjukan også... fikk inn samme antall.

 

Vet du om de fremdeles har inne noen Boxer i Bø?

5256622[/snapback]

 

hehe, ikke min feil at du ikke kom tidligere :p men om det er flere igjen i bø blir vanskelig å svare på nå, de hadde 6 om lørdagen, men 3 gikk ut samme dag som jeg vet om, så du må nesten ringe de eller stikke innom så fort du får mulighet.

 

men om du tar til takke med core, så er det nok gode sjanser for å får en tror jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...