Gå til innhold

Medieharddisker fra Iomega


Anbefalte innlegg

Da har jeg sendt deg en lite pm på det. Og det er som sagt lossless jeg vil ha, ikkenoe mp3 og ogg som main lenger. Kan heller transkode som du sier hvis jeg skal ha det med på mp3 spiller osv.

 

Kom gjerne med forslag til bra transkoding program også :)

5210063[/snapback]

 

 

Heisann, fikkd u svarene mine? Jeg får ikke opp medlingene jeg har sent i "sendte medlinger"-mappa så jeg tenkte noe kasnkje hadde skjært seg?

 

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Igjen vil jeg anbefale FLAC, som sagt, da er jobben gjort for alltid. Jeg ville brukt EAC siden det er det beste programmet til å gjøre slikt med. Benqen er en bra leser egentlig, den leser ganske herpa plater, men den har litt høy offset. Å rippe tar ofte like lang tid som å enkode, så jeg ville gjort begge deler samtidig, så er du ferdig med det. Kan du ikke sende en PM, så kan jeg være litt mer detaljert. Å fortelle hvordan man skal lage en optimal kopoi fra bunnen av ville blitt en laang post :)

5209991[/snapback]

Jeg, og sikkert flere andre, er også interessert i denne PM'n så du kan sikkert poste en laaang en til oss alle sammen :)

 

Det er i alle fall interessant med mulighteter for ripping av plater med skader (riper og hakk), samt transcoding til ogg vorbis.

Endret av Mozze
Lenke til kommentar

Me too :D

 

Kan du ikke bare poste den i et egnet forum? En lossless en-gang-for-alle ripping er umåtelig interressant. :)

 

Platesamlinga mi kan grovt sett deles i 3, den delen som er rippet i 128Kb (oh the horror), den delen som er rippet i 192Kb ( bedre ) og den delen som ikke er rippet i det hele tatt....

Lenke til kommentar
Me too :D

 

Kan du ikke bare poste den i et egnet forum? En lossless en-gang-for-alle ripping er umåtelig interressant. :)

 

Platesamlinga mi kan grovt sett deles i 3, den delen som er rippet i 128Kb (oh the horror), den delen som er rippet i 192Kb ( bedre ) og den delen som ikke er rippet i det hele tatt....

5220009[/snapback]

 

Ok, hadde en mp3-guide for en stund siden, men den er litt utdatert og latterlig, skal få postet en oppdatert utgave. (Ting tar litt tid om dagen pga PC-død). Legger lista på litt hardcore-ripping, dvs at det eneste målet er optimal kvalitet. Det tar litt tid å rippe da, ca 20 minutt per plate.

 

AtW

Lenke til kommentar
Ok, hadde en mp3-guide for en stund siden, men den er litt utdatert og latterlig, skal få postet en oppdatert utgave. (Ting tar litt tid om dagen pga PC-død). Legger lista på litt hardcore-ripping, dvs at det eneste målet er optimal kvalitet. Det tar litt tid å rippe da, ca 20 minutt per plate.

 

AtW

5220075[/snapback]

Ikke ment som mas å bumpe denne AtW, bare så du ikke glemmer deg bort i høstmørket :cool:

Lenke til kommentar
Ok, hadde en mp3-guide for en stund siden, men den er litt utdatert og latterlig, skal få postet en oppdatert utgave. (Ting tar litt tid om dagen pga PC-død). Legger lista på litt hardcore-ripping, dvs at det eneste målet er optimal kvalitet. Det tar litt tid å rippe da, ca 20 minutt per plate.

 

AtW

5220075[/snapback]

Ikke ment som mas å bumpe denne AtW, bare så du ikke glemmer deg bort i høstmørket :cool:

5236594[/snapback]

 

 

Jepp, skal se på det i kveld, akkurat hatt eksamen, så det har hatt prioritet i det siste.

 

AtW

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg bestilte 300GB versjonen nå, 2000 spenn med frakt, pluss moms når den kommer til norge da.. Kan legge ut en mini-anmeldelse her når jeg har brukt den litt.

 

Jeg synes dette virker som en kjempeboks egentlig, den dekker alle behov jeg har når det gjelder avspilling av videofiler, USB 2.0 er knall for rask overføring (jeg trenger ikke nettverk forbi boksen skal stå nær Pcen uansett), og den har alle de formater jeg trenger.

 

Gleder meg til å få den, synes ikke 2500 (totalpris) er ille for en 300GB medieavspiller med fjernkontroll! :!:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Jeg bestilte 300GB versjonen nå, 2000 spenn med frakt, pluss moms når den kommer til norge da.. Kan legge ut en mini-anmeldelse her når jeg har brukt den litt.

 

Jeg synes dette virker som en kjempeboks egentlig, den dekker alle behov jeg har når det gjelder avspilling av videofiler, USB 2.0 er knall for rask overføring (jeg trenger ikke nettverk forbi boksen skal stå nær Pcen uansett), og den har alle de formater jeg trenger.

 

Gleder meg til å få den, synes ikke 2500 (totalpris) er ille for en 300GB medieavspiller med fjernkontroll!  :!:

5296716[/snapback]

 

Fått den, testet den og gjort deg noen erfaringer enda??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...