Gå til innhold

Lurer på ting angående BC expansion

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan love deg at dem spillerne som ikke har råd til å kjøpe expansion er langt langt under halvparten av serveren. Jeg vil tro at 99.9% av wow spillerne i dag kommer til å kjøpe expansion.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ehm, jeg ser virkelig ikke problemet, lvl 60 folk kan ganke lvl 50 folk nå, det er akkurat det samme.

5195902[/snapback]

Hvordan kan du si at det er det samme? De som er lvl 50 nå har jo ihvertfall en sjanse til å levelle opp til 60, mens di som ikke kjøper BC aldri vil få muligheten til å levelle opp til 70..

Skrevet

Tror nok det bare blir de med exp som kan level høyere en 60. den måten de kan tjene mest penger på. Har vært sånn i de andre mmorpg spillene jeg har spilt.

Skrevet

Det blir slik at de uten expansion vil ikke kunne være med til outlands, spille blood elves eller den nye alliance rasen.

Jeg tror at Blizzard vil gjøre det slik at de nye instancene de lager rundt om i Eastern Kingdoms og Kalimdor "stort sett" blir åpnet for alle. Blizzard er ikke så slemme at de stenger ut folk som ikke vil kjøpe expansion de vil nok alltid gi ut steder de kan dra også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...