gamer73 Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 kan love deg at dem spillerne som ikke har råd til å kjøpe expansion er langt langt under halvparten av serveren. Jeg vil tro at 99.9% av wow spillerne i dag kommer til å kjøpe expansion.
chokke Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 litt rart hvis noen ikke skulle ha råd til expansion med tanke på at de kan betale 100 kr hvver måned, hvorfor ikke et engangsbeløp på 300?
mihcaoj Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Ehm, jeg ser virkelig ikke problemet, lvl 60 folk kan ganke lvl 50 folk nå, det er akkurat det samme. 5195902[/snapback] Hvordan kan du si at det er det samme? De som er lvl 50 nå har jo ihvertfall en sjanse til å levelle opp til 60, mens di som ikke kjøper BC aldri vil få muligheten til å levelle opp til 70..
Killerquo Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Trodde det var sånn at lvl-cap også skulle økes sammen så alle kunne få 70, men at exp classes/races/items/professions etc. ikke var tilgjengelig.
Shruggie Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Det er falktisk ikke helt klartgjort ennå. Men jeg tror også det blir slik. At alle får lvl cap increase.
GtReBra Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Tror nok det bare blir de med exp som kan level høyere en 60. den måten de kan tjene mest penger på. Har vært sånn i de andre mmorpg spillene jeg har spilt.
Grabby Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Det blir slik at de uten expansion vil ikke kunne være med til outlands, spille blood elves eller den nye alliance rasen. Jeg tror at Blizzard vil gjøre det slik at de nye instancene de lager rundt om i Eastern Kingdoms og Kalimdor "stort sett" blir åpnet for alle. Blizzard er ikke så slemme at de stenger ut folk som ikke vil kjøpe expansion de vil nok alltid gi ut steder de kan dra også
GtReBra Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Har ingen ting med slem eller snill. Alt handler om hva de tjener mest på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå