Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Showcase: Vw Golf 1986 (Mds Golfen)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Men jeg måtte bare si dette: det er en GUL DODGE RAM SRT-10 uten for Berglund ;)

Åssen går det med golfen da "Vincent"?

5770319[/snapback]

 

Joda, det går bare svært! Men jeg har noen problemer med "sniktapping" av strøm om natten når det er kaldt ute. Virker som jo kaldere det er jo mer flatt er batteriet om mårran...

 

Inatt så koblet jeg av + polen på batteriet og det gikk fint å starte i mårrest. Så det er garantert noe i bilens elektriske anlegg som ligger og tapper batteriet om natten! :hmm:

 

Men på + kabelen til bilstereoforsterkerne så har jeg en automatsikring med bryter, og jeg bruker bestandig og ha den avslått om natten og når jeg kjører bare småturer i nærområdet. Så det er jo garanter noe med bilens elektriske anlegg som det er feil med, og ikke stereoanlegget som tapper batteriet...

 

Uansett så er det ganske rart og jeg holder på å bli sprø av dette!! :realmad::wallbash:

 

Noen som har erfaringer med dette ifra WV golf 2?

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Hvordan er det med kjerra om dagen? :)

6614632[/snapback]

 

Jo takk, bare bra!

 

Begynner å få bedre økonomi nå om dagen, har fått montert digitalt kondensator batteri (bilder kommer) i hattehylla, og neonlys rør (var svake LED fra før) under hattehylla.

 

Hadde bestilt time hos Frontruta AS på finnsnes for å legge svak soting/toning på rutene hele veien rundt, men måtte utsette det pga ei svær strømregning...

 

ellers så har det nå bare vært generelt vedlikehold som f.eks her i forrige uke hvr jeg måtte sveise et dørfeste på nytt pga at de originale sveisefugene var for dårlig og rustet av!

 

Men mer ting blir å skje etter hvert så bare følg med folkens :thumbup:

Lenke til kommentar
Det er jo samme stil da ;)

6626432[/snapback]

 

Jo men de ser nå bedre ut, med glass over lysene og alt!

 

Tror ikke de på bildet under ville passe in med resten av stilen på bilen (lilla vs. krom)

 

post-46403-1154961564_thumb.gif

 

Men de lyktene skal jeg ha på min golf som for en gangs skyld ikke kommer til å ha vinyler :thumbup: Blir å gå for en mer "clean look"...

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...