Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Showcase: Vw Golf 1986 (Mds Golfen)


Anbefalte innlegg

den sorte golfen jeg snakka om. ;)link.

 

edit: må ærlig innrømme at jeg ikke er så veldig aktiv på stripa da. :wee:

5185850[/snapback]

 

Ahaaa ja, derfor du nevnte den golfen... Syns den er veldig fin den ja! :yes: Har du det samme anlegget i den som eivind hadde?

 

Er ikke så aktiv med vårres golf heller men titter nå innom stripa av og til og spiller litt musikk for stakkarene som må benytte fortauet....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hehe grei bil....finnsnes er finnsnes :!:

*host*verdensstørsteveikryss*host* :whistle:

5184840[/snapback]

 

So what? Vi finnsnesværinga e fornøyd med størrelsen på "landsbyen" vårres! Håper det ikke blir større og at Al-qaida jevne det nye Amfi senteret vårres me jorda te jul! :realmad:

 

Dessuten tipper jeg at du er ifra "nordens paris" som femidottan der kalle det! Hehe... :!:

Endret av vincent_vega
Lenke til kommentar
Ahaaa ja, derfor du nevnte den golfen... Syns den er veldig fin den ja!  :yes:  Har du det samme anlegget i den som eivind hadde?

5185971[/snapback]

 

nettopp. ;) nei har nok desverre et sterkt redusert anlegg iforhold til den karen. men får se om det ikke blir no bedre etterhvert som pengene triller inn.

Lenke til kommentar
nettopp. ;) nei har nok desverre et sterkt redusert anlegg iforhold til den karen. men får se om det ikke blir no bedre etterhvert som pengene triller inn.

5186990[/snapback]

 

Oki, men du har nå en bil ihvertfall! Mer enn jeg har... Hvis jeg ikke husker feil så var det en GTI? Er ikke de svindyre å forsikre?

Endret av Opus
Lenke til kommentar
Lexus = japse stil... samme me fargen du har valgt.. Lilla tysk bil med lexus lykter.. ufff  :no: prhhhh :nei:

5198545[/snapback]

 

Det er jo gjennomført custom stil! Ikke japsestil, i customstilen kan man i bunn å grunn gjøre hva man vil! tyskland bygger de volkswagen passater med matt lakk, "hi-jackers" og amerikanske lowrider felger. Det derimot er stygt!!

 

Dessuten er jo denne bilen prisvinner på flere utstillinger så du er herved nedstemt! :tease:

Lenke til kommentar
Beklager, men en HELT GREI golf.. sett mange fetere Golf 2'ere, som GLATT kunne ha vunnet "People's choice" altså.. Er nok på grunn av anlegget ditt, gutten min ;)  :p

 

MEN! Du mangler dorullfelger.. (breie felger som er lave i høyden.. altså 13"x10" f.eks. for og sette det på spissen :) )

5242734[/snapback]

 

Synes faktisk ikke de "dorull" felgene du refererer til er så kule, liker 17 tommerne hu har på golfen... sjøl skal jeg kjøpe disse når jeg får min egen golf 2: post-46403-1133695055_thumb.jpg Disse felgene er bare noe så sinnsykt råe! :dribble:

 

Ang. hvorfor bilen har vunnet peoples choice award vet jeg ikke, men alle som ser bilen i virkeligheten faller for den! Må være sjarmen gett!! Hehe... :love:

Endret av vincent_vega
Lenke til kommentar
ET39-innpress går fint på golf 2.

 

Ikke vurdert å få motor i bilen?

5258262[/snapback]

 

Hva er MAX innpress på golf2? Bare så jeg vet det hvis noen spør...

 

1,6'ern er faktisk kjapp nok for både meg å fruen, vi har begge bruk for lappen i jobbsammenheng så det blir mer show enn go... Samtidig så er det jo sikkert schwein-dyrt å få forsikret en GTI eller G60 med de få bonuspoengene vi har...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...