Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Showcase: Vw Golf 1986 (Mds Golfen)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forresten så stoppet det en svart Mk3 golf 2 parkeringsplasser bortenfor meg, tror det var en jente som kjørte den, var det dama og bilen din?

 

Hvis du ser på førstesiden så har jeg lagt ut bilde av parklysan! De ble råfeeet! Hehe...

 

Det er bara at stanna up och chatta vest eg står utstilt ved shell eller no sånt...  :thumbup:

5410045[/snapback]

 

jente?? dama?? isvarte skal dette bety? det var jo for faen meg din knott! :wee:

 

førstegang jeg har blitt tatt for å være dame.. bekymringsverdig! :green:

Lenke til kommentar
Forresten så stoppet det en svart Mk3 golf 2 parkeringsplasser bortenfor meg, tror det var en jente som kjørte den, var det dama og bilen din?

 

Hvis du ser på førstesiden så har jeg lagt ut bilde av parklysan! De ble råfeeet! Hehe...

 

Det er bara at stanna up och chatta vest eg står utstilt ved shell eller no sånt...  :thumbup:

5410045[/snapback]

 

jente?? dama?? isvarte skal dette bety? det var jo for faen meg din knott! :wee:

 

førstegang jeg har blitt tatt for å være dame.. bekymringsverdig! :green:

5432550[/snapback]

 

 

hahhahahaha! N1 ;D

Lenke til kommentar
Forresten så stoppet det en svart Mk3 golf 2 parkeringsplasser bortenfor meg, tror det var en jente som kjørte den, var det dama og bilen din?

5410045[/snapback]

 

jente?? dama?? isvarte skal dette bety? det var jo for faen meg din knott! :wee:

 

førstegang jeg har blitt tatt for å være dame.. bekymringsverdig! :green:

5432550[/snapback]

 

Ops!! Sorry men jeg la mer merke til bilen enn den som kjørte den! Hehe... :!:

Men har du langt hår eller? Så ut som en person med langt hår og det kan bli forveklset gjennom tonede ruter...

 

Det var jammen dagens! :lol::whistle:

 

Forresten så må du bare stoppe opp og prate hvis du ser at jeg står og "poserer" med Golfen utenfor Klart svar eller noen av bensinstasjonene. :thumbup:

 

 

Np :)

 

Bestilt dem, kanskje?

5432432[/snapback]

 

Nei men jeg er nær ved å gjøre det! Skal bestille dem så jeg har dem i posten sånn ca den dagen jeg får "lønning"....

 

Vurderer å bestille tåkelys med klarglass og etter hvert... (Bilde nr.1 er de jeg har, bilde nr.2 er klarglass)

 

De jeg har:

post-46403-1137187082_thumb.jpg

 

Klarglass, de jeg har lyst på!

post-46403-1137187159_thumb.jpg :lol:

Endret av vincent_vega
Lenke til kommentar
Hvorfor i all verden kjøper folk seg gamle golfer ! !!?

 

 

Folk som mener dem er pene ? Stilige ? Bra maskiner ?

Eller bare billig ?

5446587[/snapback]

 

Har kjørt en Mk3 Golf og jeg synes fakrisk ikke det er så stor forskjell på kjørekomfort enn med mk2'en jeg har nå. Dessuten synes jeg du får MYE bil for pengene... Direkte stygg er de ikke heller, har begynt å like Golf nå det siste halvåret! :love:

Endret av vincent_vega
Lenke til kommentar
Du bor litt bortfor shell på silsand du? :p så bilen utenfor :)

 

Steike fin i verkeliheita

 

:love: Nordlenning :love:

5476992[/snapback]

 

Ahhh, TAKKAR akkar! Ja det stemmer, bor du på senja eller på fastlandet? Ja dein blir ikke like fin på bilder som i virkeligheten, bare vent å se til sommeren når jeg smeller på sommerfelgene og råner i stykker asfalten mellom shell og rundkjøringa... ;)

Endret av vincent_vega
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...