Gå til innhold

Maria Menas nye cd


Ikkeibruk

Anbefalte innlegg

Å herrigud, endelig har jeg kjøpt MAria MEna cden. Å ja den er døds bra. MAria MEna er 19 år og som 16 åring laget den berømte " My lillby ". Hun har alerede vært med i tv showet David lettermanshow. MAndagen ga hun en Cd, den heter: "Apparently Unaffected" og har 14 tracks. Radiohitene er også med, Miss you Love og Just hold me. Her ser du hele sang tracene:

 01: Internal dialogue
02: This bottle of wine
03: Miss you love
04: Boytoy baby
05: If you´ll stay in my past (pt.1)
06: He´s hunting me
07: Just hold me
08: Long time coming
09: If you´ll stay in my past (pt.2)
10: Nevermind me
11: These shoes
12: Our battles
13: Calm under the waves
14: If you´ll stay in my past (pt.3) 

 

Har oppfattet riktig, er det mange meniger om Maria Mena som artist, så spytt ut, hva syns du? HAr dere kjøpt den kritiker roste Cden? Hvis ikke , anbefaler jeg det :D Den har bare fått 5ere. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg, personlig, synes det er virkelig så underlig at hun har klart å solgt en eneste plate! Jeg synes hun har en heselig stemme, og klarer ikke helt å se at hun klarer å synge reint i hele tatt.. My Lullaby synes jeg også var helt forferdelig, for ikke å snakke om opptreden hennes på David Letterman.. :sick: Den var virkelig fæl! Var direkte flau over å se på!!

 

Har ikke hørt den nye skiven! Og ikke hele den forrige heller.. Så jeg dømmer henne bare utifra det jeg selv har hørt..

 

Mulig hun er flink til å skrive tekster, det kan jeg ikke si så noe om, da jeg aldri har klart å konsentrere meg helt om innholdet, da fremførselen hennes tok knekken på ørene mine.. hmm..

 

Beklager å være så negativ, men.. du spurte hva "jeg" syntes..

Lenke til kommentar
Jeg, personlig, synes det er virkelig så underlig at hun har klart å solgt en eneste plate! Jeg synes hun har en heselig stemme, og klarer ikke helt å se at hun klarer å synge reint i hele tatt.. My Lullaby synes jeg også var helt forferdelig, for ikke å snakke om opptreden hennes på David Letterman..  :sick: Den var virkelig fæl! Var direkte flau over å se på!!

5165696[/snapback]

ja, er egentlig 100% enig med dette.

får vel også legge til at jeg ikke har hørt den nyeste skiva hennes da. kan jo være den er kraftig forbedret, men jeg har min tvil.

Lenke til kommentar

Syns Maria Mena er helt grei pop/softpop for situasjoner hvor en trenger no lett å lytte på. Har kun hørt ho på radio, samt Letterman opptredenen som jeg syns var "okay, not great".

Har, som sagt, ikke hørt den nye plata, men Mena er sikkert grei musikk å nyte med dama og et glass rødvin.

 

BTW: Det virker som om små sarte, hese stemmer har blitt "in". Maria Mena, Alejandro Fuentes, med flere som jeg ikke husker navnet på.

Lenke til kommentar
Maria Mena har vært mye lenger enn Alejandro Fuentes, og hun har alltid vært populær. Kanskje ikke her på hw, men mange andre steder.

5171545[/snapback]

Jeg går ut i fra at du mener at Maria Mena har vært populær mye lenger enn Fuentes... Hvis ikke lurer jeg på hvor hun har vært hen :p

 

Jeg snakket ikke om populariteten til Mena kontra Fuentes, jeg ville bare bemerke at jeg syns at den type stemme nå er veldig populært. Jeg kan huske ihvertfall tre, fire andre artister/stemmer, men jeg husker ikke hva de heter.

Lenke til kommentar

Når hun først ble så populær, ble alt så tøft. Tror hun ble mobbet eller noe. Stakkas :( Hun ble syk, psykisksyk. Etter det noen besøk hos Psykologen, har hun strålet :) På www.mariamenamusic.no finner du noen av låtene på cden + videoen til Miss you Love. OG så litt i BIldegalleriet, og herregud hvor pen hun er i dette bildet

mmpicture015.jpg

Endret av mr.henka
Lenke til kommentar

Så på TOPP 20 på fredagen jeg, hun sang ikke surt, faktisk akkurat som på cden: Rent, vakkert og fantastisk. Aner ikke om hun egentlig sang Live eller Play-back, men det virket som en live konsert. (og hun sang ikke så surt på Skavland heller, men det var ikke det samme som jeg hørte på cden nei:) MEn på David Letterman show var det surere ja ;) )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...