Gå til innhold

Noen som vet av Combat Flyspill?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
IKKE kjøp IL2!

Jeg fulgte det samme rådet en gang om at det var en bra simulator, det er det IKKE!!

 

Det er alt for kjedlig, også snakker de på et anna språk mens det er teksta på engelsk!

5173214[/snapback]

Også kalt subtitles, hvor meninga er å oversette? :roll:

 

 

Dessuten er det bare smak og behag, jeg synes det er genialt.

Lenke til kommentar

hmm ja syns nå egentlig det er veldig tøft at japanske piloter snakker japansk jeg da, i stedet for gebrokkent engelsk. Ser ikke på det som en skuffelse akkurat. De amerikanske pilotene snakket vel engelsk eller? Har bare prøvd som japansk pilot selv. For min del er IL2 alt for vanskelig (realistisk?). Samtlige nyere fly i alle flysimulatorer jeg har prøvd er så mye mye enklere å fly bra. IL2 ble bare rett og slett for vanskelig for meg.

Endret av dravisher
Lenke til kommentar
hmm ja syns nå egentlig det er veldig tøft at japanske piloter snakker japansk jeg da, i stedet for gebrokkent engelsk. Ser ikke på det som en skuffelse akkurat. De amerikanske pilotene snakket vel engelsk eller? Har bare prøvd som japansk pilot selv. For min del er IL2 alt for vanskelig (realistisk?). Samtlige nyere fly i alle flysimulatorer jeg har prøvd er så mye mye enklere å fly bra. IL2 ble bare rett og slett for vanskelig for meg.

5174270[/snapback]

De snakker ikke engelsk, de snakker språket sitt, og det er tekstet på engelsk.

5180727[/snapback]

 

Og hva er "språket sitt" til de amerikanske pilotene da?

Lenke til kommentar
IKKE kjøp IL2!

Jeg fulgte det samme rådet en gang om at det var en bra simulator, det er det IKKE!!

 

Det er alt for kjedlig, også snakker de på et anna språk mens det er teksta på engelsk!

5173214[/snapback]

 

Vil vel tro at grunnen til at du opplevde som kjedelig kan nettopp være fordi IL 2 serien er av de virkelig få gode simulatorene som er der ute. Hvis du ikke kan kalle IL2 serien for en simulator så er det ingenting som leveres på PC i dag som er det. At du skrivet at IKKE er en simulator er direkte feilinformasjon. Men at det ikke er gøy er jo selvfølgelig din smak - og den skal jeg ikke argumentere mot. Personlig liker jeg IL2 serien godt.

 

Jeg snakker selv ganske godt norsk, og har ingen problem med engelsk tale på engelsk talende piloter, japansk tale på japanske piloter - tekstet til engelsk, russisk tale på russiske piloter - tekstet til engelsk osv... Men smaken er som baken.

 

Dr.Peedee

Lenke til kommentar

Falcon 3.0 var bra, og jeg har hørt mye bra om Falcon 4 også.

 

Nevnte IL2 er bra, og jeg spiller det mye. Anbefaler deg selvsagt å kjøpe IL2: Forgotten Battles, som er litt bedre på de fleste områder og stadig har onlineaktivitet.

 

Den største ulempen med IL2 / Forgotten Battles er at de er ganske kjedelige offline. Det er online de fleste morsomme kampene foregår.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...