_Daniel_ Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Hehe... Jeg gidder ikke og drive med og slå rekken til hvernadre azz.. Si ifra når du har satt en ny en.. Så skal jeg knuse den forever så du ikke vil klare og ta no ny rek.
Ed Hunter Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 (endret) Nokon som har komt over 2000 km/t i Speedtrap her? Bilde! Endret 13. november 2005 av Ed Hunter
Ulf Isaksen Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Kongebra spill. XBox360 killer Problemer å styre? skaff deg et ratt!
razh0r Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Nokon som har komt over 2000 km/t i Speedtrap her?Bilde! 5149941[/snapback] Ser ikke sånn ut, men jeg er ikke langt unna!
Complexity Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 (endret) Nokon som har komt over 2000 km/t i Speedtrap her?Bilde! 5149941[/snapback] Ser ikke sånn ut, men jeg er ikke langt unna! 5152644[/snapback] bare vent til orginalspillet kommer, og man kan kjøre krafitigere biler edit: skrev bilder Endret 14. november 2005 av complexity
Kvammis Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Prøve først demoen med tastatur, trodde jeg skulle dø ! Så fant jeg fram mitt trofaste Logitech MOMO ratt, og spillet var en drøm.. Sinnsykt kult, får god kontroll over bilen, og "stopp tiden" funksjonen var konge.. *glede seg til hele spillet* *vil kjøre bimmer*
Complexity Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Prøve først demoen med tastatur, trodde jeg skulle dø ! Så fant jeg fram mitt trofaste Logitech MOMO ratt, og spillet var en drøm.. Sinnsykt kult, får god kontroll over bilen, og "stopp tiden" funksjonen var konge.. *glede seg til hele spillet* *vil kjøre bimmer* 5152907[/snapback] opplevde det samme da jeg plugget i gamepad'en min.. tror di har noe bug med tastatur styringen elns, for det er mye lettere å kjøre..
The Very End Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 (endret) Det jeg syns er hælt ræva , er blant annet når du stopper helt opp etter å ha crashet med politi eller nnoe lignende. Da står jo faenme bilen og spinner i mange sekunder før den i det hele tatt flytter seg en meter. Makan til stygg fysikk skal du se lenge etter Greit nok, bilen kan for min del være med 200000hk, men den står jo ikke stille og spinner når du trøkker gassen i bånn, virker neste som om glupe EA har implantert en bremse hjelp, eller blårøykspinnende hjelp i spillet ^^ Sikkert underholdenede spill, men selv ga jeg opp når jeg så at jeg kunne ta hårnål svinger i nesten 300 km\h.... Endret 14. november 2005 av The Very End
Desdichado Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Sikkert underholdenede spill, men selv ga jeg opp når jeg så at jeg kunne ta hårnål svinger i nesten 300 km\h.... Nå er det vel ikke så veldig mange av oss som kjøper Need for Speed for realismens skyld da. Most wanted scorer høyt der det er ment å score høyt, arcade racer med fart, spenning og ulovligheter. Sikkert utrolig morsomt på LAN (hvis det har støtte for LAN da)
Complexity Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Sikkert underholdenede spill, men selv ga jeg opp når jeg så at jeg kunne ta hårnål svinger i nesten 300 km\h.... Nå er det vel ikke så veldig mange av oss som kjøper Need for Speed for realismens skyld da. Most wanted scorer høyt der det er ment å score høyt, arcade racer med fart, spenning og ulovligheter. Sikkert utrolig morsomt på LAN (hvis det har støtte for LAN da) 5154811[/snapback] det er jo nettverk da. men virker som det er bare 4 og 4 som kan kjøre. hadde vært litt fett me compo i det da
The Very End Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Destuten var det ikke noe spessiell fartsfølesle i spillet heller. Greit nok at du har bombander oss me en jækli menge Motion Blur og effekter, men når man kjører i 300 km\h, ærlig talt, ser ut some halvparten. jaja, men det kunne tross alt vært verre...hvertfall litt... :!:
- MaRe - Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Nå synes jeg EA har driti på draget,har faktisk aldri kjørt ett såååå dårlig bilspill i Need For Speed sjangeren noen gang! NFSU 2 var jo 100 ganger bedre,jeg skal IKKE skaffe meg det!
Fl@meboy Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Selv om alle de dårlige kommentarene er her så må jeg si spillet er gøy viss du blir vant med å kjøre:)
The Very End Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Selv om alle de dårlige kommentarene er her så må jeg si spillet er gøy viss du blir vant med å kjøre:) 5161085[/snapback] Eller hvis du aldri har vært borti et bilspill med fysikk
Ed Hunter Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Nokon som har komt over 2000 km/t i Speedtrap her?Bilde! 5149941[/snapback] Ser ikke sånn ut, men jeg er ikke langt unna! 5152644[/snapback] bare vent til orginalspillet kommer, og man kan kjøre krafitigere biler edit: skrev bilder 5152661[/snapback] Kraftigere biler? Porsche Cayman S har vel nesten maks stats eller?
rulleguru Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Jeg var veldig negativ første gang jeg fyrte den opp, men det var faktisk veldig moro etter at jeg hadde prøvd et par ganger til.
snoemann Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Etter alle de negative kommentarene her så må jeg prøve det selv... det kan umulig være så skrekkelig men vi får se
brd Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 (endret) Får da laste ned!. No som linja virker:) EDIT:350kB/sek ^^ Endret 17. november 2005 av izoren
Mala Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Tok meg endelig tid til å teste demoen :!: Var mye fart og villmanns kjøring her ja, men blei litt skuffa over handlingen på bilene Men er nok en vanesak. Virker som grafikken sluker en del ressurser? Litt skuffa over den også Men pokker, litt nostalgi med denne police-chatteringen da
TheDarkListener Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 (endret) Kraftigere biler? Porsche Cayman S har vel nesten maks stats eller? 5162248[/snapback] Vet ikke det, i fullversjonen har Porsche Carrera GT og et par andre biler nesten fult før tuning. Ikke det at jeg har fått de bilene enda da...kjører fortsatt Golf GTI. Endret 18. november 2005 av TheDarkListener
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå