Gå til innhold

POLL: Hvor tilfreds er du med ditt eget utseende?

Er du tilfreds med ditt eget utseende?  

609 stemmer

1. 1. Er du tilfreds med ditt eget utseende?

• Ja, jeg er tilfreds med mitt eget utseende, har ikke kjæreste.
      157
    • Ja, er tilfreds med mitt eget utseende, har kjæreste.
      61
    • Delvis tilfreds med mitt eget utseende, har ikke kjæreste.
      262
    • Delvis tilfreds med mitt eget utseende, har kjæreste.
      53
    • Ikke tilfreds med mitt eget utseende, har ikke kjæreste.
      73
    • Ikke tilfreds med mitt eget utseende, har kjæreste.
      3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et litt artig paradoks er at forskning har vist (empirisk) at folk som trener aktivt er mindre fornøyd med kroppen sin enn de som ikke trener.. :roll:

Er vel fordi de som trener blir mer opptatt av hvordan kroppen ser ut og dermed ser raskere etter "feil".

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Den må du utdype litt mer.

5132491[/snapback]

Bare se på all litteraturen jenter kjøper (kan jo selvsagt hende at du ikke er en av de). Såkalte "jente/kvinne-blader" fokuserer 90% på utseende.

Skrevet
Et litt artig paradoks er at forskning har vist (empirisk) at folk som trener aktivt er mindre fornøyd med kroppen sin enn de som ikke trener.. :roll:

5132500[/snapback]

Er nok noe i det, driver og synes jeg er for feit hele tiden med en fettprosent på ~14.

Ganske irriterende egentlig.

Skrevet
Er nok noe i det, driver og synes jeg er for feit hele tiden med en fettprosent på ~14.

Ganske irriterende egentlig.

5132928[/snapback]

14% fettprosent er lavt det da. du er først overvektig når du ligger over 24-25%, og 10% fett, fra eller til er ganske mye

Skrevet

Goophy:

Her er det vel mulig å trekke inn det faktum at alt er relativt. Du føler deg (relativt) feit fordi du vil ha en markert (magemuskler) kropp. Andre føler seg (relativt) feit fordi de har vom/mage.

Selv ligger jeg vel omtrent på lik fett% som deg, selv om den elektroniske måleren i et trningsttudio påstod at jeg la på 6,5% :p

Skrevet

Nei, det som er feil, grunnen til at jeg ikke har lavere er at jeg prøver å ikke gå under min. 13%, er bare tull og krøll.

Skal neimen ikke være lett.

Takler ikke å ha så lav fettprosent, blir bare helt rar av det, og så gjør det vondt å sparre uten noe 'beskyttelse'. :p

Skrevet

Varierer veldig. Iblant er jeg lite tilfreds, mens andre ganger er jeg veldig tilfred. Irriterende det der :p

Er litt misfornøyd med kroppen min, føler at jeg er for tynn, men det kan jeg uansett ikke få gjort noe med før jeg er ferdig med vokse 10 cm. hver sommer :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...