Gå til innhold

Er du normal?


Wobokel

Anbefalte innlegg

Ser du på deg selv eller andre rundt deg som normal?

 

Å være unormal er jo en annen ting, men ser du på deg selv som helt normal? Tenk godt igjenom før du svarer.

 

jeg og noen venner stilte oss det spørsmålet om alle vi gikk i klasse med. Vi kom fram til at det var ingen som var helt normale, alle var litt anderledes på noen områder(noe som i og for seg er normalt). Men de (fleste) er ikke unormal av den grunn. hvis dere skjønner?

 

 

og til slutt

 

Hva er det som ikke er normalt med deg?

Endret av Wobokel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
Normal er et ideal.

 

Og tenk hvor kjedelig det hadde vaert om alle var normale....

5128305[/snapback]

 

enig. egentlig er ingen normal siden alle har noe unormalt med dem. Kan være noe enkelt som en litt rar nese eller noe litt mer tydelig som f.eks å være helt paranoid, og roper og hoier for det midste ting.

 

Er en som bruker å gå forbi skolebussen som har noe psykiske greier som springer forbi oss mens hun ser seg helt skremt tilbake når vi står der.

 

Er jo også unormalt å være helt 100% normal også da, så blir et vanskelig spørsmål IMO :hmm:

Lenke til kommentar
Ser du på deg selv eller andre rundt deg som normal?

 

Å være unormal er jo en annen ting, men ser du på deg selv som helt normal? Tenk godt igjenom før du svarer.

 

jeg og noen venner stilte oss det spørsmålet om alle vi gikk i klasse med. Vi kom fram til at det var ingen som var helt normale, alle var litt anderledes på noen områder(noe som i og for seg er normalt). Men de (fleste) er ikke unormal av den grunn. hvis dere skjønner?

 

 

og til slutt

 

Hva er det som ikke er normalt med deg?

5128253[/snapback]

 

 

nei jeg er ikke normal... :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...