Gå til innhold

Er du normal?


Wobokel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Normal i forhold til?

 

EDit: tror neppe du er normal!

5128534[/snapback]

 

Jeg jobber, betaler skatt. Har et sted hvor jeg bor. Tar kollektivtransport. Har TV som jeg ser på. PC. Gitar. Bøker. Venner. Liker god mat. Godteri. Går til frisøren. Er frisk.

 

..normal i forhold til gjennomsnittet..

Lenke til kommentar

Synes det er litt rart det der med "normal".

For hva er egentlig normal?? Er det en fasit på hvordan vi mennesker "skal være"??

Og vi er jo alle forskjellige, ingen er like, så da vil ingen være normale. Men hva er normal da?? Hvis ingen er det?? Er da normal ingenting?? Og hvem vet hva normal er egentlig?? HVis det finnes noen som er normal, skal alle da strebe etter å bli lik den?? For det vil jo ikke skje uansett!

 

Jeg: Ikke normal. Tenker alt for mye på det. Normal. Som du kanskje forsto. Når jeg kommer med remsene mine blir venninnene helt gale av meg. Og hvis de blir gale er vel heller ikke de normale. Men hvem er normal da??

Lenke til kommentar
"Men hva er normalt da? *grin grin* jeg er emo men syns det er normalt"

-Såklart kan man si hva som er noenlunde normalt, det er normalt for mennesker å ha 2 armer f.eks. Avgrens og definér.

 

Vil tror jeg skiller meg litt mere ut enn gjennomsnittet.

5128792[/snapback]

 

 

Så du sier at du vet hva som er normalt??

Lenke til kommentar
Jeg er ikke helt normal når man ser på personene rundt meg. Jeg har en høyere terskel for hva som spøkes med for eksempel. :p

5128264[/snapback]

eg og....

va på LAN engang, med en sån kristen person, og så drepte han eg i CS

denne meldingen skreiv eg i chatten:

"Gå ned å brenn i ruinene til menigheten din"

 

etterpå når eg satt inni spillet, kom han bak meg, og reiv meg av stolen, og de va like før han knuste bakhodet mitt hard nedi gulvet.

 

trodde ikkje han skulle reagere så sterkt. men men.. sån gjør eg ikkje ikkje igjenn.

Lenke til kommentar
"Men hva er normalt da? *grin grin* jeg er emo men syns det er normalt"

-Såklart kan man si hva som er noenlunde normalt, det er normalt for mennesker å ha 2 armer f.eks. Avgrens og definér.

 

Vil tror jeg skiller meg litt mere ut enn gjennomsnittet.

5128792[/snapback]

 

 

Så du sier at du vet hva som er normalt??

5128854[/snapback]

Nei det sier jeg ikke. Sier at det ikke er umulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...