Gå til innhold

Er du normal?


Wobokel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Varierer veldig om jeg føler meg normal eller unormal. På mange punkter føler jeg meg helt forskjellig fra alle andre, men andre føler jeg meg veldig lik.

 

I bunn og grunn vil jeg vel si at jeg er rimelig normal. En ting jeg hvertfall alltid har irritert meg over er de som alltid skryter av at de ikke er normale, og rakker ned på de som er det. Filmen "American Beauty" er et godt eksempel.

Lenke til kommentar

nei, jeg er ikke normal vil jeg tro, får jeg håpe... men normal er vell et begrep man kan diskutere... normal som gjennomsnittlig?

hvilke kriterier måler du på.... eksempel.. en med 0 i inntekt som de fleste studenter og en med 400.000.- i inntekt og 3 barn har jo to vidt forskjellige utgangspunkt og lever totalt forskjellig... hva er da normal? et gjennomsnitt av disse? 2barn og 200.000 i inntekt?

 

tror ikke det går an å definere et menneske som normalt.... æsj... dette spørsmålet var litt upresist :()

Lenke til kommentar

Normal... Det er for meg umulig å definere en normal person... Kommer helt an på hva som regnes som normalt. F.eks her i Bergen kan noe være normalt i Fana, men helt unormalt på eh... Nordnes... Dårlig ekempel :p hmm.. poenget er i hvertfall at miljøet/kulturen bestemmer hva som er normalt *der*.

 

Vil ikke definere meg som normal akuratt... Normalt er kjedlelig... Digger å ikke følge strømmen ;) Mye bedre å kunne skille seg ut litt. Er det normalt å lane nesten _hver_ helg? Nei? For meg er det... :)

 

Normalt varierer fra person til person tror jeg.

 

Hadde alle vert normale ville det blitt f.eks alle gikk i lindeberg klær og kledde seg helt likt, gjorde de samme tingene og mente det samme. Hvor høy hadde det vert? ^^

Lenke til kommentar
Jepp.. vet kommer annpå.. viss noen e voskt opp i et miljø og oppdratt til noe.. så blir det normalt fordi....

OG JA:. forskjellen fra Fana.. og resten e ENORM :!:  :p

5148358[/snapback]

....ja...treet i skogen...normalt..andre trærne er jo også i skogen..da er de alle normale:)

 

 

håper ikke jeg er normal, da er jeg vel ganske kjedelig:S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...