StarGazer Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Her http://stigger.canadaka.net/magetier2.JPG
NightKeeper Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Haha, er ikke så langt fra sannheten det
Sigga Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Hoho! Forresten så er bread specc bedre enn water specc.
Amon Amarth Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 digg bilde... elsker break specc jeg da =)
OscarWoHA Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Hihi, men det er jo på en måte en sannhet i det også.
StarGazer Skrevet 20. november 2005 Forfatter Skrevet 20. november 2005 Er ikke meningen å bumpe en gammel tråd, men blizzard har nettop komt med sin nye tier2 mage grafikk, så tenkte jeg sku poste den her. http://synapse.redphive.org/wow/fixedtier2.jpg Hører at shamans er før på fikselisten enn mages og. Hurra for det ja, på tide det blir litt lettere å spille shaman.
Chrynarx Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 heldigvis ligger tier2 settet oxo på wow-europe sidene å shouldersa er ikke så stygge som på bildet
Solid Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 Evnt sånn? 123456 5123869[/snapback] Haha genialt bra.
Dux ducis Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 Greit at mages kan bli litt lei over å lage vann til folk, men det er jo tross alt deres oppgave. Akkurat som en druid må heale og gi buffs så skal mage gjøre mye skade og lage vann til gruppen. Hadde jeg vært fornærmet over å lage litt vann så hadde jeg skammet meg. Gjør vel det man kan for å hjelpe? Spesielt når vann er gratis.
Azurathus Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 Så oppgaven våres er å la gruppen spare litt penger altså?
Dux ducis Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 Ikke vær dum. Å nekte å gi vann til f.eks party er like teit som å nekte å gi buffs. "Dere kan jo kjøpe scrolls og potions selv.." Det jeg kan skjønne er at en Mage blir litt sur hvis han hele tiden blir spurt av tilfeldige folk om han kan gi litt vann.
Azurathus Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 Jeg gir vann til gruppen, men jeg mener at om en klasse skal ha det som rolle, har Blizzard dummet seg ut.
.Marcus Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 De fleste mages er ganske vennlige mot meg. Muligens fordi jeg kun skal ha Happy Meal og ikke hele Supersizen? Jo, noen ganger er det greit å være rogue, skal innrømme det.
TRS Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Regner med de fleste har fått med seg den nye grafikken til netherwind? (den virkelige) Slik: Vel, dette viste seg å være en bløff. Den nye grafikken ser slik ut:
ahpadt Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Så oppgaven våres er å la gruppen spare litt penger altså? 5182388[/snapback] Om mages ikke gidder å lage vann til meg, så har jeg en særdeles fin knapp, den heter "Shadowform". Sayonara Mr.Heals!
GtReBra Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Greit at mages kan bli litt lei over å lage vann til folk, men det er jo tross alt deres oppgave. Akkurat som en druid må heale og gi buffs så skal mage gjøre mye skade og lage vann til gruppen. 5182272[/snapback] Litt lei? du veit at vi bare kan mekke 4 crystal water på en gang? Og hvis du står i If får du tells hele tiden "can i have som water please" osv. Seff lager jeg vann til de jeg er i gruppe med, men når jeg er i if lager jeg bare til folk fra guilde eller for som spøre Veldig pent.
cheeplix Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Greit at mages kan bli litt lei over å lage vann til folk, men det er jo tross alt deres oppgave. Akkurat som en druid må heale og gi buffs så skal mage gjøre mye skade og lage vann til gruppen. Hadde jeg vært fornærmet over å lage litt vann så hadde jeg skammet meg. Gjør vel det man kan for å hjelpe? Spesielt når vann er gratis. 5182272[/snapback] "Watr pls." "GIEV WATR!!" Problemet er ikke å gi vann, men måten man ofte blir spurt på. Folk tar det som en selvfølge at man skal gi opp alt man driver med bare man slenger på "pls" etterpå.
Thomas J.L Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Jeg pleier som regel å skrive "hi, sorry for asking but could you be so kind and conjure me some water and food?" funker bestanding. Eneste gangen jeg ikke får er når de er i quee til ab eller wsg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå