Gå til innhold

Family Guy - Alle sesonger (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Klart har FG tatt mye av Simpsons, men FG har gjort humoren mer spiselig for eldre. FG er så mye sprøere, det hoppes frem og tilbake fra den røde linjen, og jeg elsker det. Simpsons kan se seg tilbake mange år da serien faktisk var morsom og jeg var yngre.

Og når vitsene foregår lenge. Da varer de egentlig ikke så mye over et minutt, det føles som en evighet og er så forbaska morsomt.

 

Det kommer veldig ann på personen. F.eks mamma kan gledelig sitte å se på The Simpsons og ler en del innimellom, mens Family Guy syntes hun bare er noe tull.

Selv liker jeg alle seriene omtrent, The Simpsons, Family Guy, American Dad og Futurama.

Simpsons kan man bare aldri gå lei mye pga. det var den første serien og denorginale utgaven for å si det sånn. FG kan være både hysterisk morsomt og helt tafatt dårlig.

Endret av Sindre :)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det kommer veldig ann på hvordan man ser det. Det er mye barnslig voksenhumor i FG, spesielt med Peter.

Jeg syntes også at The Simpsons gir mer mening, men seriene har ganske forskjellig humor.

Helt klart. Føler Simpsons har en del mer dødtid enn FG. Hvor plottet for episoden og den røde linje kommer tydeligere frem og det blir mindre plass for vitser og spontane morsomheter. Simpsons har også noen tafatte nesten ubrukelige karakterer som hunden: Noe få morsomheter, blant annet da han skulle være med på et Clockwork Orange lignende prosjekt. Her har FG hunden Brian. Karakteren Maggie som er babyen i serien har bare en ting jeg kan huske som var morsomt, da hun skulle skade/drepe Homer. Her har FG Stewie, jeg sier ikke mer. Videre har Simpsons Lisa som ikke er spesielt morsom heller ikke morsom i situasjoner hun havner opp i. FG har Meg, hun blir alltid tullet med, morsomt.

Endret av ultimatedeskjet
Lenke til kommentar

Har sett lite American Dad. Har de sluttet å sende det på TV3/Viasat4?

 

Episoden som ble sendt på Viasat4 i dag hadde noen utrolig morsomme sekvenser. Elsket da de gjorde narr av klassiske komiprogram - Lois vil dra på en liten ferie, Peter sier at det er like bra å være hjemme der det er stille og rolig, og Chris kommer inn og sier han skal begynne med trommer igjen. Lois og Peter sier samtidig - "Jeg begynner å pakke".

Sykt kul sekvens!

Lenke til kommentar
Tror det var omvendt, mener å huske at han fyren fra American Dad (husker ikke navnet, fy skam seg), var med i en FG episode.

Er det Stan han heter? :hmm:

Tror det var 'Stewie Kills Lois' eller 'Lois Kills Stewie' han var med i, da Brian og Stewie var hos CSI.

Har sett lite American Dad. Har de sluttet å sende det på TV3/Viasat4?

De har bytta det ut med Futurama. Vet ikke hvor lenge det vil være sånn og hvorfor.

Lenke til kommentar
Tror det var omvendt, mener å huske at han fyren fra American Dad (husker ikke navnet, fy skam seg), var med i en FG episode.

Er det Stan han heter? :hmm:

Tror det var 'Stewie Kills Lois' eller 'Lois Kills Stewie' han var med i, da Brian og Stewie var hos CSI.

 

Stemmer det. Stan var med i 'Lois kills Stewie' episoden

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...