Gå til innhold

blog om Xbox 360 Kiosker


arqe88

Anbefalte innlegg

Folk som har fulgt med litt, burde fått med seg at "bloggen" på majorynos.com ble opprettet som en protest mot bloggen til Major Nelson (Larry Hryb) som jobber for Microsoft som "Xbox Live Director of Programming". Sammenlikn layouten med den på majornelson.com så skjønner man fort.

 

majorYNOS.com -> majorSONY.com

 

Siten ble opprettet av en hardbarket Sony fantast, og inneholder alt fra direkte løgner til halvsannheter og nyheter med negativ vinkling, rettet mot Xbox og spill som er eksklusive for den. Websiden inneholder tidvis morsomme artikler, men stort sett er det barnslige og tafatte angrep på Microsoft.

 

Det største problemet er uinformerte folk som faktisk tror på det de leser der, og rapporterer dette som ekte nyheter.

5103282[/snapback]

 

Ok, jeg så litt på siden og forso han var PS3 fanboy ihvert fall. Sammenhengen med Major Nelson tok jeg faktisk ikke. Så takk for den.

 

Men, denne karen brukte hele lørdagen på å intervjue folk sier han. Så poster han hele 6 negative uttalelser, og konkluderer med at alt i alt var folk ikke imponerte. Godt gjort å ikke få med EN skikkelig positiv uttalelse på en hel lørdag.

 

Men siden hans er vel mere å se på som en spøk kanskje.

 

 

Dr.Peedee

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Greit nok att det er forskjell på 480i og 720p altså, men SÅÅÅÅ jævla fantastisk stor forskjell er det IKKE!

Man ser ikke ett spill i en viss oppløsning og sier: Gud så crappy til å være neste generasjon, for så å se ett spill i 720p for å si; FANTASTISK! Dette MÅÅÅ jo bare være neste generasjon spill!

 

Det er en vesentlig forskjell, men ikke, N64/Xbox forskjell.

5102256[/snapback]

 

Jeg måtte le litt av denne. Hvis du ikke tror det er særlig forskjell på 480i og 720p, og da særlig på høyoppløste LCD paneler som forsterker den dårlige kvaliteten på 480i signaler, har du rett og slett aldri opplevd forskjellen med egne øyne.

 

Prøv å kjør et nyere PC spill, f.eks Call of Duty 2, FEAR, BF2 eller liknende i 640x480 oppløsning. Deretter kan du prøve å kjøre i 1280x960 (det nærmeste man kommer 1280x720p i 4:3 format). Ser du virkelig ingen forskjeller?

 

I tillegg kommer det faktum at 480i er et interlaced format, mens 720p er et progressivt format, som har stor innvirkning på hvordan man oppfatter bildet.

Lenke til kommentar
Velkommen etter sier bare jeg, høye oppløsninger har vi nå hatt på PC-spill i årevis. Cod 2 spiller jeg for tiden på PC, så what's the big deal :)

5103034[/snapback]

 

Helt riktig, bortsett fra at du ikke skjønner "the big deal" :) The big deal er vel at konsoll-folket også får muligheten til å få tilsvarende opplevelse. Ikke alle som spiller på PC.

 

Den oppgraderingen mange måtte gjort for å få tilsvarende grafikk på PC koster langt over den en Xbox360 gjør. Så, du får mye for penga rett og slett og slipper å laste ned drivere, risikere at spillet ikke virker på din maskin osv...

 

For konsoll-folk er sikkert det "big deal" nok :D

 

Jeg har alltid spilt mest på PC selv om jeg også har hatt PS2 og Xbox. PS 2'n ble solgt etter en stund riktig nok. I år blir første år jeg ikke oppgraderer for masse penger, men heller kjøper en xbox360.

 

Dr.Peedee

5103319[/snapback]

 

Du snakker om at det svarer seg å kjøpe xbox 360 fremfor å oppgradere pc'en. Har du tenkt over at man må investere i en HDTV til ca. 20.000 + for en OK tv?? ( er klar over at det finnes billigere men det er som oftest noe møkk) Hvis man tenker å bruke Xbox 360 på en vanlig TV blir man garantert skuffet. Bruke xbox'en på monitoren sier du kanskje? Nei, hva er vitsen med det? Poenget med konsoll er vel å sitte i sofaen eller godstolen foran tv-en.

 

Jeg er ingen konsoll-hater, har ps2 til FIFA, men ser ikke den store hypen i det. Hvis folk tror at spillene blir SÅÅÅÅ mye bedre enn dagens/morgendagens pc-spill tror jeg man er et lettlurt offer for hypen! Selv kan det hende jeg kjøper en konsoll til men det blir ikke før jeg har råd til en skikkelig HDTV.

Lenke til kommentar
Du snakker om at det svarer seg å kjøpe xbox 360 fremfor å oppgradere pc'en. Har du tenkt over at man må investere i en HDTV til ca. 20.000 + for en OK tv?? ( er klar over at det finnes billigere men det er som oftest noe møkk) Hvis man tenker å bruke Xbox 360 på en vanlig TV blir man garantert skuffet. Bruke xbox'en på monitoren sier du kanskje? Nei, hva er vitsen med det? Poenget med konsoll er vel å sitte i sofaen eller godstolen foran tv-en.

 

Jeg er ingen konsoll-hater, har ps2 til FIFA, men ser ikke den store hypen i det. Hvis folk tror at spillene blir SÅÅÅÅ mye bedre enn dagens/morgendagens pc-spill tror jeg man er et lettlurt offer for hypen! Selv kan det hende jeg kjøper en konsoll til men det blir ikke før jeg har råd til en skikkelig HDTV.

5103434[/snapback]

 

For det første: Man blir ikke skuffet om man kjører Xbox 360 på en vanlig TV. For at man skal innbille seg noe slikt, må man tro at den eneste forskjellen på spill til Xbox 360 fra dagens generasjon er høyere oppløsning. Med den nye generasjonen får vi større og mer detaljrike omgivelser, som vil bestå av høyere antall polygoner og ha langt mer detaljerte teksturer (pga 8x så mye RAM). Alle de nye shading, mapping og lighting effektene vil gjøre at det meste i spillene oppleves som mer realistisk. Spillene vil i tillegg ha langt bedre fysikkmotorer, kunstig intelligens o.l pga sterkt forbedret CPU ytelse.

 

Alt dette vil man oppleve selv på en helt vanlig TV, da dette ikke har noen verdens ting med selve oppløsningen å gjøre.

 

Videre synes jeg det er rart at du mener at Xbox 360 ikke egner seg til å spilles på PC monitor. Hvorfor i alle dager ikke? Selvsagt gir det langt mer godfølelse å kunne slappe i sofaen foran en 42" TV med dolby digital surroundlyd, men monitoren er da tydelivis god nok til å spille alle PC spillene du er så glad i? Sitter man mye foran PC skjermen ellers, da kan man da sannelig gjøre det med konsollene også!

 

Ellers vil jeg påpeke at jeg er en iherdig PC spiller selv (se specs i rofilen), men foretrekker i stadig større grad konsoller pga langt bedre og variert spillutvalg. Hva spiller man egentlig i tiden mellom neste store FPS og RTS på PC?

 

Jada, PCene går forbi alle konsollene i specs etter hvert som tiden går, men da må man også oppgradere PCen sin tilvsvarende. Det er ikke alle som synes at det er verdt å bruke over 3000,- på bare et grafikkort alene.

Endret av Mr_Snuffles
Lenke til kommentar
Velkommen etter sier bare jeg, høye oppløsninger har vi nå hatt på PC-spill i årevis. Cod 2 spiller jeg for tiden på PC, så what's the big deal :)

5103034[/snapback]

 

Helt riktig, bortsett fra at du ikke skjønner "the big deal" :) The big deal er vel at konsoll-folket også får muligheten til å få tilsvarende opplevelse. Ikke alle som spiller på PC.

 

Den oppgraderingen mange måtte gjort for å få tilsvarende grafikk på PC koster langt over den en Xbox360 gjør. Så, du får mye for penga rett og slett og slipper å laste ned drivere, risikere at spillet ikke virker på din maskin osv...

 

For konsoll-folk er sikkert det "big deal" nok :D

 

Jeg har alltid spilt mest på PC selv om jeg også har hatt PS2 og Xbox. PS 2'n ble solgt etter en stund riktig nok. I år blir første år jeg ikke oppgraderer for masse penger, men heller kjøper en xbox360.

 

Dr.Peedee

5103319[/snapback]

 

Du snakker om at det svarer seg å kjøpe xbox 360 fremfor å oppgradere pc'en. Har du tenkt over at man må investere i en HDTV til ca. 20.000 + for en OK tv?? ( er klar over at det finnes billigere men det er som oftest noe møkk) Hvis man tenker å bruke Xbox 360 på en vanlig TV blir man garantert skuffet. Bruke xbox'en på monitoren sier du kanskje? Nei, hva er vitsen med det? Poenget med konsoll er vel å sitte i sofaen eller godstolen foran tv-en.

 

Jeg er ingen konsoll-hater, har ps2 til FIFA, men ser ikke den store hypen i det. Hvis folk tror at spillene blir SÅÅÅÅ mye bedre enn dagens/morgendagens pc-spill tror jeg man er et lettlurt offer for hypen! Selv kan det hende jeg kjøper en konsoll til men det blir ikke før jeg har råd til en skikkelig HDTV.

5103434[/snapback]

 

Økonomisk mener jeg det lønner seg hvis man per i dag har en svak PC. Man må ikke kjøpe ny TV for å spille på Xbox360. Man får likevel oppleve (hvis utviklerne er flinke) bedre AI, langt flere karakter på skjermen med god AI samtidig, lengre tegne avstand, flere grafikk og lyd effekter osv uten slow downs på en vanlig TV. Men en HDTV gir helt klart best opplevelse grafikkmessig. Mange har invistert i HD TV fra før. Mange invisterer i HDTV fordi de er glad i hjemmekino. Den prisen du oppgir for en OK tv er tull og tøys med mindre man snakker skjermstørrelse 40 tommer. HDTV kan du få i mindre størrelser og. LCD TV som er best for spill er billigere enn plasma TV. Dog, enig, kjøper man seg en HDTV kun fordi man skal spille xbox360 så blir det dyre greier.

 

Men ellers - hva slags type maskin man ønsker å spille på, konsoll eller PC, er jo smak og behag, og i den sammenheng blir det etter min mening umulig å snakke om hva som "svarer seg" eller lønner seg på noe vis. En PC har så utrolig mange andre funksjoner enn en konsoll, så da kan man jo like gjerne si at det "svarer" seg bedre å kjøpe ny PC. Poenget mitt var bare det at for de som ønsker å spille på en konsoll, så får de nå muligheten til å gjøre dette med større oppløsning og flere detaljer.

 

Personlig var jeg usikker på om jeg skulle bytte ut projektoren min i år med en ny modell eller om jeg skulle kjøpe TV. Valget falt på TV, dels fordi projektoren krever mere mørklegging og hos meg er det vanskelig på dagtid. Men mest fordi en TV i mitt tilfelle er mere konevennlig. Og den TV'n vi hadde sugde "big time" for å si det pent.

 

Jeg veit ikke hvor mange som virkelig tror at konsollene blir SÅÅÅÅ mye bedre. Ut fra det jeg har lest i forum rundt om så er det ikke så mange som tror det. Må være de aller yngste i så fall og fan boys. La de leve troen for meg. Det er meg knekkende likegyldig. Jeg ser f.eks folk som har signaturer hvor de sier at det eller det spillet blir det villeste eller beste noensinne.. Altså, vil folk bli skuffa så la de da det. Men uten tvil, xbox360 kommer med masse maskinkraft.

 

Og ja, veldig enig. Poenget med at jeg invisterer i xbox 360 er veldig mye at jeg vil sitte i sofaen foran TV'n og kulen. Ikke skvises inn på det lille kottet jeg sitter nå og gjemmer meg for kona -som lurer på om jeg ikke skal komme ut i stua snart osv... :D Dessuten, madammen hender plukker opp xbox'n jeg har, men PC spill- nei det er teit det!

 

Dr.Peedee

Lenke til kommentar

Testet 360 noen timer på BIFF i Bergen, og må si at de som ikke ser at grafikken har nådd nextgen på 360 må ha møkk i øya. Kameo var det desidert beste grafisk (og gameplaymessig, for min del), ta for eksempel korrekt gjengidde refleksjoner i øynene på karakterene! Og cockpitmodusen i PGR3 var rett og slett bare rått.

 

Angående PDZ så var det visst en build fra så tidlig som E3 gikk det rykter om, og selv om det kjørte i 480P og uten AA, så var det penere enn noe på dagens konsoller. Syns forøvrig PDZ har fått unødvendig mye pepper, likte det ikke noe særlig de første minuttene jeg spilte, men etter å ha gitt det litt tid så må jeg si at det var det artigste spillet nest etter Kameo.

 

PGR3 var meget pent grafisk, men jeg begynner å bli lei streite bilspill nå, så jeg tror jeg hopper bukk over det. Forøvrig meget kreativt musikkvalg i PGR3, de kjørte orkestrale versjoner av Mozart og Vivaldi ( tror jeg:) ), og dette var skikkelig tøft å kjøre til!

Lenke til kommentar

Smule forvirret av HDReady, oppløsning av bilde, 720p osv...

 

Går og vurderer Panasonsic PA50, 37" eller 42", den er ikke HDReady, men har komponent utgang, 852x480 oppløsning og HDTV standarden 720p(via komponent).

 

Vil det si at man ved en slik tv ikke har mulighet til å kjøre 360 optimalt, og må kjøre den på 480i eller 480p og ikke 720i??

Lenke til kommentar

Skal du kjøre ekte 720p må TVen ha en oppløsning på 1280x720 eller høyere. Skal man kjøre 1080p, må oppløsningen være minst 1920x1080.

 

TVer med lavere oppløsning enn dette, må skalere bildet ned til sin oppløsning, noe som gir et mindre optimalt bilde, selv om den altså klarer å vise 720p signaler.

 

En HD Ready TV må tilfredsstille følgende krav:

 

· Takle 720p (1280x720) i 50 og 60 Hz

· Takle 1080i (1920x1080) i 50 og 60HZ

· Ha minimum 720 fysiske linjer på displayet

· DVI inngang som er HDCP kompatibel (HDMI innganger er alltid HDCP kompatibel)

 

TVen du ser på har mindre enn 720 fysiske linjer og mangler DVI, og kan derfor ikke kalles HD Ready. Uansett vil den vise et bilde som er bedre enn en standard TV, men ikke like bra som en som er HD Ready.

 

Dette er off-topic i forhold til den oprinnelige posten....på tide å la tråden dø ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Ble litt usikker på om jeg skal kjøpe meg en 360 nå, men skal nok sikkert det etter jeg har fått testet den. Siden jeg har en HD ready projektor også, så blir det mye for pengene i forhold til å oppgradere pc'n. :)

Lenke til kommentar

 

Det er en vesentlig forskjell, men ikke, N64/Xbox forskjell.

5102256[/snapback]

 

Jeg måtte le litt av denne. Hvis du ikke tror det er særlig forskjell på 480i og 720p, og da særlig på høyoppløste LCD paneler som forsterker den dårlige kvaliteten på 480i signaler, har du rett og slett aldri opplevd forskjellen med egne øyne.

 

Prøv å kjør et nyere PC spill, f.eks Call of Duty 2, FEAR, BF2 eller liknende i 640x480 oppløsning. Deretter kan du prøve å kjøre i 1280x960 (det nærmeste man kommer 1280x720p i 4:3 format). Ser du virkelig ingen forskjeller?

 

I tillegg kommer det faktum at 480i er et interlaced format, mens 720p er et progressivt format, som har stor innvirkning på hvordan man oppfatter bildet.

5103338[/snapback]

 

Hva sa jeg egentlig?

Har du lest innlegget mitt?

Tydeligvis ikke.

 

Forskjell sa jeg TYDELIG det var, men tydeligvis ikke tydelig nok, ettersom "noen" ikke kan lese!

Men ikke "Generasjonsskifte" forskjell! Det er bare latterlig!

Som hovedinnlegget, eller var det linken, sa: Ett spill på Xbox360 så ut som ett Xbox spill hvis man spillte det i 480i. Men med 720p er det plutselig blitt neste generasjon?!

Nei DU!

Lenke til kommentar

 

Hva sa jeg egentlig?

Har du lest innlegget mitt?

Tydeligvis ikke.

 

Forskjell sa jeg TYDELIG det var, men tydeligvis ikke tydelig nok, ettersom "noen" ikke kan lese!

Men ikke "Generasjonsskifte" forskjell! Det er bare latterlig!

Som hovedinnlegget, eller var det linken, sa: Ett spill på Xbox360 så ut som ett Xbox spill hvis man spillte det i 480i. Men med 720p er det plutselig blitt neste generasjon?!

Nei DU!

 

Du låter veldig sint? Hvorfor?

 

De Samsung TV'ene som blir brukt i på disse xbox360 kioskene har det helt klart best når de får HD signaler inn. De sier alle anmeldelsne om denne TV'n jeg har lest. At bildet klarnet opp betraktelig da de fikk kjøre nærmest sin native modus (1366x768) er vel ingen bombe vel?

 

Dr.Peedee

Lenke til kommentar
Greit nok att det er forskjell på 480i og 720p altså, men SÅÅÅÅ jævla fantastisk stor forskjell er det IKKE!

Man ser ikke ett spill i en viss oppløsning og sier: Gud så crappy til å være neste generasjon, for så å se ett spill i 720p for å si; FANTASTISK! Dette MÅÅÅ jo bare være neste generasjon spill!

 

Det er en vesentlig forskjell, men ikke, N64/Xbox forskjell.

5102256[/snapback]

 

er kanskje ikke som når vi gikk fra PS1\N64 til PS2 feks, men jeg har selv vært i oslo og testet X360 på glimrende Samsung hdtver og tro du meg, det er mye skarpere og penere enn current gen spill på vanlige tver. du ser masse små detaljer overalt og bedre AA gjør at det praktisk talt ikke er noe aliasing noe sted som jeg så på de spillene vi testet. (bortsett fra PGR3 men det har de fikset nå)

i tillegg så er de spillene vi har sett bare 1ste gen spill og. tenk på hvordan det blir om ett år eller to :D

 

jeg synes ihvertfall det ser veldig flott ut.

Lenke til kommentar
Dette viser at XBOX360 uten HDTV i 480i som på Wallmart vil se ut som crap (Xbox 1.5) mens XBOX360 på HDTV vil se ut som neste generasjon. Det er det jeg tolker utifra forskjellen som folk skriver mellom 480i og 720p. Hva tror dere om det?

5105735[/snapback]

Jeg tror du har gått glipp av poenget hvis du tror det eneste som blir oppgradering neste generasjon er det visuelle. SELVSAGT vil du få bedre bilde jo bedre tv du har. Det er en grunn til at folk kjøper HDtver nå om dagen. Men det er jo ikke bare for det visuelle vi kjøper Xbox360. Det er for hva maskinen kan gjøre, videre bak det visuelle. Gameplayet, interaktiviteten, med større kraft kommer større muligheter.

Lenke til kommentar
Dette viser at XBOX360 uten HDTV i 480i som på Wallmart vil se ut som crap (Xbox 1.5) mens XBOX360 på HDTV vil se ut som neste generasjon. Det er det jeg tolker utifra forskjellen som folk skriver mellom 480i og 720p. Hva tror dere om det?

5105735[/snapback]

 

Du gikk glipp av poenget (mitt i hvertfall).

 

Et 480i signal på en høyoppløselig HDTV skjerm gir dårligere opplevelse av bildet enn et 480i signal på en "vanlig" CRT TV, da alle imperfeksjoner i bildet som f.eks interlacing, aliasing, lav teksturoppløsning o.l kommer tydligere frem.

 

Xbox 360 med 480i på vanlig TV = Meget bra

Xbox 360 med 480i på HDTV = Stor skuffelse

Xbox 360 med 720p på HDTV = Strålende

 

Når det gjelder forbedringer fra Xbox 360 i forhold til dagens generasjon, har jeg allerede skrevet om dette tidligere i denne tråden.

Endret av Mr_Snuffles
Lenke til kommentar
Dette viser at XBOX360 uten HDTV i 480i som på Wallmart vil se ut som crap (Xbox 1.5) mens XBOX360 på HDTV vil se ut som neste generasjon. Det er det jeg tolker utifra forskjellen som folk skriver mellom 480i og 720p. Hva tror dere om det?

5105735[/snapback]

 

Du gikk glipp av poenget (mitt i hvertfall).

 

Et 480i signal på en høyoppløselig HDTV skjerm gir dårligere opplevelse av bildet enn et 480i signal på en "vanlig" CRT TV, da alle imperfeksjoner i bildet som f.eks interlacing, aliasing, lav teksturoppløsning o.l kommer tydligere frem.

 

Yes, bra forklart! i Xbox360 kioskene er det Samsung LCD HDTV med mye høyere oppløsning enn 480i/p.

 

Hvorfor tror dere at folk med pc og med 19'' LCD skjermer ønsker å spille spillene sine i 1280x1024 oppløsning PC'ene sine? Fordi det ser best ut med deres monitorer fordi det er native oppløsning for 19'' LCD. Andre oppløsninger ser dårligere ut, hvor mye dårligere kommer ann på hvordan skjermen skalerer ned bildene og hvilken oppløsning monitoren må skalere fra.

 

Hvorfor er folk da overrasket over at en LCD HD TV med native oppløsnig 1366x768p også har samme problemet når blir tvunget til å vise 852x480? Den viljo ha HDTV signaler for pokker!! Får den ikke det så ser det straks værre ut. Gamle CRT monitorer og tv'er er ikke kresne på samme måten, og vil takle den lave oppløsningen bedre!

 

På min gamle CRT monitor kunne jeg spille i hvilken som oppløsning som helst egentlig, bare skjermkortet orket. Og slik er det på gamle ikke hdtv crt TV' er som mange er bekymret over når de leser denne tråden. Så, har du gammal TV og så greit - du får ikke ser HDTV oppløsning fra xbox360, men det ser ikke møkk ut på samme måten som på xbox360 kioskene med nye HDTV'er fordi du får ikke skaleringsproblemer som nye HDTV'er får.

 

err. skjønte noen denna?

 

Dr.Peedee

Endret av Dr.Peedee
Lenke til kommentar
Skal du kjøre ekte 720p må TVen ha en oppløsning på 1280x720 eller høyere. Skal man kjøre 1080p, må oppløsningen være minst 1920x1080.

 

TVer med lavere oppløsning enn dette, må skalere bildet ned til sin oppløsning, noe som gir et mindre optimalt bilde, selv om den altså klarer å vise 720p signaler.

 

En HD Ready TV må tilfredsstille følgende krav:

 

· Takle 720p (1280x720) i 50 og 60 Hz

· Takle 1080i (1920x1080) i 50 og 60HZ

· Ha minimum 720 fysiske linjer på displayet

· DVI inngang som er HDCP kompatibel (HDMI innganger er alltid HDCP kompatibel)

 

TVen du ser på har mindre enn 720 fysiske linjer og mangler DVI, og kan derfor ikke kalles HD Ready. Uansett vil den vise et bilde som er bedre enn en standard TV, men ikke like bra som en som er HD Ready.

 

Dette er off-topic i forhold til den oprinnelige posten....på tide å la tråden dø ;)

5104595[/snapback]

 

Beklager om jeg var med å trekke tråden over til å bli off-topic..men iallefall takk for facts og informative svar!

 

Men bare ett spm: PA50 takler 720p, men vil man egentlig merke noen forskjell opp imot en HD-ready tv med bruk av 360 over komponent?

 

Er på vei til å droppe PA50 forøvrig, ser imot den 500E modellen til Panasonic...

Lenke til kommentar
Skal du kjøre ekte 720p må TVen ha en oppløsning på 1280x720 eller høyere. Skal man kjøre 1080p, må oppløsningen være minst 1920x1080.

 

TVer med lavere oppløsning enn dette, må skalere bildet ned til sin oppløsning, noe som gir et mindre optimalt bilde, selv om den altså klarer å vise 720p signaler.

 

En HD Ready TV må tilfredsstille følgende krav:

 

· Takle 720p (1280x720) i 50 og 60 Hz

· Takle 1080i (1920x1080) i 50 og 60HZ

· Ha minimum 720 fysiske linjer på displayet

· DVI inngang som er HDCP kompatibel (HDMI innganger er alltid HDCP kompatibel)

 

TVen du ser på har mindre enn 720 fysiske linjer og mangler DVI, og kan derfor ikke kalles HD Ready. Uansett vil den vise et bilde som er bedre enn en standard TV, men ikke like bra som en som er HD Ready.

 

Dette er off-topic i forhold til den oprinnelige posten....på tide å la tråden dø ;)

5104595[/snapback]

 

Beklager om jeg var med å trekke tråden over til å bli off-topic..men iallefall takk for facts og informative svar!

 

Men bare ett spm: PA50 takler 720p, men vil man egentlig merke noen forskjell opp imot en HD-ready tv med bruk av 360 over komponent?

 

Er på vei til å droppe PA50 forøvrig, ser imot den 500E modellen til Panasonic...

5106739[/snapback]

 

 

Ehh...leste ikke de siste innleggene. Fikk svar på det jeg lurte på.

 

Konklusjon for min del: Det blir Condemned og Kameo på min gamle 100hz widescreen til jeg har spart opp nok til en HD-ready tv!

La oss nå få launchen så får vi gjort oss opp våre egne erfarte meninger om heile pakka!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...