Dr.Peedee Skrevet 4. november 2005 Rapporter Del Skrevet 4. november 2005 Ehh...leste ikke de siste innleggene. Fikk svar på det jeg lurte på. Konklusjon for min del: Det blir Condemned og Kameo på min gamle 100hz widescreen til jeg har spart opp nok til en HD-ready tv! La oss nå få launchen så får vi gjort oss opp våre egne erfarte meninger om heile pakka! Den panasonicen pa50 er vel en plasma? Husk at plasma tv jevnt over er dyrere enn LCD. LCD er regnet som det beste for gamere. Du får en meget bra LCD tv HDTV 32 tommer for ca 12.900 kroner per i dag. (Samsung LE 32R51). Veit ikke hvor mye du må betale for den plasma panasonicen, men samsungen er jo noe vurdere kanskje. Dr.Peedee Lenke til kommentar
Dec Skrevet 4. november 2005 Rapporter Del Skrevet 4. november 2005 Ehh...leste ikke de siste innleggene. Fikk svar på det jeg lurte på. Konklusjon for min del: Det blir Condemned og Kameo på min gamle 100hz widescreen til jeg har spart opp nok til en HD-ready tv! La oss nå få launchen så får vi gjort oss opp våre egne erfarte meninger om heile pakka! Den panasonicen pa50 er vel en plasma? Husk at plasma tv jevnt over er dyrere enn LCD. LCD er regnet som det beste for gamere. Du får en meget bra LCD tv HDTV 32 tommer for ca 12.900 kroner per i dag. (Samsung LE 32R51). Veit ikke hvor mye du må betale for den plasma panasonicen, men samsungen er jo noe vurdere kanskje. Dr.Peedee 5106838[/snapback] PA50 er en plasma ja, bestemt meg for 42", så 32" syns jeg blir for smått. Har 32" nå også. PA50 får du fra 15K(37") og oppover. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 Ehh...leste ikke de siste innleggene. Fikk svar på det jeg lurte på. Konklusjon for min del: Det blir Condemned og Kameo på min gamle 100hz widescreen til jeg har spart opp nok til en HD-ready tv! La oss nå få launchen så får vi gjort oss opp våre egne erfarte meninger om heile pakka! Den panasonicen pa50 er vel en plasma? Husk at plasma tv jevnt over er dyrere enn LCD. LCD er regnet som det beste for gamere. Du får en meget bra LCD tv HDTV 32 tommer for ca 12.900 kroner per i dag. (Samsung LE 32R51). Veit ikke hvor mye du må betale for den plasma panasonicen, men samsungen er jo noe vurdere kanskje. Dr.Peedee 5106838[/snapback] PA50 er en plasma ja, bestemt meg for 42", så 32" syns jeg blir for smått. Har 32" nå også. PA50 får du fra 15K(37") og oppover. 5106858[/snapback] PA50 er en god TV så lenge du ikke her avhengig av HDTV har jeg lest. Kan forstå tanken om større TV. Den samsungen jeg nevnte får du i 40 tommer også for ca 21-22 tusen. Heter da Samsung LE 40R51. Ikke så langt unna da? Og etter jul sikkert enna billigere. Dr.Peedee Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 (endret) jeg kommer til å vente ei stund med hd-tv. CRT-TVn jeg har nå duger ei stund til. Jeg synes det blir litt vel barnslig å bare tenke grafikk når man skal kjøpe seg en spillmaskin. Ja, grafikken er viktig, men husk at grafikk ikke bare er oppløsning. Grafikk er også hvor mange ting som kan skje på en skjerm samtidig, hvor langt du kan se, framerate osv. En anna ting er A.I. dette er noe som vil bli drastisk forbedret vil jeg tro, da det vil være mulig å kjøre flere tråder samtidig. Jeg håper at de som lager spill vil klare og utnytte dette. EDIT: Har de som skriver at nintendo er ei maskin for folk flest tatt seg vann over hodet? Vil de som faktisk har fått seg HDTV, merke at grafikken blir dårligere, ved at TV'n ikke liker oppløsningen som Revolution gir? Endret 5. november 2005 av RRhoads Lenke til kommentar
Mr_Snuffles Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 (endret) EDIT: Har de som skriver at nintendo er ei maskin for folk flest tatt seg vann over hodet? Vil de som faktisk har fått seg HDTV, merke at grafikken blir dårligere, ved at TV'n ikke liker oppløsningen som Revolution gir? 5107124[/snapback] Etter det jeg har lest kommer Revolution til å støtte progressive scan, dvs 480p (576p for PAL), som vil bidra til en grei forbedring av bildekvaliteten på HDTVer. I tillegg vil Nintendo bruke en nyere grafikkchip fra ATI som bør være kapabel til minst 2x-4x AntiAliasing uten altfor stort ytelsetap. Spill til Revolution kommer nok derfor til å se meget bra ut på vanlige TVer såvel som HDTVer. Endret 5. november 2005 av Mr_Snuffles Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå