Gå til innhold

Overklokking av X1800XL første tester..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå har jeg spurt om ontopic stoff fler gange uten å få svar + at det er en helt naturlig tinng å sammenligne disse to kortene da det er utrolig vesentlig.

 

Det som derimot er unødvendig er høy grining med hint om å få klapp på ryggen av trådstarter.

5128373[/snapback]

 

 

Uansett hva du måtte tro, så har du ikke krav på å få svar på et forum. Jeg har drevet litt med overklokking, så jeg vet veldig godt hvordan det er å ha nye saker i hendene. Jeg tipper at han har mer enn nok med å teste hvordan kortet klokker.

Hvordan det yter uklokket er helt uinteressant i denne tråden. Er du på jakt etter den slags info, så finnes det mange steder du kan finne det.

 

Igjen, tråden handler om hvordan X1800XL klokker .. ikke hvordan det yter sammenliknet med et HELT annet kort når det er uklokket.

 

On topic her, er overklokking. Ikke benchmarks av uklokket kort. Finn deg en test på en av de store sitene isteden.

 

 

Klapp på skulder av trådstarter ... joda. Det er sikkert derfor jeg kommenterte det. Du har ikke vurdert sannsynligheten for at jeg kommenterer av irritasjon over sippete, masete og off topic hw.no-fjortiser?

 

Sturla .. kom og klapp meg på skulderen da ... VÆR SÅ SNILL .. jeg trenger det så sårt ;)

 

 

PS: Neste gang du ber en person hjelpe deg med noe, feks teste et X1800XL kort uklokket, så burde du kanskje forsøke å gjøre som han ber om. Feks droppe å dra andre skjermkort inn i tråden.

Lenke til kommentar

Jeg viste det komm et svar nøyaktig slik du formelerte det

 

Det er ganske lett å svare på om han testet kortet før overklokking og hva tempen ligger på?, dette er også vesentlig info for videre klokking. Nå har jeg forøvrig fått den infoen fra andre som prøvdet å overklokke kortet så nå er det greit (llinket til tidligere i tråden)

 

Men du har rett, mye svada, men da gjør vi saken bedre å tar resten som PM

Lenke til kommentar

Støtter forman.

 

Dersom du vill vete kor mangen poeng desse korta greier uklokka kan du kjøpe deg eit sjøl. Det har ingen hensikt og oppgi det uansett, for vi veit alle at det finst omtrent ikkje eit programm i verden som eit slikt kort ikkje holder til.

 

So slutt og plag Stoolman, og stikk to topic

 

---------------------------------------------------------------------------------------------

 

PS: Elsker når folk klapper meg på ryggen

Lenke til kommentar
Legger denne over i overklokking av skjermkort,

 

Tråden er nettop flyttet, behøver jeg si mer.

 

Er virkelig dette noe kværluere om, bruke side opp å side ned fordi jeg spør om feil ting!.

 

Jeg beklager dypt, og nå som tråden er flyttet over til overklokking skall jeg la den være, siden dere da har et poeng.

 

Vær snill å ta resten på pm, så slipper vi å forsøpple hele tråden, men JEG synes fortsatt mine spørsmål er relevante til videre klokking, men jeg kjøper poenget deres nå.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Seff er du det

 

Hva er det å være så enig i egentlig?, om du leser hva jeg skriver.

 

Til alle som ønsker å fortelle meg hvor feil jeg poster evnt feil spørsmål jeg stiller vær snill å send pm!,nå har jeg bedt om dette for tredje gang. Vi kan gjerne ta en prat over tlf om ønskelig.

 

Jeg har også skrevet at jeg skall slutte å stille spørmål (har fått svar på det jeg lurer på tidligere i posten, som nevnt)

 

Lage så mye greier ut av ingenting

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...