Gå til innhold

hvilket xbox-360 spill ser du mest frem til?


trondtrond

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dj_Arnleif, skal ikke spolere noe for deg men det kan hende du blir skuffet av PDZ, mange journalister som hadde vært på x360 preview , var alle enige om at det var den største skuffelsen.. de sa det i podcasten til gamingsteve.com

5086358[/snapback]

 

 

Enig i det, men det kjem jo patcher og slikt lengre ut i tiden...Har også hørt at det var Microsoft som drev å presset spillet framover, er det riktig?

Lenke til kommentar
hmm.. hva tror dere blir den største skuffelsen da? lurer på om det blir amped 3 jeg da! det ser mer ut som et dårlig ssx-spill enn det gamle realistiske amped!

5086381[/snapback]

 

Amped 3 ser jeg fram til.

Nå er jeg drit lei SSX-kaoset hvor alt er über-tricky superduperneon megafeitahippiekult.

På tide med litt mer "realistisk" bretting for min del, hvor det er litt lettere å holde oversikten.

Jeg fikk skikkelig skitrekk-følelse av Amped3 videoen. Særlig artig i det de henger i stolheisen og dingler.

Lenke til kommentar

The Elder Scrolls 4: Oblivion - Som gammel fan allerede fra Arena av, så er dette klart et av høydepunktene. Ikke bare ser det ut som de har greid å få vekk de manglene som var i Morrowind(Ingen ridedyr, ingen dag/natt syklus for butikker, ingen instant-transport) men også forbedret formelen. Hvis de bare hadde greid å få tilbake klatringen også. Eneste som bekymrer meg er at all dialogen nå er med voice-overs, noe som ikke hører hjemme i Elders Scrolls serien. Men det kan jo hende at det ikke inskrekner dybden så mye som jeg frykter.

 

Too Human - Igjen, som stor fan av Eternal Darkness, og som en som har fulgt med på utviklingen i mange år, gleder jeg meg stort til dette. Dessuten virker det jo som et hack&slash spill, alltid en yndlingssjanger for meg. Spennende å se hva Silicon Knights greier uten Nintendo og Konami i ryggen.

 

Condemned - Monolith lager sjelden perfekte spill, men har mer personlighet og livsgnist enn de fleste utviklere. Spennende å se hvordan det går når de utvikler for konsoll.

 

Andre: 99 Knights, Mistwalker, Kameo, og Gears of War.

Lenke til kommentar

Ser egentlig mest fram til Kameo - Elements of Power. Det virker som en meget god eventyrtittel som minner noe om Legens of Zelda. Liker den fantastiske atmosfæren og det unike artdesignet i spillet. Virkelig en tittel som skiller seg ut.

 

Ellers så er jeg litt spent på Resident Evil 5 da jeg likte RE4 på GameCube veldig godt. Dersom de klarer å finjustere det i forhold til RE4 så kan det bli et av de aller beste actionspillene i neste generasjon uten tvil. Såklart trenger de en solid historie også, men det tror jeg nok de får til.

Endret av TCi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...