Gå til innhold

hvilket xbox-360 spill ser du mest frem til?


trondtrond

Anbefalte innlegg

hæ? ikke hoppe i halo 2? hopper hele tiden jeg. men det er kanskje fordi jeg har stilt det inn på vanskligste? er nok ikke dårlig fordet, men jeg ble dratt inn i samme tankegang som flere har beskrevet. spillet får liksom ikke den samme førelsen nå man ikke kan hoppe.

5173913[/snapback]

Jeg bruker aldri å hoppe i spill uansett (uten at det krevest). Et spill skal skape følelsen via historien og gameplayet. Hoppingen er bare unødvendig. Hvilken actionhelt driver å hopper bortover mens han blir beskutt tør jeg spørre? Har aldri hørt folk klage over andre spill der du ikke kan hoppe så jeg ser ikke helt problemet med at PDZ ikke har det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hæ? ikke hoppe i halo 2? hopper hele tiden jeg. men det er kanskje fordi jeg har stilt det inn på vanskligste? er nok ikke dårlig fordet, men jeg ble dratt inn i samme tankegang som flere har beskrevet. spillet får liksom ikke den samme førelsen nå man ikke kan hoppe.

5173913[/snapback]

Jeg bruker aldri å hoppe i spill uansett (uten at det krevest). Et spill skal skape følelsen via historien og gameplayet. Hoppingen er bare unødvendig. Hvilken actionhelt driver å hopper bortover mens han blir beskutt tør jeg spørre? Har aldri hørt folk klage over andre spill der du ikke kan hoppe så jeg ser ikke helt problemet med at PDZ ikke har det.

5175413[/snapback]

 

mulig du sier noe der, men jeg tror det kan sette en demper i hvertfall for MP.

men det er klart at spillet kan være bra allikevel. håper i hvertfall det. kanskje jeg er litt for vant med å spille aa.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
hæ? ikke hoppe i halo 2? hopper hele tiden jeg. men det er kanskje fordi jeg har stilt det inn på vanskligste? er nok ikke dårlig fordet, men jeg ble dratt inn i samme tankegang som flere har beskrevet. spillet får liksom ikke den samme førelsen nå man ikke kan hoppe.

5173913[/snapback]

Jeg bruker aldri å hoppe i spill uansett (uten at det krevest). Et spill skal skape følelsen via historien og gameplayet. Hoppingen er bare unødvendig. Hvilken actionhelt driver å hopper bortover mens han blir beskutt tør jeg spørre? Har aldri hørt folk klage over andre spill der du ikke kan hoppe så jeg ser ikke helt problemet med at PDZ ikke har det.

5175413[/snapback]

Vel, jeg er ganske enig med runjohan, man føler at opplevelsen blir litt hemmet når man mister muligheten til å hoppe, man mister en liten frihet, og man føler seg mye mer låst i spillet.

Det er iallefall følelsen jeg har, men jeg tror ikke dette er noe man vil legge seg stort oppi når man sitter å spiller, men man legger kanskje merke til det til å begynne med.

I multiplayer bør det dog være mulig å hoppe synes jeg.

Og hva actionhelter angår, eneste grunnen til at Arnold & gutta ikke hopper rundt, er vel mye grunnet at det er en funksjon de ofret for overkropper like brede som grillen på en Peterbilt.

Lenke til kommentar
Kan jeg regne med å få levert spill fra f eks playx.no til 2. desember? Eller sendes de ut 2. desember, og ankommer fjellbygda mi rundt juleaften?

 

Får slite med de gamle xbox spilla mine da.. fifa er fifa åkkesom.

5199745[/snapback]

 

 

Jeg vet at komplett sender sine ut 2. desember. kjipt.

---------------------------------------

 

 

Har akkurat bestemt meg for hvilke spill jeg skal gå for. Før Oblivion ble utsatt var det ingen tvil, men har faktisk hatt problemer med å finne et..

 

 

1. Condemned: Criminal Origins

 

2. Kameo: Elements of Power

 

3. Dead Or Alive IV

Lenke til kommentar
ssx on tour kommer ikke til xbox, men amped 3 er ganske likt, så du kan jo kjøpe det isteden!

5209532[/snapback]

 

De to spilene kan ikke sammenlignes. Har prøvd Apmed 1 (tror jeg) og det er et mye mer realistisk spill enn ssx.

5209956[/snapback]

 

Stemmer. Men 3`ern er langt mer arkade enn de forrige og er mer samme still som ssx nå, dessverre.

Lenke til kommentar
ssx on tour kommer ikke til xbox, men amped 3 er ganske likt, så du kan jo kjøpe det isteden!

 

Dette blir kanskje litt feil.

On Tour er kommet til XBox. Det er riktignok ikke kommet til XBox360, med finnes per i dag til XBox.

Vet ikke om det er bakoverkompatibelt, men ser SSX3 er bakoverkompatibelt, så da regner jeg med at On Tour meget sannsynlig vil kunne bli det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...