Gå til innhold

hvilket xbox-360 spill ser du mest frem til?


trondtrond

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
The Elder Scrolls 4: Oblivion - Som gammel fan allerede fra Arena av, så er dette klart et av høydepunktene. Ikke bare ser det ut som de har greid å få vekk de manglene som var i Morrowind(Ingen ridedyr, ingen dag/natt syklus for butikker, ingen instant-transport) men også forbedret formelen. Hvis de bare hadde greid å få tilbake klatringen også. Eneste som bekymrer meg er at all dialogen nå er med voice-overs, noe som ikke hører hjemme i Elders Scrolls serien. Men det kan jo hende at det ikke inskrekner dybden så mye som jeg frykter.

 

Too Human - Igjen, som stor fan av Eternal Darkness, og som en som har fulgt med på utviklingen i mange år, gleder jeg meg stort til dette. Dessuten virker det jo som et hack&slash spill, alltid en yndlingssjanger for meg. Spennende å se hva Silicon Knights greier uten Nintendo og Konami i ryggen.

 

Condemned - Monolith lager sjelden perfekte spill, men har mer personlighet og livsgnist enn de fleste utviklere. Spennende å se hvordan det går når de utvikler for konsoll.

 

Andre: 99 Knights, Mistwalker, Kameo, og Gears of War.

5087000[/snapback]

 

Eneste som bekymrer meg er at all dialogen nå er med voice-overs, noe som ikke hører hjemme i Elders Scrolls serien.

 

 

Dette er den eneste grunnen til at jeg ikke likte MW, ble bare sittende å lese masse tekst. Nå derimot kan man føre en samtale, og derfor skal jeg handle Oblivion.

Lenke til kommentar
Er ikke Kameo litt slik barnespill? Lite blod og masse moro. Nesten som Nintendo-spillene? Har inntrykk av det og isåfall skal jeg handle.

5127973[/snapback]

 

Kameo har fått aldersgrense T (Teen) i USA. Så helt "uskyldig" er det ikke. Så målgruppen er nok ikke hovedsaklig barn.

 

Jeg ser at du ikke har noe i mot det.. Men jeg skjønner ikke at folk skal ha så mye i mot farger og non-violence. "Jeg opplever meg som voksen og kan dermed kun spille spill som inneholder vold og/eller sex". Teit tankegang spør du meg.. Er ikke mange spill som er like morsome som Mario Kartene, Mario Party, Wario Ware osv

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
ånei, ser ut som at det ikke går an å hoppe i PDZ? bare rulle i tillegg til gå/løpe? det er ikke bra. da blir det for lineært. tenker på halo og halo2 som referanser.

5171883[/snapback]

Dersom spillet ikke krever at du trenger å hoppe betyr ikke at det blir dårlig. Hvordan gjør det et spill linært? Bruker nesten adri å hoppe i spill uansett, selv Halo.

Lenke til kommentar
ånei, ser ut som at det ikke går an å hoppe i PDZ? bare rulle i tillegg til gå/løpe? det er ikke bra. da blir det for lineært. tenker på halo og halo2 som referanser.

5171883[/snapback]

Dersom spillet ikke krever at du trenger å hoppe betyr ikke at det blir dårlig. Hvordan gjør det et spill linært? Bruker nesten adri å hoppe i spill uansett, selv Halo.

5172482[/snapback]

 

hæ? ikke hoppe i halo 2? hopper hele tiden jeg. men det er kanskje fordi jeg har stilt det inn på vanskligste? er nok ikke dårlig fordet, men jeg ble dratt inn i samme tankegang som flere har beskrevet. spillet får liksom ikke den samme førelsen nå man ikke kan hoppe.

Lenke til kommentar
Er ikke Kameo litt slik barnespill? Lite blod og masse moro. Nesten som Nintendo-spillene? Har inntrykk av det og isåfall skal jeg handle.

5127973[/snapback]

 

Jeg spillte Kameo i dag, var skikkelig moro. Spillet har masse farger og et barnslig preg, men er til tider ganske grotesk også! Feks ene figuren du kan være har masse pigger på ryggen man kan spidde fiender på, så man kan i teorien løpe rundt med 5-6 fiender spiddet fast på ryggen. Disse kan du ta tak i og bruke som slegge eller som spyd.

 

Jeg skal nok garantert ha Kameo ved release.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...